Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (10 timer siden):

De fleste sier ikke at det er galt, men stiller spørsmål med hvorfor det ikke er progresjon på farten, og hvorfor hun lyger på hastigheter. Og ikke minst hvordan det faktisk går an å jogge så sakte uten at det er ubehagelig.. men for all del.. hun kan jogge så sakte hun vil for min del, jeg bare stusser på hvordan det står på stedet hvil mtp hvor lenge hun faktisk har trent på å jogge. 

Jo flere kaller det både det ene og det andre, blant annet vraltestil, at man ikke skjønner hvordan man jogge så sakte osv, så åpenbart er det galt for mange i denne tråden å løpe sakte 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orly skrev (3 minutter siden):

Jo flere kaller det både det ene og det andre, blant annet vraltestil, at man ikke skjønner hvordan man jogge så sakte osv, så åpenbart er det galt for mange i denne tråden å løpe sakte 

Synes det er mer merkelig at hun plutselig har byttet bort styrketrening, som var eneste godkjente treningsform før, til jogging. Som hun egentlig hater og har alltid hatet. Tydelig at dragen gjør som alle andre. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Mandagsbarn74 skrev (10 timer siden):

Dette svarte hun en venninne av meg når hun spurte ang filterbruk :

Heisann. Det handler om poseringer rett og slett. Stor forskjell på bilder tatt rett forfra og fra siden for eksempel ☺️

Ha ha ja ikke sant 🙈😂🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Det som irriterer meg mest med de influenserne og løgn er at de tror vi er helt hjernedød og kjøper alt 😳

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ja idag var det først et bilde tilsynelatende uten filter, og så en video, der ansikt er smalere, brunere, og helt glatt.. merkelig å ikke forstå hvor synlig det er for oss 🙈

(Og avslutningsvis en video med filter der man klager over barna, IGJEN!(

Ja Helene, vi syba alle det er et spesielt valg å få barn overhodet når man åpenbart aldri ønsker dem. Håper Mads er kjærlig pappa!

Endret av Finnwife
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun får ikke gjort noe når hun har liten tid og ikke når hun har mye tid. Det vet.vi godt.  Hun bruker tiden på det hun vil.

Mer uthenging av det forferdelige livet som mor

Mannen hennes er virkelig en helgen som står i dette

Screenshot_20260730-210800.png

Screenshot_20260731-214207.png

Endret av Miranda16
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Lite troverdig når du på hver film om eget opplegg må se i manus🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Og dette negative gnæget om barna er bare forkastelig! Jeg har selv tvillinger.. Ja det var dobbel jobb men også dobbel glede? Og de hadde jo alltid hverandre å leke med. Det er mye lettere med tvillinger enn 2 tette barn med forskjellig alder da de har forskjellig stell/ måltider osv. Har aldri hørt henne si noe positivt om tvillinger..Og dette blir liggende på nett til evig tid. Fint for barna senere i livet å se hvor ønsket og elsket de alltid har vært. Om det er humor HD? Nei det er ikke humor det er trist….

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Miranda16 skrev (2 timer siden):

Hun får ikke gjort noe når hun har liten tid og ikke når hun har mye tid. Det vet.vi godt.  Hun bruker tiden på det hun vil.

Mer uthenging av det forferdelige livet som mor

Mannen hennes er virkelig en helgen som står i dette

Screenshot_20260730-210800.png

Screenshot_20260731-214207.png

Alt dette innholdet har vi jo sett før. Jeg drar ikke på smilebåndet en gang, klarer ikke se humoren i det, rett og slett. Selv har jeg to barn, men aldri tenkt tanken. Ja, jeg har syns periode med små barn til tider kunne være strevsomt, meg jeg tenkte aldri å gjentatte ganger klage over det. Småbarnsperioden er slik. HUN kommer FØRST. Klart det er overgang å sette seg sine behov litt lenger ned på lista. Ny løpevest; igjen!? Hun gikk jo til innkjøp av en løpevest i fjor og skrøt av den. Hun skal nok ikke ha ny for den andre er slitt ut. Eller kanskje hun måtte ha ny fordi den andre var «blitt for stor»? Hva er behovet hennes for løpevest? Jeg har jogget mye i mitt liv. Flere halvmaraton bak meg osv. Aldri hatt behov for løpevest. Snakk om å kjøpe for å kjøpe. Eller tror hun ny løpevest skal gjøre henne raskere eller gi/opprettholde motivasjon til fortsette løpingen hun hater???

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Lite troverdig når du på hver film om eget opplegg må se i manus🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Og dette negative gnæget om barna er bare forkastelig! Jeg har selv tvillinger.. Ja det var dobbel jobb men også dobbel glede? Og de hadde jo alltid hverandre å leke med. Det er mye lettere med tvillinger enn 2 tette barn med forskjellig alder da de har forskjellig stell/ måltider osv. Har aldri hørt henne si noe positivt om tvillinger..Og dette blir liggende på nett til evig tid. Fint for barna senere i livet å se hvor ønsket og elsket de alltid har vært. Om det er humor HD? Nei det er ikke humor det er trist….

"Hvis du ikke har noe positivt å si osv" er det noe som heter. Dette burde virkelig gjelde dine egne barn og hvertfall på nett! Har heller aldri sett noe positivt i den retningen. Men skylder vel på fødselsdepresjon til de er 18.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...