Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (16 minutter siden):

Første steg må jo være å begynne å jogge.. ikke gogge.. Å jogge halvmaraton i det tempoet hun fører i dag vil jo resultere i at hun kommer i mål når hele arrangementet er pakket ned og dratt hjem. 

Nå er det typisk henne å begynne i feil enda da. Starte med å løpe( gå) 10 km helt utrent. Så 5 km. Etter det så har det gått i 3 km. Mer klarer hun ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lileep skrev (23 minutter siden):

Første steg må jo være å begynne å jogge.. ikke gogge.. Å jogge halvmaraton i det tempoet hun fører i dag vil jo resultere i at hun kommer i mål når hele arrangementet er pakket ned og dratt hjem. 

Ja, det må hun, og det tar tid å bygge opp både fart og utholdenhet fra det nivået hun viser i sine kanaler nå.

. så å melde seg på halvmaraton NÅ (med mindre det er et løp neste år) er ikke spesielt lurt.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg løper. Mye. Men jeg melder meg ikke på halvmaraton. Det er noe folk trener seg frem til med en målrettet plan. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Vil jo kanskje si at - utfra det hun selv viser - så vises ikke mye fremgang.. bortsett fra at hun «rusler» på mølla oftere enn før.. (kaller det rusling når gjennomsnittsfarta er rundt 14min/km ref hennes story(?) som viste ca 3,7km, intervaller eller hva d var for noe).

Nå er forsåvidt ikke jeg en rask løper heller - men det er faktisk saktere enn meg på en dårlig dag, ruslende i ei løype her jeg bor i skogen/marka med ca 200høydemetre.. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. 

Screenshot_20260812_223920_Samsung Browser.jpg

• Liker 10
Skrevet
silverdoe skrev (3 minutter siden):

Er det bare jeg som reagerer på denne kommentaren og syns den er trist..? Såå tydelig at barn er noe hun angrer på, og jeg syns det er fælt at hun så tydelig skriver det. Dette kan jo barna lett finne senere. 

Trist.

• Liker 7
Skrevet
silverdoe skrev (54 minutter siden):

Fy f… vad fruktansvärt. Om hon ångrar sina ungar (som hon fick i TVÅ omgångar…) så kan hon faktiskt dela av sig om det till sina nära och kära, eller allra helst någon professionell. Lägg inte ut såna saker på nätet för alla att se. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Hei2016 skrev (6 timer siden):

Fy f… vad fruktansvärt. Om hon ångrar sina ungar (som hon fick i TVÅ omgångar…) så kan hon faktiskt dela av sig om det till sina nära och kära, eller allra helst någon professionell. Lägg inte ut såna saker på nätet för alla att se. 

Enig. For humor er det ikke. Litt av en karrierekvinne må jeg si….så tankeløs

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
irevin skrev (3 timer siden):

Enig. For humor er det ikke. Litt av en karrierekvinne må jeg si….så tankeløs

Litt spesielt å kalle seg karrierekvinne i utgangspunktet når hun jobber for en mobiloperatør. 
Og en karrierekvinne hadde hatt litt mer stell på økonomien. Eid eget hus for eksempel.

Endret av Haremor
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
silverdoe skrev (13 timer siden):

Hun fornekter seg ikke. La oss håpe barna ikke kjenner all motvilje mot seg i livet. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er utrolig trist å se at det aldri passer å ha barna, i stedet for å nyte tid med de små når det er planleggingsdager - så er det bare klaging.. kan ikke fatte og begripe at de valgte å få flere.. 😞

• Nyttig 8
Skrevet
Fnug skrev (3 minutter siden):

Det er utrolig trist å se at det aldri passer å ha barna, i stedet for å nyte tid med de små når det er planleggingsdager - så er det bare klaging.. kan ikke fatte og begripe at de valgte å få flere.. 😞

Ja, tenk å ville fremstille seg slikt for Gud og hvermann. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

HD har flere sider enn et leksikon! På den ene siden så skulle barna skjermes fra SoMe...inntil klikk og likes øker i takt med kroner på konto.  Hun har fjernet ALT om sin fortid, men hun lar negativiteten om barna stå....Narssisismen lenge leve, og man kan " si mye uten å si så mye" 🙄 Alle har skjønt hvem som er viktigst i ditt liv HD og det er ikke barna dine...

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Beatbox skrev (29 minutter siden):

HD har flere sider enn et leksikon! På den ene siden så skulle barna skjermes fra SoMe...inntil klikk og likes øker i takt med kroner på konto.  Hun har fjernet ALT om sin fortid, men hun lar negativiteten om barna stå....Narssisismen lenge leve, og man kan " si mye uten å si så mye" 🙄 Alle har skjønt hvem som er viktigst i ditt liv HD og det er ikke barna dine...

Men hvilket oppegående menneske ønsker å fremstå som en som misliker barna og familieliv på daglig basis? Det er jo helt bak mål å holde på sånn! 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
panzerpølsa skrev (12 minutter siden):

Men hvilket oppegående menneske ønsker å fremstå som en som misliker barna og familieliv på daglig basis? Det er jo helt bak mål å holde på sånn! 

Hun ser kun seg selv og da evner hun ikke å se galskapen i det hun legger ut. Oppegående mennesker driver ikke på slik hun gjør....enough said!

• Nyttig 4
Skrevet

Den siste reelen er kopiert( som alt annet). Jeg så en annen reel som var helt lik her om dagen. Og HD joggende på reelen… hvem prøver hun å lure🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva man ikke gjør for penger/reklame… Deler blod der altså. Så udelikat. 

• Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skulle noe lure på hvorfor du tar ansvar for ungen din HD. Så mye dumt hun legger ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Deilig å se nærbilde av mensenflekker 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Haremor skrev (9 timer siden):

Litt spesielt å kalle seg karrierekvinne i utgangspunktet når hun jobber for en mobiloperatør. 
Og en karrierekvinne hadde hatt litt mer stell på økonomien. Eid eget hus for eksempel.

Hun har vel hatt flere lederjobber, opplæringsansvar, personalansvar? Eller er det bare ikke mulig å være karrierekvinne når man jobber i telekom 😁 eller leier leilighet? 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...