Laia Skrevet 18. juli #24701 Skrevet 18. juli Rosasko skrev (5 timer siden): Bare følg med på klokken bak henne og bedøm selv 😂 Er det bare meg eller hopper den klokka vilkårlig både frem og tilbake? 1 1
Lileep Skrevet 18. juli #24702 Skrevet 18. juli Laia skrev (1 minutt siden): Er det bare meg eller hopper den klokka vilkårlig både frem og tilbake? Den går normal den, bare speilvendt.. 2
Melkebart1 Skrevet 18. juli #24703 Skrevet 18. juli Den klokka gir ingen mening? Hvis den er speilvendt, så hopper den frem og tilbake underveis eller? 😆 Her må det være juksa med klippene… 2
Lileep Skrevet 18. juli #24704 Skrevet 18. juli Melkebart1 skrev (24 minutter siden): Den klokka gir ingen mening? Hvis den er speilvendt, så hopper den frem og tilbake underveis eller? 😆 Her må det være juksa med klippene… Hvordan da mener du? Den flytter seg ca rundt 10-15 min for hver km hun rapportere om. Når hun starter er klokka 08.35 ish. Etter oppvarmingen er den ca 08.50, etter 1km jogg er den 09.00, 2km er den 09.15, 3km er den 09.25, 4km er den ca 09.35 og ved 5km er den ca 09.50 1 4
Melkebart1 Skrevet 19. juli #24705 Skrevet 19. juli Lileep skrev (7 timer siden): Hvordan da mener du? Den flytter seg ca rundt 10-15 min for hver km hun rapportere om. Når hun starter er klokka 08.35 ish. Etter oppvarmingen er den ca 08.50, etter 1km jogg er den 09.00, 2km er den 09.15, 3km er den 09.25, 4km er den ca 09.35 og ved 5km er den ca 09.50 Åja, da ser du bedre enn meg😅 Jeg syns det så ut som den gikk fram og tilbake eller noe, men bra du klarte å se det. 1
Fnug Skrevet 19. juli #24706 Skrevet 19. juli Lileep skrev (9 timer siden): Hvordan da mener du? Den flytter seg ca rundt 10-15 min for hver km hun rapportere om. Når hun starter er klokka 08.35 ish. Etter oppvarmingen er den ca 08.50, etter 1km jogg er den 09.00, 2km er den 09.15, 3km er den 09.25, 4km er den ca 09.35 og ved 5km er den ca 09.50 Hun må ha startet tidligere, ca 08.20? - ga opp å prøve å følge den klokka, men nekter å tro at hun brukte ca 15min på 2 km oppvarming, når hun bruker 10-15 min på å jogge en km… 🤷🏼♀️ 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 19. juli #24708 Skrevet 19. juli Kalkula skrev (1 time siden): Hva tenker dere om dette reflekterte innlegget: At ingenting har endret seg på ti år. 6
irevin Skrevet 19. juli #24709 Skrevet 19. juli Siste reel; «ta personvernet på alvor…». Mulig jeg har dårlig humor, men hun kler ikke å være desperat morsom. Kleint…. 5
Miranda16 Skrevet 19. juli #24710 Skrevet 19. juli (endret) irevin skrev (21 minutter siden): Siste reel; «ta personvernet på alvor…». Mulig jeg har dårlig humor, men hun kler ikke å være desperat morsom. Kleint…. I løpet av en uke, "droppet" hun navnet på tvillingene på IG. Endret 19. juli av Miranda16 5
platypus Skrevet 19. juli #24711 Skrevet 19. juli Miranda16 skrev (1 time siden): I løpet av en uke, "droppet" hun navnet på tvillingene på IG. Og la ut et bilde av ei vugge med datteras navn på. 5
kkkeee Skrevet 19. juli #24712 Skrevet 19. juli Fnug skrev (4 timer siden): Hun må ha startet tidligere, ca 08.20? - ga opp å prøve å følge den klokka, men nekter å tro at hun brukte ca 15min på 2 km oppvarming, når hun bruker 10-15 min på å jogge en km… 🤷🏼♀️ Jeg syns også den klokka hoppet rundt, men kan være jeg blander viserne. For jeg syns jeg så alt fra rundt halv 5 til rundt 12. Det gir jo ikke mening
Fnug Skrevet 19. juli #24713 Skrevet 19. juli kkkeee skrev (2 timer siden): Jeg syns også den klokka hoppet rundt, men kan være jeg blander viserne. For jeg syns jeg så alt fra rundt halv 5 til rundt 12. Det gir jo ikke mening Ikke sant - tok utgangspunkt i de tidene @Lileep noterte, og derfor antar jeg at hun heller startet ca 08.20, altså ca 15 minutter tidligere, siden HD sa oppvarmingen skulle være 2 km og ikke 1km.. 😊
Lileep Skrevet 19. juli #24714 Skrevet 19. juli Fnug skrev (35 minutter siden): Ikke sant - tok utgangspunkt i de tidene @Lileep noterte, og derfor antar jeg at hun heller startet ca 08.20, altså ca 15 minutter tidligere, siden HD sa oppvarmingen skulle være 2 km og ikke 1km.. 😊 Det kan nok stemme ja. Gikk i surr når jeg må tenke speilvendt 😅 men tror ikke hun har juksa med tidene, jeg mener fortsatt klokka går riktig, men ser feil ut pga den er speilvendt
Fnug Skrevet 19. juli #24715 Skrevet 19. juli Lileep skrev (1 time siden): Det kan nok stemme ja. Gikk i surr når jeg må tenke speilvendt 😅 men tror ikke hun har juksa med tidene, jeg mener fortsatt klokka går riktig, men ser feil ut pga den er speilvendt Tror heller ikke hun har jukset med tidene, og tror nok de tidene du har skrevet opp stemmer om man endrer starttiden.. men det vil også si at hun brukte 1,5 time på 7 km, siden den 8 km skulle være nedtrapping.. så ca 1t og 45 min på 8km.. Hun skal ha skryt for å ha gjennomført 😊
Kleppmelk Skrevet 20. juli #24716 Skrevet 20. juli Jeg forstår ikke at det faktisk går an å løpe i det tempoet. Jeg er rimelig fersk selv og når jeg løper med bittesmå steg og så sakte jeg bare klarer havner jeg på 7.5 km/t 🤠 Driter forsåvidt i hvor raskt hun løper, men fra en PT som selger program forventer jeg jo en progresjon. Hun har jo stått på stedet hvil siden hun startet 2 3
Armarillo Skrevet 20. juli #24717 Skrevet 20. juli Jeg syns det er problematisk at hun skal selge noe som helst som har med kosthold å gjøre. Det burde hun holde seg langt unna. Hverdagsterk-metoden.... Hun går veldig over streken her synes jeg med tanke på at hun selv har et veldig problematisk forhold til mat. 2 4
irevin Skrevet 20. juli #24718 Skrevet 20. juli Men assa, HALLOOOOO!!!!Hva i h….e gikk galt med redigeringen her ???Det er jo det sykeste bildet jeg har sett! Ser hun ikke selv at dette bildet er helt på trynet??? Trodde slike bilder som ble brukt i reklame måtte merkes jeg !!!! Min filosofi i hverdagen er prinsippene til hverdagsterk og jeg veier 20 kg for mye. Jeg går ikke ned et gram med prinsippene pga konstant matstøy og overspising i perioder. At hun nå skal ha funnet mirakelkuren for seg selv og eget raske vekttap sånn «pluttselig» skurrer for meg. Og når hun lykkes; uansett metode har hun fasiten. Husker tiden med Keto og FUS, hypnoterapi osv., satt med fasiten da og. Bildet er hentet fra hennes FB-story 3 13
Lissy456 Skrevet 20. juli #24719 Skrevet 20. juli Hun merker verken redigering av kropp eller reklame for sin egen bedrift. Nytt umerket innlegg på insta nå. Sendt inn for rapportering. 12
Fruus Skrevet 20. juli #24720 Skrevet 20. juli irevin skrev (1 time siden): Men assa, HALLOOOOO!!!!Hva i h….e gikk galt med redigeringen her ???Det er jo det sykeste bildet jeg har sett! Ser hun ikke selv at dette bildet er helt på trynet??? Trodde slike bilder som ble brukt i reklame måtte merkes jeg !!!! Min filosofi i hverdagen er prinsippene til hverdagsterk og jeg veier 20 kg for mye. Jeg går ikke ned et gram med prinsippene pga konstant matstøy og overspising i perioder. At hun nå skal ha funnet mirakelkuren for seg selv og eget raske vekttap sånn «pluttselig» skurrer for meg. Og når hun lykkes; uansett metode har hun fasiten. Husker tiden med Keto og FUS, hypnoterapi osv., satt med fasiten da og. Bildet er hentet fra hennes FB-story Herregud🤣🤣 Hodet hennes er gigantisk ift resten av kroppen hennes. Og hun er ikke i nærheten av slank, så dette blir for dumt. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå