JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #24581 Skrevet 11 timer siden Fruus skrev (3 minutter siden): Hun sier i den siste reelen at hun får ofte spørsmål om hva hun gjorde for å gå ned nesten 30 kg. Har hun nevnt noe som helst om at hun har gått ned nesten 30 kg da? Har bare hørt 20 tidligere. Men sånn sånn som hun juger, redigerer og overdriver så kan jo nesten 30 være 21 for min del 🙈😂 1 3
Fruus Skrevet 11 timer siden #24582 Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Har bare hørt 20 tidligere. Men sånn sånn som hun juger, redigerer og overdriver så kan jo nesten 30 være 21 for min del 🙈😂 Samme her. Er vel mest for å skryte, selv om hun selvfølgelig ikke er opptatt av vekta.. 2 2
Lileep Skrevet 11 timer siden #24583 Skrevet 11 timer siden Fruus skrev (21 minutter siden): Hun sier i den siste reelen at hun får ofte spørsmål om hva hun gjorde for å gå ned nesten 30 kg. Har hun nevnt noe som helst om at hun har gått ned nesten 30 kg da? Hun skriver jo helt i starten hva hun ikke gjorde for å gå ned nesten 30kg.. så de 20 er nå bytta ut med nesten 30. Snart kommer det en post om at hun endelig kvalifiserer til henvisning for å fjerne "løshud", siden det var målet med å gå ned nesten 30 kg 2 1
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #24584 Skrevet 9 timer siden Lileep skrev (1 time siden): Hun skriver jo helt i starten hva hun ikke gjorde for å gå ned nesten 30kg.. så de 20 er nå bytta ut med nesten 30. Snart kommer det en post om at hun endelig kvalifiserer til henvisning for å fjerne "løshud", siden det var målet med å gå ned nesten 30 kg Men da må hun ha vært vektstabil i 6 mnd før hun blir satt på liste. Og holde vekten frem til operasjon 😊 1
Lileep Skrevet 1 time siden #24585 Skrevet 1 time siden JojoMoyes skrev (7 timer siden): Men da må hun ha vært vektstabil i 6 mnd før hun blir satt på liste. Og holde vekten frem til operasjon 😊 Fastlegen mener visstnok at hun oppfyller kravet om å være vektstabil, tiltross for at hun måtte gå ned 8 kg til.. 🫣 1 1
Laia Skrevet 1 time siden #24586 Skrevet 1 time siden Lileep skrev (9 timer siden): Hun skriver jo helt i starten hva hun ikke gjorde for å gå ned nesten 30kg.. så de 20 er nå bytta ut med nesten 30. Snart kommer det en post om at hun endelig kvalifiserer til henvisning for å fjerne "løshud", siden det var målet med å gå ned nesten 30 kg Jeg synes også den diskusjonen hun har med en følger i kommentarfeltet er ganske interessant; hun blir spurt om hvor lang tid hun brukte på å gå ned 30 kg, og svarer «litt under ett år». Hun blir så konfrontert om at hun tidligere har påstått at hun brukte 8 mnd. Helene svarer da «er ikke 8 mnd litt under et år?», og i en påfølgende svar «er det virkelig noe å henge seg opp i?». Tonen blir riktignok litt bedre mot slutten av denne diskusjonen, men likevel. Jeg tenker at det er en signifikant forskjell mellom 8 mnd og 12 mnd for en så stor vektnedgang, og det fremstår litt useriøst å bagatellisere det, og i tillegg diskreditere den som spurte på den måten. Er det bare jeg som reagerer på dette? 1 2
Lileep Skrevet 51 minutter siden #24587 Skrevet 51 minutter siden Laia skrev (23 minutter siden): Jeg synes også den diskusjonen hun har med en følger i kommentarfeltet er ganske interessant; hun blir spurt om hvor lang tid hun brukte på å gå ned 30 kg, og svarer «litt under ett år». Hun blir så konfrontert om at hun tidligere har påstått at hun brukte 8 mnd. Helene svarer da «er ikke 8 mnd litt under et år?», og i en påfølgende svar «er det virkelig noe å henge seg opp i?». Tonen blir riktignok litt bedre mot slutten av denne diskusjonen, men likevel. Jeg tenker at det er en signifikant forskjell mellom 8 mnd og 12 mnd for en så stor vektnedgang, og det fremstår litt useriøst å bagatellisere det, og i tillegg diskreditere den som spurte på den måten. Er det bare jeg som reagerer på dette? Nei jeg reagerte også på det. Samme oppfatning som deg. Overraska over at det fortsatt står, så der har hun litt bedre, ikke sletter alt fordi noen stiller "feil" spørsmål. 1
Laia Skrevet 27 minutter siden #24588 Skrevet 27 minutter siden Lileep skrev (18 minutter siden): Nei jeg reagerte også på det. Samme oppfatning som deg. Overraska over at det fortsatt står, så der har hun litt bedre, ikke sletter alt fordi noen stiller "feil" spørsmål. Ja, enig der. Hun skal ha for at hun også svarer at hun skal ha innspillet i bakhodet fremover (håper virkelig hun også følger opp). Hun skriver forresten også i et av svarene at hvor lang tid hun har brukt på vektnedgangen ikke er viktig. Akkurat den påstanden tror jeg ville blitt imøtegått av de fleste profesjonelle innen fagområdet. Spesielt mht spiseforstyrrelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå