0rakel Skrevet 8 timer siden #24701 Skrevet 8 timer siden Lileep skrev (På 10.7.2026 den 14.09): Nettopp! Det er ikke bare å skru av bryteren som det står overspising på, og rase ned 30 kg på kort tid, da spesielt de "neste 10" siste på 1,5 mnd. Det krever mye mer enn å bare bestemme seg for å spise riktig.. HD har dessuten flere ganger bevist at det er ikke bare å sette igang med riktig kosthold, det sprekker ganske fort hvis det ikke blir jobbet med sammen med profesjonell hjelp. Det er noe HD bevisst unnlater å fortelle.. det er jeg 100% sikker på. En bekjent av meg sto i kø på samme apotek som henne for litt siden, og observerte at hun hentet ut Mounjaro. Så du har nok dessverre rett i at hun unnlater å fortelle alt rundt denne "suksessen"..🤷🏼♀️ 6
Fruus Skrevet 7 timer siden #24702 Skrevet 7 timer siden 0rakel skrev (1 time siden): En bekjent av meg sto i kø på samme apotek som henne for litt siden, og observerte at hun hentet ut Mounjaro. Så du har nok dessverre rett i at hun unnlater å fortelle alt rundt denne "suksessen"..🤷🏼♀️ Alle skjønner at hun tar sprøyte, ellers hadde hun aldri i verden klart å gå ned så mye på så kort tid. 4
cerruti Skrevet 7 timer siden #24703 Skrevet 7 timer siden Det var jo slik hun gikk ned før tvillingene også. Ikke billig for familien AS. 1 2
irevin Skrevet 6 timer siden #24704 Skrevet 6 timer siden 0rakel skrev (1 time siden): En bekjent av meg sto i kø på samme apotek som henne for litt siden, og observerte at hun hentet ut Mounjaro. Så du har nok dessverre rett i at hun unnlater å fortelle alt rundt denne "suksessen"..🤷🏼♀️ Kan umulig stemme, hun benekter jo dette ved enhvert spørsmål🤣🤣🤣
hubbabubba00 Skrevet 5 timer siden #24705 Skrevet 5 timer siden 0rakel skrev (2 timer siden): En bekjent av meg sto i kø på samme apotek som henne for litt siden, og observerte at hun hentet ut Mounjaro. Så du har nok dessverre rett i at hun unnlater å fortelle alt rundt denne "suksessen"..🤷🏼♀️ Hvis dette stemmer så er det faktisk utrolig provoserende. Da driver hun med falsk markedsføring. Det er ikke greit og heller ikke lov. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå