Haremor Skrevet 12. august #24961 Skrevet 12. august Lileep skrev (16 minutter siden): Første steg må jo være å begynne å jogge.. ikke gogge.. Å jogge halvmaraton i det tempoet hun fører i dag vil jo resultere i at hun kommer i mål når hele arrangementet er pakket ned og dratt hjem. Nå er det typisk henne å begynne i feil enda da. Starte med å løpe( gå) 10 km helt utrent. Så 5 km. Etter det så har det gått i 3 km. Mer klarer hun ikke. 2 2
MiniMjau Skrevet 12. august #24962 Skrevet 12. august Lileep skrev (23 minutter siden): Første steg må jo være å begynne å jogge.. ikke gogge.. Å jogge halvmaraton i det tempoet hun fører i dag vil jo resultere i at hun kommer i mål når hele arrangementet er pakket ned og dratt hjem. Ja, det må hun, og det tar tid å bygge opp både fart og utholdenhet fra det nivået hun viser i sine kanaler nå. . så å melde seg på halvmaraton NÅ (med mindre det er et løp neste år) er ikke spesielt lurt. 1
miss summers Skrevet 12. august #24963 Skrevet 12. august Jeg løper. Mye. Men jeg melder meg ikke på halvmaraton. Det er noe folk trener seg frem til med en målrettet plan. 5 2
Fnug Skrevet 12. august #24964 Skrevet 12. august Vil jo kanskje si at - utfra det hun selv viser - så vises ikke mye fremgang.. bortsett fra at hun «rusler» på mølla oftere enn før.. (kaller det rusling når gjennomsnittsfarta er rundt 14min/km ref hennes story(?) som viste ca 3,7km, intervaller eller hva d var for noe). Nå er forsåvidt ikke jeg en rask løper heller - men det er faktisk saktere enn meg på en dårlig dag, ruslende i ei løype her jeg bor i skogen/marka med ca 200høydemetre.. 2 3
silverdoe Skrevet 12. august #24965 Skrevet 12. august Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. 10
skeiv-ostepop Skrevet 12. august #24966 Skrevet 12. august silverdoe skrev (3 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. Trist. 7
Hei2016 Skrevet 12. august #24967 Skrevet 12. august silverdoe skrev (54 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. Fy f… vad fruktansvärt. Om hon ångrar sina ungar (som hon fick i TVÅ omgångar…) så kan hon faktiskt dela av sig om det till sina nära och kära, eller allra helst någon professionell. Lägg inte ut såna saker på nätet för alla att se. 5 7
irevin Skrevet 13. august #24968 Skrevet 13. august Hei2016 skrev (6 timer siden): Fy f… vad fruktansvärt. Om hon ångrar sina ungar (som hon fick i TVÅ omgångar…) så kan hon faktiskt dela av sig om det till sina nära och kära, eller allra helst någon professionell. Lägg inte ut såna saker på nätet för alla att se. Enig. For humor er det ikke. Litt av en karrierekvinne må jeg si….så tankeløs 4 7
Haremor Skrevet 13. august #24969 Skrevet 13. august (endret) irevin skrev (3 timer siden): Enig. For humor er det ikke. Litt av en karrierekvinne må jeg si….så tankeløs Litt spesielt å kalle seg karrierekvinne i utgangspunktet når hun jobber for en mobiloperatør. Og en karrierekvinne hadde hatt litt mer stell på økonomien. Eid eget hus for eksempel. Endret 13. august av Haremor 6 6
panzerpølsa Skrevet 13. august #24970 Skrevet 13. august silverdoe skrev (13 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. Hun fornekter seg ikke. La oss håpe barna ikke kjenner all motvilje mot seg i livet. 4 1 1
Fnug Skrevet 13. august #24971 Skrevet 13. august Det er utrolig trist å se at det aldri passer å ha barna, i stedet for å nyte tid med de små når det er planleggingsdager - så er det bare klaging.. kan ikke fatte og begripe at de valgte å få flere.. 😞 8
cerruti Skrevet 13. august #24972 Skrevet 13. august Fnug skrev (3 minutter siden): Det er utrolig trist å se at det aldri passer å ha barna, i stedet for å nyte tid med de små når det er planleggingsdager - så er det bare klaging.. kan ikke fatte og begripe at de valgte å få flere.. 😞 Ja, tenk å ville fremstille seg slikt for Gud og hvermann. 2 1
Beatbox Skrevet 13. august #24973 Skrevet 13. august HD har flere sider enn et leksikon! På den ene siden så skulle barna skjermes fra SoMe...inntil klikk og likes øker i takt med kroner på konto. Hun har fjernet ALT om sin fortid, men hun lar negativiteten om barna stå....Narssisismen lenge leve, og man kan " si mye uten å si så mye" 🙄 Alle har skjønt hvem som er viktigst i ditt liv HD og det er ikke barna dine... 2 7
panzerpølsa Skrevet 13. august #24974 Skrevet 13. august Beatbox skrev (29 minutter siden): HD har flere sider enn et leksikon! På den ene siden så skulle barna skjermes fra SoMe...inntil klikk og likes øker i takt med kroner på konto. Hun har fjernet ALT om sin fortid, men hun lar negativiteten om barna stå....Narssisismen lenge leve, og man kan " si mye uten å si så mye" 🙄 Alle har skjønt hvem som er viktigst i ditt liv HD og det er ikke barna dine... Men hvilket oppegående menneske ønsker å fremstå som en som misliker barna og familieliv på daglig basis? Det er jo helt bak mål å holde på sånn! 2 9
Beatbox Skrevet 13. august #24975 Skrevet 13. august panzerpølsa skrev (12 minutter siden): Men hvilket oppegående menneske ønsker å fremstå som en som misliker barna og familieliv på daglig basis? Det er jo helt bak mål å holde på sånn! Hun ser kun seg selv og da evner hun ikke å se galskapen i det hun legger ut. Oppegående mennesker driver ikke på slik hun gjør....enough said! 4
Haremor Skrevet 13. august #24976 Skrevet 13. august Den siste reelen er kopiert( som alt annet). Jeg så en annen reel som var helt lik her om dagen. Og HD joggende på reelen… hvem prøver hun å lure🙄 1 1 1
cerruti Skrevet 13. august #24977 Skrevet 13. august Hva man ikke gjør for penger/reklame… Deler blod der altså. Så udelikat. 5
Haremor Skrevet 13. august #24978 Skrevet 13. august Hvorfor skulle noe lure på hvorfor du tar ansvar for ungen din HD. Så mye dumt hun legger ut. 2 1
Pinnsvine Skrevet 13. august #24980 Skrevet 13. august Haremor skrev (9 timer siden): Litt spesielt å kalle seg karrierekvinne i utgangspunktet når hun jobber for en mobiloperatør. Og en karrierekvinne hadde hatt litt mer stell på økonomien. Eid eget hus for eksempel. Hun har vel hatt flere lederjobber, opplæringsansvar, personalansvar? Eller er det bare ikke mulig å være karrierekvinne når man jobber i telekom 😁 eller leier leilighet? 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå