keiserenernaken Skrevet fredag kl. 11:27 #25021 Skrevet fredag kl. 11:27 Hirondelle skrev (17 minutter siden): Da vasker man vekk blodflekkene først, man legger ikke blodklærne sammen med annen vask og lar alt marineres i samme balje på lav temperatur Så ekkelt!!! Hvrofor er blod eklere enn andre ting man vasker?
Summeer Skrevet fredag kl. 11:51 #25022 Skrevet fredag kl. 11:51 Menstruser er da helt okei. Min tenåring bruker det. Vi har en egen pose hun legger dem i, jeg kjører dem separat på et skylleprogram i vaskemaskinen før jeg vasker på 60 grader sammen med håndklær. Null stress! 1 3
Fenomen Skrevet fredag kl. 14:21 #25023 Skrevet fredag kl. 14:21 Summeer skrev (2 timer siden): Menstruser er da helt okei. Min tenåring bruker det. Vi har en egen pose hun legger dem i, jeg kjører dem separat på et skylleprogram i vaskemaskinen før jeg vasker på 60 grader sammen med håndklær. Null stress! Ingen har sagt at menstruser ikke er greit. 2 2
RandiO Skrevet fredag kl. 15:26 #25024 Skrevet fredag kl. 15:26 Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer ekkelt enn mensentruser. 2 6
Fenomen Skrevet fredag kl. 18:29 #25025 Skrevet fredag kl. 18:29 Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi må få vite på en bedriftskonto, av en som også har en vanlig jobb utenom, at kontoeieren liker og bli bundet og spanket 2 8
cerruti Skrevet fredag kl. 18:31 #25026 Skrevet fredag kl. 18:31 Fenomen skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi må få vite på en bedriftskonto, av en som også har en vanlig jobb utenom, at kontoeieren liker og bli bundet og spanket Synes hun virker helt manisk om dagen. 1 4
Miranda16 Skrevet fredag kl. 19:04 #25027 Skrevet fredag kl. 19:04 Fenomen skrev (34 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi må få vite på en bedriftskonto, av en som også har en vanlig jobb utenom, at kontoeieren liker og bli bundet og spanket At hun ikke blir flau for å poste slike ting som sexleketøy osv ovenfor arbeidsgiver? 2 6
Sydenkupp Skrevet fredag kl. 19:09 #25028 Skrevet fredag kl. 19:09 Morsom post i dag: skjønner ikke hvordan de med jobb og barn rekker å snappe/dele gjennom hele dagen. Fun fact: de aller fleste rekker ikke det og har det heller ikke som noe mål.. 2 4
Fenomen Skrevet fredag kl. 19:12 #25029 Skrevet fredag kl. 19:12 Sydenkupp skrev (2 minutter siden): Morsom post i dag: skjønner ikke hvordan de med jobb og barn rekker å snappe/dele gjennom hele dagen. Fun fact: de aller fleste rekker ikke det og har det heller ikke som noe mål.. De fleste som snapper og deler gjennom dagen har jo det som jobb. De med barn og vanlig jobb gjør ikke det 3 1
Haremor Skrevet fredag kl. 19:18 #25030 Skrevet fredag kl. 19:18 Sydenkupp skrev (8 minutter siden): Morsom post i dag: skjønner ikke hvordan de med jobb og barn rekker å snappe/dele gjennom hele dagen. Fun fact: de aller fleste rekker ikke det og har det heller ikke som noe mål.. Hun tar det igjen etter jobb da. 1 3
MiniMjau Skrevet fredag kl. 19:32 #25031 Skrevet fredag kl. 19:32 cerruti skrev (1 time siden): Synes hun virker helt manisk om dagen. Ja , jeg tenkte d også, veldig mye rart som kommer... 2 1
panzerpølsa Skrevet fredag kl. 19:42 #25032 Skrevet fredag kl. 19:42 Fenomen skrev (1 time siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi må få vite på en bedriftskonto, av en som også har en vanlig jobb utenom, at kontoeieren liker og bli bundet og spanket Hun føler deg vel litt sexy og frisky i menstrusa si da sikkert. 4
irevin Skrevet fredag kl. 19:59 #25033 Skrevet fredag kl. 19:59 Hva har skjedd med armen her?😱😉 De postene hun har med «lippgloss på leppene», hva er greia med det? Syns hun at hun er så fotb…. deilig eller? Noe så dumt, rett og slett. Bilde er hentet fra HD sin facebook 1 2
Beatbox Skrevet fredag kl. 20:34 #25034 Skrevet fredag kl. 20:34 Fenomen skrev (2 timer siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi må få vite på en bedriftskonto, av en som også har en vanlig jobb utenom, at kontoeieren liker og bli bundet og spanket Jammen hun er jo karrierekvinne...NOT🙄 useriøs bigtime! 3 1
Lileep Skrevet fredag kl. 21:29 #25035 Skrevet fredag kl. 21:29 (endret) irevin skrev (1 time siden): Hva har skjedd med armen her?😱😉 De postene hun har med «lippgloss på leppene», hva er greia med det? Syns hun at hun er så fotb…. deilig eller? Noe så dumt, rett og slett. Bilde er hentet fra HD sin facebook Hun klarer nok ikke legge vekk behovet for å uttrykke seg seksuelt ovenfor andre menn, men det blir så ufattelig feil å gjøre det på en bedriftskontoen hvor også barn er nevnt. Noen har vel bare det behovet, og derfor finnes OF. Rart hun ikke prøver seg der. En gang en gledespike, alltid en gledespike. Hun forstår nok ikke at de fleste har null interesse for hva hun driver med på soverommet, de som vil vite det er ikke på Instagram og Snapchat pga sensuren.. Endret fredag kl. 21:30 av Lileep 3 5
Haremor Skrevet 23 timer siden #25036 Skrevet 23 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke får hjelp med løpinga si. Det er tydelig at hun ikke vet hva hun driver med og dermed har null fremgang. Hun må slutte å tro hun er ekspert på alt av trening. Løping kan hun ikke. 3 6
BlåSwix Skrevet 23 timer siden #25037 Skrevet 23 timer siden Haremor skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke får hjelp med løpinga si. Det er tydelig at hun ikke vet hva hun driver med og dermed har null fremgang. Hun må slutte å tro hun er ekspert på alt av trening. Løping kan hun ikke. Likevel har hun løpeprogrammer i treningsopplegget hun selger😅 2 5
Haremor Skrevet 23 timer siden #25038 Skrevet 23 timer siden BlåSwix skrev (7 minutter siden): Likevel har hun løpeprogrammer i treningsopplegget hun selger😅 Hun tror selv hun kan alt fordi hun er utdannet pt, men løping har hun aldri drevet mer. Hun vil bare gjøre som alle andre. Blir så dumt. 6 1
skeiv-ostepop Skrevet 23 timer siden #25039 Skrevet 23 timer siden BlåSwix skrev (13 minutter siden): Likevel har hun løpeprogrammer i treningsopplegget hun selger😅 Den er jo åpenlyst svindel. 3 3
Lileep Skrevet 23 timer siden #25040 Skrevet 23 timer siden (endret) Det er minussiden ved at absolutt alle kan lage og selge programmer. Blir som å kjøpe matlagingskurs fra noen som ikke kan lage mat overhode, men er flink til å lage oppskrifter. Men oppskriftene klarer de ikke å gjennomføre. Er jo sånn med HD, hun er flink til å bruke ai til å sette opp tekst og få det til å høres proff ut, men hun klarer overhode ikke gjennomføre det selv. Hun har holdt på å gogge i snart 6 mnd vel, og klarer fremdeles ikke å holde tempo som tilsvarer lett jogg. Da er det noe som er feil i måten hun legger opp treninga si. Hun virker til å ha veldig tunge steg, og veldig bredbeint.. så det er null flyt og se i alle fall, og ser ikke lett på tå ut der hun tramper seg fremover i gåtempo Jeg håper virkelig ingen kjøper medlemskap for å bli god i løping.. edit: må jo le litt da av disse faste forsvareren til HD som bastant påsto i våres at løpingen var aldri noe hun skulle tjene penger på, var bare noe hun gjorde for å vise at alle kan løpe. Vel, nå ser vi jo hvem som hadde rett 😂 Endret 23 timer siden av Lileep 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå