Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (29 minutter siden):

Kan hun investere i Bher som løfter og holder ting på plass...og topper som dekker Bhen 😅

Jeg hadde ikke sett noen gå sånn antrukket på jobb.

Alt for å få blikk og oppmerksomhet🙄

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun lar ALDRI en anledning til å overvise puppene sine gå forbi. 

• Nyttig 12
Skrevet
RandiO skrev (5 timer siden):

Kan vi ikke bare drite i drittkommentarer, og bare la henne løpe i fred?

Hun skal få løpe i fred den dagen hun er en privatperson og ikke en business.

• Nyttig 10
Skrevet

Ser hun veninna prøver å få henne med pp halvmaraton nå😅

• Nyttig 4
Skrevet
BlåSwix skrev (5 timer siden):

Ser hun veninna prøver å få henne med pp halvmaraton nå😅

Hun kommer helt sikkert til å melde seg på. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke damen bare bli ærlig! Slutte å redigere seg til et annet menneske? Så blir nok kommentarene her også deretter🤞🏻👍👏🤩

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet

Burde vel meldes inn til forbrukertilsynet for å ikke markere reklameinnlegg med det merket «retusjert person»…

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

På stories: «jeg er litt tom for energi om dagen». Så noen få stories senere: reklame for tabletter som skal gi energi. Blir jo litt komisk.

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Laia skrev (4 minutter siden):

På stories: «jeg er litt tom for energi om dagen». Så noen få stories senere: reklame for tabletter som skal gi energi. Blir jo litt komisk.

Er ikke det tabletter hun allerede tar da? 

Så da virker de ikke da? 😅

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Veldig vanlig strategi fra influensere. Presentere et problem som mange kan kjenne seg igjen i, og deretter selge løsningen.

Bare utrolig teit når en ikke er god på det og en lurer på om produktet egentlig virker eller ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
MiniMjau skrev (30 minutter siden):

...og det sier jo ca alt om troverdigheten...eller mangelen på🙄

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
MiniMjau skrev (32 minutter siden):

Hun er visst så «dårlig på å ta de». Passer jo fint inn i narrativet. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (30 minutter siden):

Veldig vanlig strategi fra influensere. Presentere et problem som mange kan kjenne seg igjen i, og deretter selge løsningen.

Bare utrolig teit når en ikke er god på det og en lurer på om produktet egentlig virker eller ikke.

Akkurat! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

"Disse husker jeg fordi de gir så stor effekt"... glemte du deg litt nå HD, når du i går la ut at du ikke har energi om dagen. Er kanskje ikke så effektive de pillene du blir sponsa for å pushe på kanalen din? 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

"Disse husker jeg fordi de gir så stor effekt"... glemte du deg litt nå HD, når du i går la ut at du ikke har energi om dagen. Er kanskje ikke så effektive de pillene du blir sponsa for å pushe på kanalen din? 🤣

Lystløgneren slår til igjen. Dette begynner å bli latterlig.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Sophie1988 skrev (32 minutter siden):

Lystløgneren slår til igjen. Dette begynner å bli latterlig.

Like latterlig som når hun legger ut redigert bilde av seg selv i samme innlegg hvor videoen som andre har tatt er....det er en størrelsesforskjell på hennes kropp herifra til helvete...erre mulig...🙄😳

• Nyttig 8
Skrevet
Beatbox skrev (25 minutter siden):

Like latterlig som når hun legger ut redigert bilde av seg selv i samme innlegg hvor videoen som andre har tatt er....det er en størrelsesforskjell på hennes kropp herifra til helvete...erre mulig...🙄😳

Ja, det er nesten så man ikke vet hva man skal si lengre. Tror jeg bare velger å ikke si så mye, så slipper jeg å bli sensurert. 🤭

• Nyttig 5
Skrevet
Sophie1988 skrev (1 minutt siden):

Ja, det er nesten så man ikke vet hva man skal si lengre. Tror jeg bare velger å ikke si så mye, så slipper jeg å bli sensurert. 🤭

..melder meg inn der jeg også🙈😂

• Nyttig 4
Skrevet

Det er veldig spesielt å legge ut nærbilde av puppa i bh som brått har blitt 4 str for stor, Helene … Skjønner ikke helt hva du vil med det, og om du ikke tenker over hvordan du fremstår når du lar sånne ting ligge på story… 

• Liker 3
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...