Beatbox Skrevet 9. juni #24361 Skrevet 9. juni MiniMjau skrev (29 minutter siden): Kan hun investere i Bher som løfter og holder ting på plass...og topper som dekker Bhen 😅 Jeg hadde ikke sett noen gå sånn antrukket på jobb. Alt for å få blikk og oppmerksomhet🙄 7
Hirondelle Skrevet 9. juni #24362 Skrevet 9. juni Hun lar ALDRI en anledning til å overvise puppene sine gå forbi. 12
Fenomen Skrevet 9. juni #24363 Skrevet 9. juni RandiO skrev (5 timer siden): Kan vi ikke bare drite i drittkommentarer, og bare la henne løpe i fred? Hun skal få løpe i fred den dagen hun er en privatperson og ikke en business. 10
BlåSwix Skrevet 9. juni #24364 Skrevet 9. juni Ser hun veninna prøver å få henne med pp halvmaraton nå😅 4
Fruus Skrevet 9. juni #24365 Skrevet 9. juni BlåSwix skrev (5 timer siden): Ser hun veninna prøver å få henne med pp halvmaraton nå😅 Hun kommer helt sikkert til å melde seg på. 1
JojoMoyes Skrevet 9. juni #24366 Skrevet 9. juni Kan ikke damen bare bli ærlig! Slutte å redigere seg til et annet menneske? Så blir nok kommentarene her også deretter🤞🏻👍👏🤩 3 13
slipset Skrevet 10. juni #24367 Skrevet 10. juni Burde vel meldes inn til forbrukertilsynet for å ikke markere reklameinnlegg med det merket «retusjert person»… 1 9
hubbabubba00 Skrevet 10. juni #24368 Skrevet 10. juni Hei Helene. Siden vi vet du (og venninnen din) er her inne og leser. https://www.forbrukertilsynet.no/vi-jobber-med/merking-av-retusjert-reklame Les alt på denne linken og se filmen. Du bryter dette støtt og stadig. Så fort du bruker filter (noe som er veldig synlig at du gjør, spesielt på huden) så skal det merkes.. 4 15
Laia Skrevet 11. juni #24369 Skrevet 11. juni På stories: «jeg er litt tom for energi om dagen». Så noen få stories senere: reklame for tabletter som skal gi energi. Blir jo litt komisk. 1 14
MiniMjau Skrevet 11. juni #24370 Skrevet 11. juni Laia skrev (4 minutter siden): På stories: «jeg er litt tom for energi om dagen». Så noen få stories senere: reklame for tabletter som skal gi energi. Blir jo litt komisk. Er ikke det tabletter hun allerede tar da? Så da virker de ikke da? 😅 3 15
skeiv-ostepop Skrevet 11. juni #24371 Skrevet 11. juni Veldig vanlig strategi fra influensere. Presentere et problem som mange kan kjenne seg igjen i, og deretter selge løsningen. Bare utrolig teit når en ikke er god på det og en lurer på om produktet egentlig virker eller ikke. 2 9
Beatbox Skrevet 11. juni #24372 Skrevet 11. juni MiniMjau skrev (30 minutter siden): Er ikke det tabletter hun allerede tar da? Så da virker de ikke da? 😅 ...og det sier jo ca alt om troverdigheten...eller mangelen på🙄 2 7
Laia Skrevet 11. juni #24373 Skrevet 11. juni MiniMjau skrev (32 minutter siden): Er ikke det tabletter hun allerede tar da? Så da virker de ikke da? 😅 Hun er visst så «dårlig på å ta de». Passer jo fint inn i narrativet. 2 7
Laia Skrevet 11. juni #24374 Skrevet 11. juni skeiv-ostepop skrev (30 minutter siden): Veldig vanlig strategi fra influensere. Presentere et problem som mange kan kjenne seg igjen i, og deretter selge løsningen. Bare utrolig teit når en ikke er god på det og en lurer på om produktet egentlig virker eller ikke. Akkurat! 1 4
Lileep Skrevet 11. juni #24375 Skrevet 11. juni "Disse husker jeg fordi de gir så stor effekt"... glemte du deg litt nå HD, når du i går la ut at du ikke har energi om dagen. Er kanskje ikke så effektive de pillene du blir sponsa for å pushe på kanalen din? 🤣 1 11
Sophie1988 Skrevet 11. juni #24376 Skrevet 11. juni Lileep skrev (1 time siden): "Disse husker jeg fordi de gir så stor effekt"... glemte du deg litt nå HD, når du i går la ut at du ikke har energi om dagen. Er kanskje ikke så effektive de pillene du blir sponsa for å pushe på kanalen din? 🤣 Lystløgneren slår til igjen. Dette begynner å bli latterlig. 1 10
Beatbox Skrevet 11. juni #24377 Skrevet 11. juni Sophie1988 skrev (32 minutter siden): Lystløgneren slår til igjen. Dette begynner å bli latterlig. Like latterlig som når hun legger ut redigert bilde av seg selv i samme innlegg hvor videoen som andre har tatt er....det er en størrelsesforskjell på hennes kropp herifra til helvete...erre mulig...🙄😳 8
Sophie1988 Skrevet 11. juni #24378 Skrevet 11. juni Beatbox skrev (25 minutter siden): Like latterlig som når hun legger ut redigert bilde av seg selv i samme innlegg hvor videoen som andre har tatt er....det er en størrelsesforskjell på hennes kropp herifra til helvete...erre mulig...🙄😳 Ja, det er nesten så man ikke vet hva man skal si lengre. Tror jeg bare velger å ikke si så mye, så slipper jeg å bli sensurert. 🤭 5
Beatbox Skrevet 11. juni #24379 Skrevet 11. juni Sophie1988 skrev (1 minutt siden): Ja, det er nesten så man ikke vet hva man skal si lengre. Tror jeg bare velger å ikke si så mye, så slipper jeg å bli sensurert. 🤭 ..melder meg inn der jeg også🙈😂 4
RandiO Skrevet 16. juni #24380 Skrevet 16. juni Det er veldig spesielt å legge ut nærbilde av puppa i bh som brått har blitt 4 str for stor, Helene … Skjønner ikke helt hva du vil med det, og om du ikke tenker over hvordan du fremstår når du lar sånne ting ligge på story… 3 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå