Fruus Skrevet 1. juli #24481 Skrevet 1. juli Mye skryt om klær som ikke er trange lenger. Ingen fare med at de faller av med det første heller. 2 12
Lillemor1982 Skrevet 1. juli #24482 Skrevet 1. juli Summeer skrev (6 timer siden): Hun holder fremdeles ikke hendene i siden men midt på, og står foroverlent på skrå med kameraet vinklet litt oppover for å gi illusjon av å være tynnere enn det hun er... Og graver begge hendene inn i sideflesket for å illustrere smal midje 1 14
Fenomen Skrevet 1. juli #24483 Skrevet 1. juli Fy fader nå er jeg lei av ”Se så aaltfor stor denne har blitt”, ”Denne passet ikke i fjor”. 3 1 12
Lileep Skrevet 1. juli #24484 Skrevet 1. juli (endret) Fenomen skrev (14 minutter siden): Fy fader nå er jeg lei av ”Se så aaltfor stor denne har blitt”, ”Denne passet ikke i fjor”. Enig! Hun har et ekstremt fokus på kroppen nå, noe hun ikke skulle ifølge henne selv for en stund siden. Men nå er alt så fantastisk fordi vekta har gått mye ned, og det skal virkelig melkes til det uendelige. Men det har motsatt effekt, folk blir dritt lei av skrytingen flere ganger per dag. Hun gir virkelig drivstoff til denne kanalen om dagen 😂😂😂 Endret 1. juli av Lileep 3 8
Rosasko Skrevet 1. juli #24485 Skrevet 1. juli Håper ikke datteren får med seg hvor viktig kropp og utseende er for mora 😭 4 5
Roadrunner Skrevet 1. juli #24486 Skrevet 1. juli Men denne reklamen for dette nye treningstøyet som hun tilsynelatende mottok for en tid tilbake (men som fremdeles har merkelappene på). Hvorfor ikke teste tøyet skikkelig før du uttaler deg? Det blir for dumt å stå og si: "denne shortsen har jeg en mistanke om at vil skli litt opp" Eller: "Denne ville jeg brukt på litt lett aktivitet, som feks styrketrening. Tror ikke det er en løpeshorts" Men prøv den først da! Er da mye mer troverdig om man bruker klærne en periode, for så heller si at den ikke fungerte like bra på løping (fordi.. argument/erfaring). Kanskje den faktisk var super til løping? Eller at den faktisk ikke sklir opp (eller gjør den kanskje det?), selv om man var forberedt på det. Da kan man faktisk uttale seg med egen erfaring og ikke bare tro... Blir for useriøst. Hadde jeg betalt for reklame (eller annonselenker) hadde jeg vært skuffet over en slik "reklame" 9 9
cerruti Skrevet 1. juli #24487 Skrevet 1. juli Fenomen skrev (1 time siden): Fy fader nå er jeg lei av ”Se så aaltfor stor denne har blitt”, ”Denne passet ikke i fjor”. Overkleint av en voksen trebarnsmor å holde på sånn. Hallo, de fleste går ned i vekt etter operasjon og medisiner…. 3 6
Fruus Skrevet 1. juli #24488 Skrevet 1. juli cerruti skrev (4 minutter siden): Overkleint av en voksen trebarnsmor å holde på sånn. Hallo, de fleste går ned i vekt etter operasjon og medisiner…. Også etter svangerskap. Hun er vel der hun var før forrige svangerskap. 1 4
irevin Skrevet 1. juli #24489 Skrevet 1. juli Fenomen skrev (2 timer siden): Fy fader nå er jeg lei av ”Se så aaltfor stor denne har blitt”, ”Denne passet ikke i fjor”. Kunne godt å spandert på å ta på seg bh under bildet med shortsen som ikke passet i fjor….🙈 6 1
Fruus Skrevet 1. juli #24490 Skrevet 1. juli irevin skrev (4 minutter siden): Kunne godt å spandert på å ta på seg bh under bildet med shortsen som ikke passet i fjor….🙈 Trenger ikke det når hun har gått ned 4 bh-str🤪 4
friskbris Skrevet 1. juli #24491 Skrevet 1. juli Rosasko skrev (2 timer siden): Håper ikke datteren får med seg hvor viktig kropp og utseende er for mora 😭 Det blir umulig. 1 4
Laia Skrevet 1. juli #24492 Skrevet 1. juli Hun har jo tidligere rantet om BMI-krav i forbindelse med å få hjelp med operasjon av overfladisk hud (var det ikke ytterligere 8 kg hun hadde fått beskjed om å gå ned?). Jeg har en mistanke om at det er dette målet det jobbes mot nå. Enig med alle her: det er ekstremt mye snakk om egen vektnedgang nå. Og det er virkelig ikke relevant, da hennes innsolgte image alltid har vært å gå imot akkurat dette fokuset. «Tallet på vekta definerer deg ikke», hashtags med #bodypositive #plussize, #awesome og «dette handler overhodet ikke om kropp» (mens det vises frem før/etter bilder), er bare noen typisk eksempler på Helene-poster gjennom årene. Det er vel også dette imaget hun ønsker å selge inn i Hverdagssterk. Bare så det er sagt så ser jeg overhodet ikke noe galt med å ha et ønske om å gå ned i vekt, og å jobbe mot det. Det er det at det ikke er samsvar mellom ord og handling jeg reagerer på. 4 8
Fruus Skrevet 2. juli #24493 Skrevet 2. juli Laia skrev (7 timer siden): Hun har jo tidligere rantet om BMI-krav i forbindelse med å få hjelp med operasjon av overfladisk hud (var det ikke ytterligere 8 kg hun hadde fått beskjed om å gå ned?). Jeg har en mistanke om at det er dette målet det jobbes mot nå. Enig med alle her: det er ekstremt mye snakk om egen vektnedgang nå. Og det er virkelig ikke relevant, da hennes innsolgte image alltid har vært å gå imot akkurat dette fokuset. «Tallet på vekta definerer deg ikke», hashtags med #bodypositive #plussize, #awesome og «dette handler overhodet ikke om kropp» (mens det vises frem før/etter bilder), er bare noen typisk eksempler på Helene-poster gjennom årene. Det er vel også dette imaget hun ønsker å selge inn i Hverdagssterk. Bare så det er sagt så ser jeg overhodet ikke noe galt med å ha et ønske om å gå ned i vekt, og å jobbe mot det. Det er det at det ikke er samsvar mellom ord og handling jeg reagerer på. Hun har ett mål i livet og det er å bli tynn. 4 8
Kalkula Skrevet 2. juli #24494 Skrevet 2. juli Fruus skrev (48 minutter siden): Hun har ett mål i livet og det er å bli tynn. Mye bedre om hun søkte hjelp for sine mentale lidelser. Samtidig sluttet med SOME, fokusert på sitt liv og familie i stedet. Hun har jo enorm fartstid på internett, siden gledespiken oppstod. 3 7
Fruus Skrevet 2. juli #24495 Skrevet 2. juli Kalkula skrev (9 minutter siden): Mye bedre om hun søkte hjelp for sine mentale lidelser. Samtidig sluttet med SOME, fokusert på sitt liv og familie i stedet. Hun har jo enorm fartstid på internett, siden gledespiken oppstod. Ikke lenge siden hun avsluttet dps og plutselig hadde blitt kvitt alle problemene sine… 4 4
Pinnsvine Skrevet 2. juli #24496 Skrevet 2. juli (endret) Laia skrev (På 1.7.2026 den 23.29): Hun har jo tidligere rantet om BMI-krav i forbindelse med å få hjelp med operasjon av overfladisk hud (var det ikke ytterligere 8 kg hun hadde fått beskjed om å gå ned?). Jeg har en mistanke om at det er dette målet det jobbes mot nå. Enig med alle her: det er ekstremt mye snakk om egen vektnedgang nå. Og det er virkelig ikke relevant, da hennes innsolgte image alltid har vært å gå imot akkurat dette fokuset. «Tallet på vekta definerer deg ikke», hashtags med #bodypositive #plussize, #awesome og «dette handler overhodet ikke om kropp» (mens det vises frem før/etter bilder), er bare noen typisk eksempler på Helene-poster gjennom årene. Det er vel også dette imaget hun ønsker å selge inn i Hverdagssterk. Bare så det er sagt så ser jeg overhodet ikke noe galt med å ha et ønske om å gå ned i vekt, og å jobbe mot det. Det er det at det ikke er samsvar mellom ord og handling jeg reagerer på. Men det er jo ikke det, sånn egentlig. Det kan godt være at mange, uansett hvor mange kg de går ned, fortsatt er tjukke. Og det må jo være greit å ikke gå rundt og hate seg selv i mellomtiden, selv om man har lyst å gå ned i vekt. Det kan også være man bare ønsker å være mer aktiv og frisk uten at man nødvendigvis ønsker å gå ned all verdens. Og ikke minst at samfunnet rundt deg ikke behandler deg som et slags umenneske som ikke burde få lov å finnes bare fordi du er tjukk. Endret 3. juli av Pinnsvine 2 6
Fizzypo Skrevet 2. juli #24497 Skrevet 2. juli Laia skrev (20 timer siden): Hun har jo tidligere rantet om BMI-krav i forbindelse med å få hjelp med operasjon av overfladisk hud (var det ikke ytterligere 8 kg hun hadde fått beskjed om å gå ned?). Jeg har en mistanke om at det er dette målet det jobbes mot nå. Enig med alle her: det er ekstremt mye snakk om egen vektnedgang nå. Og det er virkelig ikke relevant, da hennes innsolgte image alltid har vært å gå imot akkurat dette fokuset. «Tallet på vekta definerer deg ikke», hashtags med #bodypositive #plussize, #awesome og «dette handler overhodet ikke om kropp» (mens det vises frem før/etter bilder), er bare noen typisk eksempler på Helene-poster gjennom årene. Det er vel også dette imaget hun ønsker å selge inn i Hverdagssterk. Bare så det er sagt så ser jeg overhodet ikke noe galt med å ha et ønske om å gå ned i vekt, og å jobbe mot det. Det er det at det ikke er samsvar mellom ord og handling jeg reagerer på. Jeg er ikke enig i at referanser om egen vektnedgang undergraver budskapet om at vekt og kropp ikke definerer en selv. Jeg syns heller ikke at hun har lagt ut overdrevent mye om det, men fordi hun har delt mye om kroppspositivisme før så har jeg inntrykk av at terskelen for å reagere negativt på ethvert innlegg som viser til vektnedgang er på havbunn-nivå. Ting blir fryktelig maksimert og blåst opp når man er så selektiv med det man velger å anmerke. Med all kritikken som har blitt ytret gjennom årenes løp om hennes manglende troverdighet fordi hun bl.a ikke klarte å følge et kostholdsprogram hun selv solgte til andre, fordi hun ikke klarte å forplikte seg til et livsstilsprogram til et aktør hun samarbeidet med (Omnia) eller fordi hun ikke så slankere ut enn mange mente hun burde da hun solgte Beastmode, så syns jeg ikke det er irrelevant å vise til vektnedgang når man selger et program som Hverdagssterk. Til tross for at Hverdagssterk ikke fokuserer på vektnedgang, så er det ikke akkurat en hemmelighet at mange vil velge et slikt program nettopp for å kunne lage seg gode og bærekraftige treningsvaner, enten for å gå ned i vekt eller opprettholde vektnedgang. Og selv om alt som omhandler vekt vekker reaksjoner her så er det virkelig ikke det eneste hun deler for å vise at Hverdagssterk funker for henne. Det er ikke mange dager siden flere her kritiserte både måten hun løp på og at hun løp for sakte og mente det var legitim kritikk fordi hun har laget et løpeprogram i Hverdagssterk som hun tjener penger på. Det forventes med andre ord at hun skal mestre alt hun forsøker selge til andre, og det forventes at hun skal prestere på et gjennomgående høyt nivå i alt som er inntektsbringende. Hvorfor er det da feil å vise til egne resultater i dette tilfellet, enten det er klær som er blitt for store eller at man løp litt fortere enn sist? Man kan da ikke påstå at en slankeoperasjon for 8 år siden og en slankesprøyte hun har brukt iallfall siden 2024 er årsaken til at hun har oppnådd de resultatene vi nå ser når vi vet at hun i tidsrommet 2018-2026 har svingt opp og ned i vekt t.o.m helt uavhengig av svangerskap. Og selv om hun nå omsider har funnet et opplegg som funker er det jammen fortsatt folk som er flinke til å minne henne på at hun fremdeles er stor - bare se på de to øverste kommentarene på denne siden og antall likes de har fått. Jeg forstår godt at hun er stolt og vil vise det. 8
Laia Skrevet 2. juli #24498 Skrevet 2. juli Pinnsvine skrev (3 timer siden): Men det er jo ikke det, sånn egentlig. Det kan godt være at mange, uansett hvor mange kg de går ned, fortsatt er tjukke. Og det må jo være greit å ikke gå rundt og hate seg selv i mellomtiden, selv om man har lyst å gå ned i vekt. Det kan også være man bare ønsker å være mer aktiv og frisk uten at man nødvendigvis ønsker å gå ned all verdens. Og ikke minst at samfunnet rundt deg ikke behandler deg som et slags umenneske som ikke burde få lov å finnes bare fordi du er tjukk. For eksempel ved å sitte i en tråd og kollektivt glede seg til neste gang du får din neste psykiske nedtur (wtf) Jeg skjønner ikke helt ditt svar her. Er det noe i mitt innlegg som insinuerer det du skriver her? 2
Laia Skrevet 2. juli #24499 Skrevet 2. juli Fizzypo skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig i at referanser om egen vektnedgang undergraver budskapet om at vekt og kropp ikke definerer en selv. Jeg syns heller ikke at hun har lagt ut overdrevent mye om det, men fordi hun har delt mye om kroppspositivisme før så har jeg inntrykk av at terskelen for å reagere negativt på ethvert innlegg som viser til vektnedgang er på havbunn-nivå. Ting blir fryktelig maksimert og blåst opp når man er så selektiv med det man velger å anmerke. Med all kritikken som har blitt ytret gjennom årenes løp om hennes manglende troverdighet fordi hun bl.a ikke klarte å følge et kostholdsprogram hun selv solgte til andre, fordi hun ikke klarte å forplikte seg til et livsstilsprogram til et aktør hun samarbeidet med (Omnia) eller fordi hun ikke så slankere ut enn mange mente hun burde da hun solgte Beastmode, så syns jeg ikke det er irrelevant å vise til vektnedgang når man selger et program som Hverdagssterk. Til tross for at Hverdagssterk ikke fokuserer på vektnedgang, så er det ikke akkurat en hemmelighet at mange vil velge et slikt program nettopp for å kunne lage seg gode og bærekraftige treningsvaner, enten for å gå ned i vekt eller opprettholde vektnedgang. Og selv om alt som omhandler vekt vekker reaksjoner her så er det virkelig ikke det eneste hun deler for å vise at Hverdagssterk funker for henne. Det er ikke mange dager siden flere her kritiserte både måten hun løp på og at hun løp for sakte og mente det var legitim kritikk fordi hun har laget et løpeprogram i Hverdagssterk som hun tjener penger på. Det forventes med andre ord at hun skal mestre alt hun forsøker selge til andre, og det forventes at hun skal prestere på et gjennomgående høyt nivå i alt som er inntektsbringende. Hvorfor er det da feil å vise til egne resultater i dette tilfellet, enten det er klær som er blitt for store eller at man løp litt fortere enn sist? Man kan da ikke påstå at en slankeoperasjon for 8 år siden og en slankesprøyte hun har brukt iallfall siden 2024 er årsaken til at hun har oppnådd de resultatene vi nå ser når vi vet at hun i tidsrommet 2018-2026 har svingt opp og ned i vekt t.o.m helt uavhengig av svangerskap. Og selv om hun nå omsider har funnet et opplegg som funker er det jammen fortsatt folk som er flinke til å minne henne på at hun fremdeles er stor - bare se på de to øverste kommentarene på denne siden og antall likes de har fått. Jeg forstår godt at hun er stolt og vil vise det. Takk for lang og reflektert kommentar. Jeg ser noen av poengene dine. Jeg mener likevel at det er mye som skurrer i måten Helene markedsfører sine tjenester. Det er f.eks. helt åpenbart at hun redigerer seg tynnere på flere av de senere bildene (inkludert poster som skulle vært merket med reklame). Hvilke signaler sender det til de betalende kundene i hverdagssterk? Jeg synes det er kritikkverdig og det må være lov å ha en mening om det. Vil påpeke at jeg aldri har påstått at Helene er «for stor». Hver og en får stå for sine utsagn. 7
Måne Rampelyset Skrevet 2. juli #24500 Skrevet 2. juli Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå