Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (9 minutter siden):

Hun har løpt intervaller, 3x (800m, 600m, 400m).  Selve intervallløpingen tar ikke lang tid, noen minutter 15-20 minutt eller litt mer på hennes nivå....men ikke så veldig mye mer enn det... med mindre en går?  men hun har brukt totalt 1 time og 45 min.... jeg får ikke dette til å gå opp. 😅 med et kvarters oppvarming og nedjogg....så er det ennå mye tid brukt! 

(Sorry jeg er løpenerd...)

Ja det er noe rart med tidsbruken hennes. Ifølge diverse faktasider og andres erfaringer bruker en nybegynner ca 60min på  jogge 8 km. Hvordan klarer hun å bruke nesten det dobbelte og kaller det en god økt? Det må jo være noe som ikke stemmer? 

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusser også over tidsbruken, samtidig som jeg har vært en av de som knapt klarte å løpe 30 sekunder sammenhengende da jeg startet. Og farten min var det mange vil kalle gangfart+  Alltid hatet å løpe, og unngått det for alt i verden. Men så ramlet jeg innom en kortintervalltime på treningssenteret... 

Så fort jeg la om fra gange til joggesteg steg pulsen til himmels, og de første månedene var det meste rundt løping bare tungt, vondt og vanskelig. Men jeg fortsatte å gå på den faste timen med kortintervaller hver uke, og sakte men sikkert kom forbedringen. Jeg er fremdeles ikke glad i å løpe langt/lenge, men jeg har merkbart bedre form, og tåler intervallene mye bedre. Og nå klarer jeg å fullføre i sone 2 og 3, og ikke hive etter pusten etter første draget. 

Teknikken har blitt merkbart bedre (kortere løpesteg (ikke subbing), frem med brystet, opp med haka, armene svinger langs siden av kroppen, (ikke bare i kryss foran kroppen), og jeg holder ikke på å dø hver uke. Og i våres meldte jeg meg på mitt første løp noensinne, og fullførte 5km helt ok (kupert, så ble litt gåing, men det er selvfølgelig helt greit).

Flott at Helene ønsker å bli bedre på løping, men jeg er litt redd for at subbejogg i X kilometer vil ødelegge mer enn det gir. 800 m eller 400m er faktisk ganske langt når man starter fra 0, vil anbefale å starte enda kortere, og heller med litt høyere fart. Blir brått rikigere løpesteg, mer mestring og raskere effekt. 

• Liker 2
Skrevet
Roadrunner skrev (38 minutter siden):

Jeg stusser også over tidsbruken, samtidig som jeg har vært en av de som knapt klarte å løpe 30 sekunder sammenhengende da jeg startet. Og farten min var det mange vil kalle gangfart+  Alltid hatet å løpe, og unngått det for alt i verden. Men så ramlet jeg innom en kortintervalltime på treningssenteret... 

Så fort jeg la om fra gange til joggesteg steg pulsen til himmels, og de første månedene var det meste rundt løping bare tungt, vondt og vanskelig. Men jeg fortsatte å gå på den faste timen med kortintervaller hver uke, og sakte men sikkert kom forbedringen. Jeg er fremdeles ikke glad i å løpe langt/lenge, men jeg har merkbart bedre form, og tåler intervallene mye bedre. Og nå klarer jeg å fullføre i sone 2 og 3, og ikke hive etter pusten etter første draget. 

Teknikken har blitt merkbart bedre (kortere løpesteg (ikke subbing), frem med brystet, opp med haka, armene svinger langs siden av kroppen, (ikke bare i kryss foran kroppen), og jeg holder ikke på å dø hver uke. Og i våres meldte jeg meg på mitt første løp noensinne, og fullførte 5km helt ok (kupert, så ble litt gåing, men det er selvfølgelig helt greit).

Flott at Helene ønsker å bli bedre på løping, men jeg er litt redd for at subbejogg i X kilometer vil ødelegge mer enn det gir. 800 m eller 400m er faktisk ganske langt når man starter fra 0, vil anbefale å starte enda kortere, og heller med litt høyere fart. Blir brått rikigere løpesteg, mer mestring og raskere effekt. 

Hadde hun ikke vært så vrang, så hadde hun fått hjelp med løpinga/løpeteknikk, men hun er jo pt og vet og kan alt. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg tenker at ALT er bedre enn å ligge på sofaen. All bevegelse er bra. Å kritisere henne for å jogge sakte blir rart. Vil hun jogge sakte så la hun få lov. Det er ikke noen konkurranse i å være best og raskest.

Personlig hater jeg å løpe og kan ikke skjønne at noen syns det er gøy 😅 Jeg går mye heller en fjelltur.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

«Jeg kommer aldri til å promotere quik-fixses» 30 kg på 8 måneder…med det hun selv sverger til HVERDAGSTERK?

«jeg syns 20 minutters trening er en seier». Vel…virker som om alt over 20 min er en seier….

«jeg tror ikke kroppen din trenger å fikses». Ingen er så opptatt av vekt som HD

«jeg kommer alltid til å velge vaner fremfor raske resultater». Igjen; 30 kg ned på 8 måneder….med hva slags vaner? Resultatet må vel sies er raskt ihvertfall 

«Jeg tror at helse handler mer enn tallet på vekta». Billshit; hun promoterer hele tiden gått ned 20 kg, mangler 8 kg for vurdering bukplastikk, ned 30 kg

«Jeg tror du kan bli sterkere uten å hate kroppen din først». Hater magehenget….

Artig dame😂😂😂

Bildet er hentet fra hennes facebook 

IMG_2912.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

«Jeg kommer aldri til å promotere quik-fixses» 30 kg på 8 måneder…med det hun selv sverger til HVERDAGSTERK?

«jeg syns 20 minutters trening er en seier». Vel…virker som om alt over 20 min er en seier….

«jeg tror ikke kroppen din trenger å fikses». Ingen er så opptatt av vekt som HD

«jeg kommer alltid til å velge vaner fremfor raske resultater». Igjen; 30 kg ned på 8 måneder….med hva slags vaner? Resultatet må vel sies er raskt ihvertfall 

«Jeg tror at helse handler mer enn tallet på vekta». Billshit; hun promoterer hele tiden gått ned 20 kg, mangler 8 kg for vurdering bukplastikk, ned 30 kg

«Jeg tror du kan bli sterkere uten å hate kroppen din først». Hater magehenget….

Artig dame😂😂😂

Bildet er hentet fra hennes facebook 

IMG_2912.jpeg

🤣🤣 Sånn blir det når alt skal kopieres.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

I dag måtte jeg klapse meg selv på fingrene for ikke å trykke 😂på det samme bildet på snap men bare ENDA mere redigert til en tynnere dame enn virkeligheten..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

I dag måtte jeg klapse meg selv på fingrene for ikke å trykke 😂på det samme bildet på snap men bare ENDA mere redigert til en tynnere dame enn virkeligheten..

Når jeg så det bilde tenkte jeg at hun må være rimelig fornøyd med den voldsomme redigerte utgaven av seg selv. Hun tror vel oppriktig at det er sånn hun ser ut for alle andre? 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Lileep skrev (13 minutter siden):

Når jeg så det bilde tenkte jeg at hun må være rimelig fornøyd med den voldsomme redigerte utgaven av seg selv. Hun tror vel oppriktig at det er sånn hun ser ut for alle andre? 

Blir ikke klok på noen av disse influenserne med all løgn og bedrag. Filter og redigering og fanden og hans gummistokk. De må jo tro seerne av dette sirkuset er stokk dum 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Blir ikke klok på noen av disse influenserne med all løgn og bedrag. Filter og redigering og fanden og hans gummistokk. De må jo tro seerne av dette sirkuset er stokk dum 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Emig, for hva er hensikten ved det bildet? Hva skal formidles ved det? Hul har nå gitt srh selv lange legger om ikke annet🙈

• Nyttig 2
Skrevet

Hvordan vet dere at hun redigerer seg tynnere? Hvis hun har brukt slankesprøyter kan man gå ned MYE på kort tid! Og hun sier hun har gått ned 30 kilo eller noe? Da kan det vel hende at det faktisk er sånn hun ser ut nå?

• Liker 1
Skrevet
Kartoffel skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet dere at hun redigerer seg tynnere? Hvis hun har brukt slankesprøyter kan man gå ned MYE på kort tid! Og hun sier hun har gått ned 30 kilo eller noe? Da kan det vel hende at det faktisk er sånn hun ser ut nå?

Fordi innimellom legger hun ut «ekte» bilder av sånn hun ser ut, eller film . Eller andre legger ut ekte Helene. Nei så tynn og veltrent og brun som på disse bildene er hun nok ikke…….

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kartoffel skrev (5 minutter siden):

Fordi det HUN legger ut er ikke i nærheten av det andre legger ut. Hvis du ser videoer av Helene som løper som er lagt ut av andre kontoer, så likner det ikke litt en gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Kartoffel skrev (58 minutter siden):

Selv om hun har gått ned 30 kg, så er det fortsatt mye overvekt igjen. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Kartoffel skrev (1 time siden):

Det finnes så mange verktøy på nett som kan avsløre om bilde er redigert eller ikke. Dette er et av svarene på det spesifikke bilde. Mao er blandt annet overkroppen redigert.. kan sikkert få en dypere analyse også hvis man gidder. Men dette gir svar nok. 

IMG_9596.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig lett å se det er redigert. Det ser man på leggene og ikke minst skoen. Den skoen er jo en 1/2 meter lang

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Gosh som hun elsker sin nye redigerte kropp! Nå kom det jammet meg et før og etterbilde også, selvfølgelig så redigert at det ser ut som ai.. men det betyr ikke noe for HD som hverken er opptatt av vekt, kropp, før/etterbilde osv.. you go girl.. fortsett å gjør rake motsetning av hva du sier og forgud bilder av deg selv  som er så ulikt virkeligheten  som mulig. Tydeligvis det som gir deg glede i livet. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Bildet hentet fra HD sin story på FB i dag. 

Dette bildet er IKKE redigert ! Ganske forskjellig fra det redigerte på snap???

IMG_2915.jpeg

Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

Bildet hentet fra HD sin story på FB i dag. 

Dette bildet er IKKE redigert ! Ganske forskjellig fra det redigerte på snap???

IMG_2915.jpeg

De redigerte bildene ser ut som Ai bilder.. dette er naturlig og hun er penere på de naturlige bildene enn de megaredigert greiene hun driver med. Synd at hun ser seg selv som pen på helt uredigerte bilder.. for det er hun. 

• Liker 1
Skrevet
Lileep skrev (24 minutter siden):

De redigerte bildene ser ut som Ai bilder.. dette er naturlig og hun er penere på de naturlige bildene enn de megaredigert greiene hun driver med. Synd at hun ser seg selv som pen på helt uredigerte bilder.. for det er hun. 

Enig. De uredigerte bildene er mye finere. Hun er en flott dame som ikke trenger redigere seg bort fra det. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...