JojoMoyes Skrevet 15. juli #24681 Skrevet 15. juli irevin skrev (27 minutter siden): Enig. De uredigerte bildene er mye finere. Hun er en flott dame som ikke trenger redigere seg bort fra det. 1
arnoyb Skrevet 15. juli #24682 Skrevet 15. juli Altså den hun la på Facebook for to dager siden fra stranda. Håper for hennes del at legen råder henne til å vente med bukplastikk. Om hun er inne i en så bra periode både med trening og mat så vil det gjøre veldig bra for kroppen å fortsette dette et år til. Ikke nødvendigvis gå ned mere men gjøre kroppen vant, stramme litt mere og la huden gjøre litt jobb. Skal hun gjøre d offentlig er det jo minimalt, om noe, fettsuging som blir gjort å uten det tror jeg ikke hun vil bli fornøyd. Kravet til å være vektstabil burde vært ett eller to år. 3
arnoyb Skrevet 15. juli #24683 Skrevet 15. juli JojoMoyes skrev (1 time siden): Hærregud. Ut fra det hun har lagt i dag ut som er uredigert så ser hun snart ut som på det første bildet, men det andre må hun jo se blir helt tullete! Hadde hun sett ut som på bilde to hadde det vært undertøy bilder daglig! 4 6
Armarillo Skrevet 15. juli #24684 Skrevet 15. juli (endret) HVORFOR? Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun tenker. Tror hun selv at hun ser ut som på dette "etter" bildet? Jeg syns hun har vært dødsflink og man ser hun har gått ned kjempemasse. Hun er fin. Så HVORFOR skal det redigeres? Hun må jo slutte med dette. Det blir så innmari dumt. Kjempeslank, flawless hud, brun, lange ben. Hun må vel forstå hvordan det fremstår? Helt nydelig reel hun la ut her den dagen, ufiltrert, uredigert, av seg selv sittende i en bikini. Og så følger hun opp med filtrert, redigert etterpå 😅 Åpenbart at hun elsker disse bildene ettersom de brukes om igjen og om igjen. Det verste er kanskje at hun bruker dem som bakgrunn når hun legger ut story angående Hverdagsterk. Det blir bra useriøst. Endret 15. juli av Armarillo Typo 6
Beatbox Skrevet 15. juli #24685 Skrevet 15. juli Armarillo skrev (1 time siden): HVORFOR? Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun tenker. Tror hun selv at hun ser ut som på dette "etter" bildet? Jeg syns hun har vært dødsflink og man ser hun har gått ned kjempemasse. Hun er fin. Så HVORFOR skal det redigeres? Hun må jo slutte med dette. Det blir så innmari dumt. Kjempeslank, flawless hud, brun, lange ben. Hun må vel forstå hvordan det fremstår? Helt nydelig reel hun la ut her den dagen, ufiltrert, uredigert, av seg selv sittende i en bikini. Og så følger hun opp med filtrert, redigert etterpå 😅 Åpenbart at hun elsker disse bildene ettersom de brukes om igjen og om igjen. Det verste er kanskje at hun bruker dem som bakgrunn når hun legger ut story angående Hverdagsterk. Det blir bra useriøst. Mistenker at hun bruker de som motivasjon....." når jeg blir så tynn...da blir jeg så happy og livet leker "....HD, du vet at det sitter i hodet? Selv tynne mennesker sliter med depresjoner osv.... 2 5
Laia Skrevet 15. juli #24686 Skrevet 15. juli (endret) Armarillo skrev (5 timer siden): HVORFOR? Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun tenker. Tror hun selv at hun ser ut som på dette "etter" bildet? Jeg syns hun har vært dødsflink og man ser hun har gått ned kjempemasse. Hun er fin. Så HVORFOR skal det redigeres? Hun må jo slutte med dette. Det blir så innmari dumt. Kjempeslank, flawless hud, brun, lange ben. Hun må vel forstå hvordan det fremstår? Helt nydelig reel hun la ut her den dagen, ufiltrert, uredigert, av seg selv sittende i en bikini. Og så følger hun opp med filtrert, redigert etterpå 😅 Åpenbart at hun elsker disse bildene ettersom de brukes om igjen og om igjen. Det verste er kanskje at hun bruker dem som bakgrunn når hun legger ut story angående Hverdagsterk. Det blir bra useriøst. Om dette er reklame for Hverdagssterk (og/eller treningsklær- eller utstyr) så SKAL bildene merkes tydelig med retusjert person. Dette er en ting. Det som (etter min mening) er enda verre er at hun faktisk gjør dette. Endret 15. juli av Laia 3 7
Armarillo Skrevet 15. juli #24687 Skrevet 15. juli Laia skrev (28 minutter siden): Om dette er reklame for Hverdagssterk (og/eller treningsklær- eller utstyr) så SKAL bildene merkes tydelig med retusjert person. Dette er en ting. Det som (etter min mening) er enda verre er at hun faktisk gjør dette. Akkurat det bildet jeg la ved er ikke reklame. Det er bare et random bilde hun la ut på Snapchat uten noe mer enn det. Men bildet til høyre har hun brukt i storyes på Insta med tekst på som handler om Hverdagsterk. Og det er jo problematisk. Ja, enig.. 2
Laia Skrevet 15. juli #24688 Skrevet 15. juli Armarillo skrev (35 minutter siden): Akkurat det bildet jeg la ved er ikke reklame. Det er bare et random bilde hun la ut på Snapchat uten noe mer enn det. Men bildet til høyre har hun brukt i storyes på Insta med tekst på som handler om Hverdagsterk. Og det er jo problematisk. Ja, enig.. Takk for oppklaringen. Helt vilt at hun har lagt ut bildet til høyre. 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 15. juli #24689 Skrevet 15. juli Armarillo skrev (1 time siden): Akkurat det bildet jeg la ved er ikke reklame. Det er bare et random bilde hun la ut på Snapchat uten noe mer enn det. Men bildet til høyre har hun brukt i storyes på Insta med tekst på som handler om Hverdagsterk. Og det er jo problematisk. Ja, enig.. Utfordringen her er at Helene ER hverdagssterk og businessen. Så når hun har valgt å bruke sin Snapchat kanal til å selge tjenestene sine så hvisker hun ut skillet mellom privat og bedrift, og man havner fort i en gråsone hvor alt er å regne som bedrift og reklame. 4 4
Armarillo Skrevet 15. juli #24690 Skrevet 15. juli skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden): Utfordringen her er at Helene ER hverdagssterk og businessen. Så når hun har valgt å bruke sin Snapchat kanal til å selge tjenestene sine så hvisker hun ut skillet mellom privat og bedrift, og man havner fort i en gråsone hvor alt er å regne som bedrift og reklame. Hun bruker ikke Snapchat til å selge noe, der legger hun sporadisk ut randomme bilder som det jeg la ved. Hun reklamerer på Instagram, men det blir det samme selvfølgelig. Håper hun får opp øynene selv snart og ser hvor dumt det er å holde på sånn. 1 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. juli #24691 Skrevet 15. juli Tråden er ryddet for bilder uten kildehenvisning. Måne, admin.
skeiv-ostepop Skrevet 16. juli #24692 Skrevet 16. juli Armarillo skrev (8 timer siden): Hun bruker ikke Snapchat til å selge noe, der legger hun sporadisk ut randomme bilder som det jeg la ved. Hun reklamerer på Instagram, men det blir det samme selvfølgelig. Håper hun får opp øynene selv snart og ser hvor dumt det er å holde på sånn. Å vise fremgang og endring er markedsføring. 2 1
RandiO Skrevet 16. juli #24693 Skrevet 16. juli Hun merker bare halvparten av reklamen sin hvertfall. Merkelig at det skal være så vanskelig å gjøre det riktig etter så mange år i bransjen. 3 1
Miranda16 Skrevet 16. juli #24694 Skrevet 16. juli Direkte markedføring av Hverdagsterk eller ikke. Alt hun legger ut av redigerte bilder, redigerte før og etterbilder, så er det helt klart indirekte, skjult markedsføring av programmet. Hun selger noe som er renspikta løgn. 2 8
MiniMjau Skrevet 16. juli #24695 Skrevet 16. juli (endret) Klarte å reklame-merke 2 av 6-7 festivalbilder ... jaja, vanskelig jobb de har! Endret 16. juli av MiniMjau 3 6
Beatbox Skrevet 16. juli #24696 Skrevet 16. juli Tidenes lavmål...åhh buuhhuu...puppene mine er borte...drar opp toppen kun for å flashe ......🙄 Idétørke på loftet kanskje🤔 2 6
cerruti Skrevet 16. juli #24697 Skrevet 16. juli Beatbox skrev (35 minutter siden): Tidenes lavmål...åhh buuhhuu...puppene mine er borte...drar opp toppen kun for å flashe ......🙄 Idétørke på loftet kanskje🤔 Eneste som får dama i godt humør er når vekten går ned. Viktig å skryte litt av seg selv. 2 6
Beatbox Skrevet 16. juli #24698 Skrevet 16. juli cerruti skrev (18 minutter siden): Eneste som får dama i godt humør er når vekten går ned. Viktig å skryte litt av seg selv. ..litt??😂😂 Hun benytter enhver anledning til å reklamere for sin narssisisme..... 2 5
arnoyb Skrevet 16. juli #24699 Skrevet 16. juli (endret) cerruti skrev (1 time siden): Eneste som får dama i godt humør er når vekten går ned. Viktig å skryte litt av seg selv. Eller når creepy menn skriver til henne om hennes flotte kropp/pepper 🙄 Endret 16. juli av arnoyb 3 5
Lillemor1982 Skrevet 17. juli #24700 Skrevet 17. juli Beatbox skrev (14 timer siden): Tidenes lavmål...åhh buuhhuu...puppene mine er borte...drar opp toppen kun for å flashe ......🙄 Idétørke på loftet kanskje🤔 Puppene kommer garantert til å komme tilbake.. da hun øker i vekt igjen som alle ganger før hun har tatt en quick-fix 😊 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå