Miranda16 Skrevet 4 timer siden #24601 Skrevet 4 timer siden irevin skrev (6 minutter siden): Bildet hentet fra hennes FB. Den kommentaren der har hun ikke svart på enda, gitt. Blir spennende å se om den får stå Blir nok blokka. Hadde vært viktigere å poengtere hvor mye hun redigerer. Totalt bortkasta å gjøre det. men hun får med seg denne tråden, 3 3
Orly Skrevet 4 timer siden #24602 Skrevet 4 timer siden friskbris skrev (På 5.7.2026 den 19.16): Tipper hun har gått over til Mounjaro, da blir det fart på ting. Ikke for alle nei, så det er bare spekulasjoner
Miranda16 Skrevet 4 timer siden #24603 Skrevet 4 timer siden (endret) ....... Endret 4 timer siden av Miranda16
Miranda16 Skrevet 4 timer siden #24604 Skrevet 4 timer siden (endret) ...... Endret 4 timer siden av Miranda16
Lillemor1982 Skrevet 4 timer siden #24605 Skrevet 4 timer siden friskbris skrev (På 5.7.2026 den 19.16): Tipper hun har gått over til Mounjaro, da blir det fart på ting. 100% 2
Rosasko Skrevet 2 timer siden #24606 Skrevet 2 timer siden Må nesten le av at hun sier at slankeoperasjonen hennes ikke har maks effekt etter 2 år 🤷🏻♀️ min virker enda etter 11 år. 3
Miranda16 Skrevet 2 timer siden #24607 Skrevet 2 timer siden Rosasko skrev (9 minutter siden): Må nesten le av at hun sier at slankeoperasjonen hennes ikke har maks effekt etter 2 år 🤷🏻♀️ min virker enda etter 11 år. Hvis man ikke varig endrer livsstil, så er sjansen for å gå opp igjen stor. Sett mange som har gjort dette. Jobber man ikke med det mentale, så vil svært mange legge på seg. Dette kan man også skje når man slutter med GLP-1
Fizzypo Skrevet 2 timer siden #24608 Skrevet 2 timer siden Miranda16 skrev (2 timer siden): Når man ser brukere i denne tråden forsvare blindt alt HD formidler, så da kan kan man lure på om kundene gjør det samme. Ingen influencere er ikke troverdige i mine øyne Siter gjerne istedenfor å skrive på denne måten. "Å forsvare blindt" vil jeg absolutt ikke si at jeg gjør. Jeg stiller helt legitime spørsmål som ingen hittil har klart å svare på. Opplys meg gjerne hvis du vet noe jeg ikke vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå