Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
RandiO skrev (3 timer siden):

Det er veldig spesielt å legge ut nærbilde av puppa i bh som brått har blitt 4 str for stor, Helene … Skjønner ikke helt hva du vil med det, og om du ikke tenker over hvordan du fremstår når du lar sånne ting ligge på story… 

Veldig spesielt.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
RandiO skrev (4 timer siden):

Det er veldig spesielt å legge ut nærbilde av puppa i bh som brått har blitt 4 str for stor, Helene … Skjønner ikke helt hva du vil med det, og om du ikke tenker over hvordan du fremstår når du lar sånne ting ligge på story… 

Bivirkningen av HVERDAGSSTERK det😉

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
RandiO skrev (4 timer siden):

Det er jo ikke noe annet enn kropp som betyr noe for HD. 

• Nyttig 8
Skrevet
Fruus skrev (7 timer siden):

Det er jo ikke noe annet enn kropp som betyr noe for HD. 

Hvordan skryte uten å skryte…! Hun er jo kjempeglad for det - vil sikkert prøve å få dekket løft også. Ellers er det bare å kutte ut sprøyten. 

• Nyttig 6
Skrevet

Jeg tok forressten kontakt med forbrukertilsynet og spurte om dette med å merke innlegget med retusjert person merke og viste til bilder hun har postet og merket som annonse/reklame.  De bekrefter at er det brukt filter eller at hud, tenner, kropp osv er redigert så skal det merkes. De ville gjerne ha tilsendt bilder om det dukket opp. De skulle se på saken.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg må nesten le litt av disse influencerene🙈😅HD feks hvor hun har de postene der hvor hun sitter i bilen og tar på lipgloss. Hva er greia med det feks? Sammen med «heis-selfie» og selfiene tatt på «dass». Det seg være på jobb, på flyplassen, osv. Mange influencere som gjør dette. FOR HVA? Så har man feks Martine Halvorsen som filmer det samme HVER.ENESTE. DAG. Som feks fit-check. Det ser så j…. dumt. Samme hvor det filmes i rask film at kjøkkenet ryddes….Aurora Hoff og Martine Halvorsen og sikkert med flere som «setter opp kamera» i bilen, på et restaurantbord eller kjøkkenbordet hjemme og filmer typ enkelte samtaler. Er ikke det veldig påtatt eller syns noen det er inspirerende? Da lurer jeg på hva som så inspirerende med det? Tilbake til HD., så er det redigering ut av milde, samme med CBE - er det lov egentlig? Skal ikke innlegget merkes? Jeg blir nesten flau jeg av disse influencerene. Om noen blir inspirert så fortell gjerne på hvilken måte. Jeg forstår det ikke. HD VAR inspirerrende for’ mange år siden. Men det er så mye bløff på hennes kanaler samtidig som hun er ufin ved konstruktiv kritikk, at jeg lurer på om hun egentlig er voksen til tider.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Intetsigende innhold som samtaler fra restaurant og fit-check er vel noe de legger ut fordi de har jo egentlig ingenting å komme med, men pengene må jo inn og folk klikker seg igjennom. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud… 🥴

*dramatisk håndbevegelse opp mot ansiktet*

IMG_9955.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Når en trodde hun ikke kunne synke lavere. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Sophie1988 skrev (8 timer siden):

Herregud… 🥴

*dramatisk håndbevegelse opp mot ansiktet*

IMG_9955.jpeg

Hun har for mye fritid. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Det der er garantert en reel hun har stjålet. Men med henne blir det bare harry og ekkelt.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
friskbris skrev (3 timer siden):

Det der er garantert en reel hun har stjålet. Men med henne blir det bare harry og ekkelt.

Selvfølgelig er det det. Hun har bare direkte oversatt fra engelsk. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
friskbris skrev (7 timer siden):

I mangel på innhold…Er ikke et innlegg til inspirasjon og humor er det ikke, for som du sier; blir bare harry og ekkelt. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Ganske interessant å se at damen som "aldri" leser her inne plutselig la ut et mer normalt bilde med en annonselink. Et bilde der hud og tenner ikke var dekket av filter.

Ble det mulig litt kjipt når du fikk vite at jeg har pratet med forbrukertilsynet om dette med å merke som retusjert person på reklameinnlegg? 😊

Såfall veldig bra hvis du dropper all den redigeringen og filterbruken 😊

Men posere seg så man ser slankest mulig ut fortsetter ser jeg.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
hubbabubba00 skrev (10 timer siden):

Ganske interessant å se at damen som "aldri" leser her inne plutselig la ut et mer normalt bilde med en annonselink. Et bilde der hud og tenner ikke var dekket av filter.

Ble det mulig litt kjipt når du fikk vite at jeg har pratet med forbrukertilsynet om dette med å merke som retusjert person på reklameinnlegg? 😊

Bildet er jo redigert, leggene er ihvertfall ikke i «symmetri» med hverandre. Så tynne bein som hun har der har hun ikke i virkeligheten. Men; mulig jeg tar feil og hun er god til å «pose». Poseringen ser jo bare ut som om hun må j….. d…e🙈🙈

Syns det uansett er en dum reklame. Hun trenger ikke raske briller, det gjør de ferreste. Legger bare opp til kjøpepress

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Og noen som bruker to timer på mila, i raske briller og fancy outfit blir enda dummere. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Gu som hun digger seg selv om dagen... 

• Nyttig 5
Skrevet

Viktig å understreke 4 BH-str mindre… Så stolt over det. 

• Nyttig 9
Skrevet
hubbabubba00 skrev (22 timer siden):

Filteret er på plass igjen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...