Beatbox Skrevet 28. juli #24781 Skrevet 28. juli (endret) Sarah93 skrev (1 time siden): Spørsmål: Hvor mange her visste egentlig hvem Helene Drage var før de fant denne tråden? Endret 28. juli av Beatbox Tilsvar til slettet innlegg
JojoMoyes Skrevet 28. juli #24782 Skrevet 28. juli Sarah93 skrev (12 minutter siden): Spørsmål: Hvor mange her visste egentlig hvem Helene Drage var før de fant denne tråden? Jeg fulgte henne da hun tok slankeoperasjon det er vel noen år siden nå. Mener jeg synes hun var så pysete og sutrete at jeg slettet henne på snap. 2 3
Sarah93 Skrevet 28. juli #24783 Skrevet 28. juli Beatbox skrev (21 minutter siden): Og det lurer du på...fordi? Fordi det er et diskusjonsforum. Mange virker veldig opphengt på Drage, og jeg lurer på om det er grunnen til at de har oppsøkt forumet, eller om det er en dynamikk som har oppstått fordi folk har snublet innom tråden, blitt aktive og begynt å følge med. Litt det samme med Caroline Berg Eriksen - jeg tror en del som deltar i tråden egentlig ikke var så opptatt av henne i utgangspunktet, men blir revet med i dynamikken. Jeg stusser litt over den passiv aggressive måten du formulerer deg på bare fordi jeg stiller et åpent spørsmål. Det er jo bare å la være å svare. 2
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli #24784 Skrevet 28. juli Tråden er ryddet for krenkelser og innlegg skrevet av utestengt bruker. Måne, admin. 3
Armarillo Skrevet 28. juli #24785 Skrevet 28. juli Jeg skjønner ikke hvorfor man skal henge seg opp i hva de gjør med barna og ikke når de har ferie, jeg. De er så utrolig små, at de mååå ikke reise bort og finne på masse greier for at barna skal ha det bra. De har fri. Slipper å dra i barnehagen. Så små barn kan ha hatt en superfin dag i sola i hagen, bade i plaskebasseng og kose seg med mor og far. Eller på lekeplassen eller badestranda. Det er faktisk mer enn nok. Her for eksempel er minstemann 5. Han har, sammen med sine eldre søsken, løpt gjennom vannspreder, spist is, gått tur med bikkja, gått en tur på lekeplassen, og kost seg ute i hagen i hele dagen. Han har hatt det så fint. Og sånne dager er det mange av når sola skinner. Mer enn bra nok er det. Han spør ikke etter noe annet heller. Jeg har alltid blitt irritert over artikler i nettaviser hvor foreldre sutrer over at de ikke har råd til å ta med barna til Syden og andre dyre ferier. For hvorfor skal man? Man skaper bare unger som har alt for store forventninger til hva ferie og fritid betyr, og som tror at ting ikke koster penger. Å gi barna gode opplevelser og barndomsminner de kan se tilbake på, trenger ikke skje utenfor hjemmet. Det er mye å ta HD på i forhold til ting hun gjør som ikke er innafor i markedsføring og som influenser, men at de ikke drar på ferie er ikke en av dem. 8 11
Fenomen Skrevet 29. juli #24786 Skrevet 29. juli Armarillo skrev (11 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man skal henge seg opp i hva de gjør med barna og ikke når de har ferie, jeg. De er så utrolig små, at de mååå ikke reise bort og finne på masse greier for at barna skal ha det bra. De har fri. Slipper å dra i barnehagen. Så små barn kan ha hatt en superfin dag i sola i hagen, bade i plaskebasseng og kose seg med mor og far. Eller på lekeplassen eller badestranda. Det er faktisk mer enn nok. Her for eksempel er minstemann 5. Han har, sammen med sine eldre søsken, løpt gjennom vannspreder, spist is, gått tur med bikkja, gått en tur på lekeplassen, og kost seg ute i hagen i hele dagen. Han har hatt det så fint. Og sånne dager er det mange av når sola skinner. Mer enn bra nok er det. Han spør ikke etter noe annet heller. Jeg har alltid blitt irritert over artikler i nettaviser hvor foreldre sutrer over at de ikke har råd til å ta med barna til Syden og andre dyre ferier. For hvorfor skal man? Man skaper bare unger som har alt for store forventninger til hva ferie og fritid betyr, og som tror at ting ikke koster penger. Å gi barna gode opplevelser og barndomsminner de kan se tilbake på, trenger ikke skje utenfor hjemmet. Det er mye å ta HD på i forhold til ting hun gjør som ikke er innafor i markedsføring og som influenser, men at de ikke drar på ferie er ikke en av dem. Ja, det er jo akkurat det jeg snakker om - å gi barna gode opplevelser og minner. Jeg har ikke sagt et ord om at det må koste penger. Men de gjør jo ikke det heller. De subber bare rundt hjemme som i vanlig hverdager. Og det ganske stor forskjell på sydentur og ingenting, altså. En 5-åring fortjener faktisk en liten ferie i en eller annen variant. 7
Melkebart1 Skrevet 29. juli #24787 Skrevet 29. juli Fenomen skrev (56 minutter siden): Ja, det er jo akkurat det jeg snakker om - å gi barna gode opplevelser og minner. Jeg har ikke sagt et ord om at det må koste penger. Men de gjør jo ikke det heller. De subber bare rundt hjemme som i vanlig hverdager. Og det ganske stor forskjell på sydentur og ingenting, altså. En 5-åring fortjener faktisk en liten ferie i en eller annen variant. Hvordan veit du at de «bare subber hjemme»? Er du naboen deres? Helene er en av de som deler minst av livet sitt faktisk. Ja hun deler trening, har annonsesamarbeid, deler rotete hus pga småbarn og leike etc. Men kan du virkelig si at de bare subber hjemme, basert på det lille hun viser? Veldig mange som deler offentlig på insta feks, deler heller ikke i sanntid. Ikke finn på ting å ta henne på, ta henne på det du ser, ikke på det du ikke ser! 4 3
RandiO Skrevet 29. juli #24788 Skrevet 29. juli Jeg kan enda ikke skjønne hvorfor de valgte å få barn. Aldri noe positivt å melde, bare klaging over hvor slitsomt det er og hvor rotete huset er. Det er så forbanna sørgelig å bevitne, og på ingen måte morsomt. 6 1 11
Pinnsvine Skrevet 29. juli #24789 Skrevet 29. juli Melkebart1 skrev (1 time siden): Hvordan veit du at de «bare subber hjemme»? Er du naboen deres? Helene er en av de som deler minst av livet sitt faktisk. Ja hun deler trening, har annonsesamarbeid, deler rotete hus pga småbarn og leike etc. Men kan du virkelig si at de bare subber hjemme, basert på det lille hun viser? Veldig mange som deler offentlig på insta feks, deler heller ikke i sanntid. Ikke finn på ting å ta henne på, ta henne på det du ser, ikke på det du ikke ser! Den enkleste forklaringen på at det kommer mest content hjemmefra er jo at dersom du har tre barn under seks år utendørs og gjør egentlig hva som helst så har du lite tid til å sitte og filme og poste med mindre du har dem i en flexiline eller noe sånt. Dersom hun i utgangspunktet ikke har lyst å dele så mye av barna er det jo et naturlig resultat at hun poster der hun har armene fri, innendørs, på jobben eller alene på treningssenter og så videre. Og så bruker folk det til å dikte opp en fortelling om at de aldri er ute av huset med ungene. Jeg følger henne ikke på snap, men jeg oppfatter at hun deler relativt få bilder i løpet av en dag, som får meg til å tenke at hun ikke har all verdens med tid eller hendene fri til nettopp det. 2 4
Melkebart1 Skrevet 29. juli #24790 Skrevet 29. juli Pinnsvine skrev (11 minutter siden): Den enkleste forklaringen på at det kommer mest content hjemmefra er jo at dersom du har tre barn under seks år utendørs og gjør egentlig hva som helst så har du lite tid til å sitte og filme og poste med mindre du har dem i en flexiline eller noe sånt. Dersom hun i utgangspunktet ikke har lyst å dele så mye av barna er det jo et naturlig resultat at hun poster der hun har armene fri, innendørs, på jobben eller alene på treningssenter og så videre. Og så bruker folk det til å dikte opp en fortelling om at de aldri er ute av huset med ungene. Jeg følger henne ikke på snap, men jeg oppfatter at hun deler relativt få bilder i løpet av en dag, som får meg til å tenke at hun ikke har all verdens med tid eller hendene fri til nettopp det. Tror ikke hun er på snap? Tror hun bare har klessalg der i ny og ne. Ja det er det jeg og tenker, og hun bør vel heller hylles for å ikke sitte med tlf i henda når ungene er hjemme, når de er på tur osv.. Men nei, da er det galt og. Artig at folk ikke skjønner ironi og satire og😅 3
Måne Rampelyset Skrevet 29. juli #24791 Skrevet 29. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
Rosasko Skrevet 29. juli #24792 Skrevet 29. juli Siste bilde på insta 😄 hvem prøver hun å lure? Seg selv? 🤦🏻♀️ 4 4
Beatbox Skrevet 29. juli #24793 Skrevet 29. juli Rosasko skrev (33 minutter siden): Siste bilde på insta 😄 hvem prøver hun å lure? Seg selv? 🤦🏻♀️ Og de ufattelig naive følgerne sine som ikke ser..eller vil se at hun går amok med filter og redigering....gudbedre ass🙄 4 5
Armarillo Skrevet 29. juli #24794 Skrevet 29. juli Fenomen skrev (12 timer siden): Ja, det er jo akkurat det jeg snakker om - å gi barna gode opplevelser og minner. Jeg har ikke sagt et ord om at det må koste penger. Men de gjør jo ikke det heller. De subber bare rundt hjemme som i vanlig hverdager. Og det ganske stor forskjell på sydentur og ingenting, altså. En 5-åring fortjener faktisk en liten ferie i en eller annen variant. Barna får gode opplevelser og minner både med lek i hagen, på lekeplassen og badestranda. Man trenger ikke reise bort. Hun har delt litt av alt det overnevnte også, men er utrolig vanskelig for oss å vite hva de finner på med barna sine i løpet av dagen når hun deler så lite som hun gjør. Det er ikke mange minuttene i løpet av en dag HD snakker til kamera eller viser noe fra hverdag eller ferie 😅 Så at de bare subber hjemme vet vi ingenting om. 1 4
kaiturid Skrevet 29. juli #24795 Skrevet 29. juli Fenomen skrev (På 26.7.2026 den 12.40): 1. Hun har aldri vært på tur i sitt liv. 2. Om de nyeste bildene viser hvordan hun ser ut så er det et ikke-problem 3. Stormberg f. eks har opptil 3-4 XL Hun fikk plutselig såå tynne bein😂 5
arnoyb Skrevet 30. juli #24796 Skrevet 30. juli Siden jeg vet Helene leser her. Jeg kommenterte på to av dine poster på Facebook. Den ene var spørsmål ang hverdagssterk. "jeg sliter med å følge opplegg da jeg har overapiserlidelse og div andre spiseproblemer. Det fortviler meg at jeg ikke får wegovy eller monjaro da det bevist kan hjelpe og om du har klart det bare på viljestyrke og hverdagssterk." Den andre kommentaren var "du må huske å merke med retursjert person". Begge på reklame på Facebook. Jeg har ingenting i mot å kommentere med min profil der da jeg ikke er stygg i mine kommentarer, men begge er plutselig sletta. Det er rart å får meg til å tenke litt over hvorfor. 🤔 3 6
Lileep Skrevet 30. juli #24797 Skrevet 30. juli (endret) HD får spørsmål om hvilken fart hun har på mølla når hun "løper", og først vil hun ikke svare fordi det er ikke så viktig. Men så svarer en annen hva hun løper på, og plutselig svarer HD at hun pleier å ligge på 8-9 og 10-12.. kommer an på dagsformen. Det må jo være løgn? Nivå 8-9 tilsvarer 9km/t og hun ville løpt 8 km på 54min med gjennomsnittsfart på 6.40 min per km Nivå 10-12 tilsvarer på de fleste møller 10-12km i timen og hun ville løpt 8km på 40min med en gjennomsnittsfart på 5min per km. En av de Siste øktene hun la ut viste klokka hennes gjennomsnittsfart på over 12 min per km og hun brukte over 1,5 time på å "løpe" 8 km. Hva er det hun vil oppnå med å lyge om hvilken fart hun løper på? Alle skjønner jo at hun ikke løper i nærhet på nivå 8-9, i alle fall ikke 10-12, da en subbingen på mølla er altfor sakte til å bevege seg på det nivået. Endret 30. juli av Lileep 3 5
skeiv-ostepop Skrevet 30. juli #24798 Skrevet 30. juli Det er bare løgn for å fremstå bedre og mer vellykket med programmet sitt enn hun faktisk er. 1 9
Summeer Skrevet 30. juli #24799 Skrevet 30. juli Oh lord. Hun glemte å redigere den høyre armen på bildet hun la ut igår. Den er ENORM og rimelig avslørende på posering, filter og retusjering for å se så liten som mulig ut ellers 😂 1 7
skeiv-ostepop Skrevet 30. juli #24800 Skrevet 30. juli Summeer skrev (3 minutter siden): Oh lord. Hun glemte å redigere den høyre armen på bildet hun la ut igår. Den er ENORM og rimelig avslørende på posering, filter og retusjering for å se så liten som mulig ut ellers 😂 Nesten blitt en parodi hele profilen hennes. 5 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå