Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sophie1988 skrev (3 minutter siden):

Rart det der, så tynn som hun ser ut på de nye bildene hun legger ut av seg selv🤔 det er jo nesten så man skulle tro bildene var….. redigerte?

Er du sarkastisk eller seriøs? 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
EllaMa skrev (46 minutter siden):

https://www.nrk.no/sorlandet/reagerer-pa-sma-turklaer_-_-det-strammer-over-hofter-og-lar-1.17932600

Turglad er kanskje ikke noe jeg ville beskrevet Drage som, men alt for å havne i mediene 🤷‍♀️

1. Hun har aldri vært på tur i sitt liv. 
2. Om de nyeste bildene viser hvordan hun ser ut så er det et ikke-problem

3. Stormberg f. eks har opptil 3-4 XL 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Fenomen skrev (2 minutter siden):

Er du sarkastisk eller seriøs? 

Her var jeg ganske sarkastisk. 😉

• Nyttig 11
Skrevet
Sophie1988 skrev (14 minutter siden):

Her var jeg ganske sarkastisk. 😉

Bra 😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
EllaMa skrev (57 minutter siden):

Her var det flere ting som var merkelig. Bildet som eksponerer barnet med referanse til Helenes IG, ligger dette bildet ute noen steder? 

Om noen av bildene hun har publisert den senere tiden er realistisk bør det ikke være noe problem å få tak i turklær. 

Som overvektig selv, dog nå noe mindre enn tidligere, må jeg si at jeg de senere årene ikke har hatt problemer med å finne turklær, så jeg synes det høres rart ut. Mine erfaringer er at størrelse 3XL fort tilsvarer klesstørrelser godt oppe på 50-tallet for damer. Noe henger ikke på greip hvis Helene trenger slike størrelser. 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
Cappuccino skrev (16 minutter siden):

Her var det flere ting som var merkelig. Bildet som eksponerer barnet med referanse til Helenes IG, ligger dette bildet ute noen steder? 

Om noen av bildene hun har publisert den senere tiden er realistisk bør det ikke være noe problem å få tak i turklær. 

Som overvektig selv, dog nå noe mindre enn tidligere, må jeg si at jeg de senere årene ikke har hatt problemer med å finne turklær, så jeg synes det høres rart ut. Mine erfaringer er at størrelse 3XL fort tilsvarer klesstørrelser godt oppe på 50-tallet for damer. Noe henger ikke på greip hvis Helene trenger slike størrelser. 

Bildeteksten er noe rar også:

"Helene Drage (38) er influenser og hun legger gjerne ut turbilder med familien. Hun etterlyser turklær i størrelser for alle kropper."

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
EllaMa skrev (1 time siden):

https://www.nrk.no/sorlandet/reagerer-pa-sma-turklaer_-_-det-strammer-over-hofter-og-lar-1.17932600

Turglad er kanskje ikke noe jeg ville beskrevet Drage som, men alt for å havne i mediene 🤷‍♀️

Her også: https://www.nrk.no/sorlandet/influensere-hetses-av-sine-egne_-_-du-er-feit_-stygg-og-ubrukelig-1.16169482

Gud hjelpe.

De skulle bare visst bakgrunnen hennes, det er noe helt annet enn turgåing! 😅

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Har aldri sett noe tur-relatert på hennes IG

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
BlåSwix skrev (Akkurat nå):

Har aldri sett noe tur-relatert på hennes IG

Typisk henne å lage problemstillinger utav " ingenting"..kun for å få oppmerksomhet🙄 PR-kåt på steroider!

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Fikk klemt inn litt reklame for Careless også, bortsett fra at det ikke er hverken godt snitt eller god kvalitet selv om størrelsen er opp til 3XL. 

• Nyttig 8
Skrevet

Nå er kanskje ikke Helene den rette til å fronte dette, men det at turklær/treningsklær er vanskelig å oppdrive i store størrelser, er helt reelt, synes jeg. Da jeg trengte 3XL og oppover, var det to typer tøy det var krevende å finne; turtøy og skikkelig fint pentøy. Av de treningsklærne som faktisk fantes i slike størrelser var det også mye sweatpants og collegegensere, altså klær det ikke var det minste behagelig å bli svett i. I tillegg kan man risikere at bukser blir en halvmeter for lange hvis man er kort. (Jeg har fremdeles det samme problemet i small/medium, alt er tilpasset folk med lange bein).

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Har aldri sett henne gå på tur og hun liker jo heller ikke å være med ungene sine, så artikkelen er jo ren løgn. 

• Liker 4
  • Nyttig 18
Skrevet
Sophie1988 skrev (6 timer siden):

Rart det der, så tynn som hun ser ut på de nye bildene hun legger ut av seg selv🤔 det er jo nesten så man skulle tro bildene var….. redigerte?

🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️😂🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️😂🙈

Ut i fra de redigerte bildene så vil jo ikke ikke str på turklær være et problem, men der hun viser seg uredigert; definitivt ja! 

Mulig hun er turglad, men det har hun i så fall skjult godt…Kanskje det har vært «skjulte» turer og at det er disse turene som har boostet den raske, store vektnedgangen hennes…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun sier hun ender opp med å gå tur med tights og joggebukse over. Hvorfor kan hun ikke bare gå tur i tights? Må en ha turbukse bare fordi det er en tur i skogen? Og er det ikke hun som stadig legger ut at klærne hennes er for store? 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Spisebord123 skrev (45 minutter siden):

Hun sier hun ender opp med å gå tur med tights og joggebukse over. Hvorfor kan hun ikke bare gå tur i tights? Må en ha turbukse bare fordi det er en tur i skogen? Og er det ikke hun som stadig legger ut at klærne hennes er for store? 

Det er ofte vanskelig å ha en sammenhengende historie når store deler av den er oppdiktet/redigert.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Det er ofte vanskelig å ha en sammenhengende historie når store deler av den er oppdiktet/redigert.

Noe som er felles for HD og SET 

• Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Noe som er felles for HD og SET 

Noe som er felles for alle influensere som vil ha samarbeid.

Det er vanskelig med prinsipper og meninger når begge deler er til salgs.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
friskbris skrev (1 time siden):

Turglad 🤣🤣🤣

Ja, det var dagens. Hun er jo ikke ute i hagen engang, eller trillet tur med vogn 

• Liker 2
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...