Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Haremor skrev (1 time siden):

Kan noen forklare meg hvor langt hun har løpt på den siste reelen? 

Det er miles, totaltid og minutter/mile. 

2.3 miles er 3.7 km. 

Endret av MiniMjau
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MiniMjau skrev (14 minutter siden):

Det er miles, totaltid og minutter/mile. 

2.3 miles er 3.7 km. 

Takk😊

Skrevet

Er det meningen at man skal bli imponert over de korte «løpeturene» hennes i lunsjtiden? Ser ikke ut som hun blir utslitt akkurat. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Fenomen skrev (På 5.8.2026 den 20.42):

Å kjøpe klær til barn brukt er faktisk vanskelig hvis man har visse preferanser på utseende og ikke ønsker at de skal være flekkete og slitte, særlig til gutter. I tillegg så tror folk som selger barneklær og utstyr at de sitter på en gullgruve og priser altfor høyt. Jeg har gitt opp for lengst. Kjøper heller 3 for 2 hos f. eks Lindex og på salg. 

Nei det er virkelig ikke vanskelig altså 

Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Enig. Vi har kjøpt flere pakker nå pga baby i hus, og det har ikke vært vanskelig. Må selvfølgelig ha litt sunn fornuft og realistiske forventninger, men vi er fornøyd.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden):

Enig. Vi har kjøpt flere pakker nå pga baby i hus, og det har ikke vært vanskelig. Må selvfølgelig ha litt sunn fornuft og realistiske forventninger, men vi er fornøyd.

HD bor i tillegg i nærhetens flere butikker som selger brukte barneklær og kan plukke ut det som både er fint og billig. 

Skrevet
Orly skrev (5 minutter siden):

HD bor i tillegg i nærhetens flere butikker som selger brukte barneklær og kan plukke ut det som både er fint og billig. 

Fint å klage litt i sosiale medier da. 

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (14 minutter siden):

Fint å klage litt i sosiale medier da. 

Klart det er fint, tiltaksløst kaller jeg det. 

Skrevet
Pinnsvine skrev (På 5.8.2026 den 21.22):

Enig. Folk har helt urealistiske forventninger til pris (85% av nypris for stygge og slitte klær, klær med store flekker osv 😅) og gutter i aldersegmentet der ødelegger klærne i et forrykende tempo. Kan av og til finne bra ting på loppemarked da. 

Ikke min erfaring og jeg kjøper mye brukt , ja noen er dyre og ha noen klær er flekkete , men det er langt unna flertallet . 

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Deg om det. Jeg betaler ikke 70-80% av nypris for klær som enten er utslitte og/eller ikke min smak. 

• Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (24 minutter siden):

Deg om det. Jeg betaler ikke 70-80% av nypris for klær som enten er utslitte og/eller ikke min smak. 

Det har ikke vi gjort heller.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå fables det om halvmaraton 🤠

• Nyttig 2
Skrevet
BlåSwix skrev (6 timer siden):

Hun «jogger» tross alt nesten 3 km nå, så klart hun er klar for halvmaraton👊

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
BlåSwix skrev (7 timer siden):

Ja, altså joggebølgen er over oss, så dette er jo innhold som KAN vekke interesse hos nybegynnere.  Men da må innholdet være BRA, og fri for sutring om barn,  egentid og dumme "koffert-vitser". 

Jeg tenker en tyngre nybegynner til løp som skal trene seg opp til halvmaraton i 2027 kunne vært interessant å følge for mange andre nybegynnere. Men ...consistency....  Hun kunne feks fulgt en ordentlig løpecoach(ikke seg selv) sitt program og få oppfølging, og gi interesserte følgere oppdateringer om både oppturer og nedturer og hva en skal ta hensyn til som nybegynner i en sånn opptrening. 

MEN om det blir som det antagelig blir -  sutre og løpe 3km iført ultraløperkostyme og poste selfies fra mølla og handle inn mengder med treningstøy... helt fram til løpsdato.. så er de ikke så interessant. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Haremor skrev (6 timer siden):

Hun «jogger» tross alt nesten 3 km nå, så klart hun er klar for halvmaraton👊

Hun vil jo bli tatt ut av løpet om hun prøver seg på det nå.

• Liker 5
Skrevet
irevin skrev (10 minutter siden):

Hun vil jo bli tatt ut av løpet om hun prøver seg på det nå.

og også høy-risiko mtp skader.  halvmaraton-lengden og løpebelastningen må tilvennes over lang tid.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (12 minutter siden):

og også høy-risiko mtp skader.  halvmaraton-lengden og løpebelastningen må tilvennes over lang tid.

Hva er poenget liksom? 

• Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (16 minutter siden):

Hun burde prøve hyrox. Det er jo veldig i vinden og å følge noen som gjør det med hennes utgangspunkt hadde vært interessant. 

Skrevet
cerruti skrev (14 minutter siden):

Hva er poenget liksom? 

hun vil gjøre som alle andre (som allerede har løpt mye ) og være med på løp.  Det er jo løpebølge!  

men hun vil ikke legge ned arbeidet i forkant.(?)

• Liker 1
Skrevet

Første steg må jo være å begynne å jogge.. ikke gogge.. Å jogge halvmaraton i det tempoet hun fører i dag vil jo resultere i at hun kommer i mål når hele arrangementet er pakket ned og dratt hjem. 

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...