Fizzypo Skrevet 31. mai #24321 Skrevet 31. mai Skjønner ikke hvorfor det er så mange her inne som blir hissige over posering og påstått redigering for å se tynnere ut når hun samtidig legger ut løpevideoer som viser en annen fasong. Hadde skjønt det om hun kun la ut poseringsbilder fra de mest flatterende vinkler, men altså hun har da selv publisert løpevideoer både fra igår (den som er screenshottet her) og 27.05. Det er ikke noen som har tagget henne, hun har selv lagt det ut. Hva er uærlig med det? Når man først kritisere posering for å se tynnere ut kan man være såpass redelig og si at løpevideoer ikke akkurat viser deg nøyaktig slik du er. Når man løper beveger huden seg og idet man trår hardt i bakken så vil alles lår se større ut dersom man tar et bilde i det øyeblikket - eller stillbilde fra en video. Betyr ikke at de mest uflatterende vinklene er sannheten mens alt annet er løgn. 6 2
Måne Rampelyset Skrevet 31. mai #24322 Skrevet 31. mai Tråden er ryddet for bilder uten kildehenvisning. Måne, admin.
Pinnsvine Skrevet 31. mai #24323 Skrevet 31. mai (endret) Fizzypo skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor det er så mange her inne som blir hissige over posering og påstått redigering for å se tynnere ut når hun samtidig legger ut løpevideoer som viser en annen fasong. Hadde skjønt det om hun kun la ut poseringsbilder fra de mest flatterende vinkler, men altså hun har da selv publisert løpevideoer både fra igår (den som er screenshottet her) og 27.05. Det er ikke noen som har tagget henne, hun har selv lagt det ut. Hva er uærlig med det? Når man først kritisere posering for å se tynnere ut kan man være såpass redelig og si at løpevideoer ikke akkurat viser deg nøyaktig slik du er. Når man løper beveger huden seg og idet man trår hardt i bakken så vil alles lår se større ut dersom man tar et bilde i det øyeblikket - eller stillbilde fra en video. Betyr ikke at de mest uflatterende vinklene er sannheten mens alt annet er løgn. Ja man fremstiller det jo som om man har avslørt en stor hemmelighet når man poster ting hun legger ut på sin egen Instagram ellers ser hun helt lik ut på den skjermdumpen som den reelen hun la ut for tre dager siden også 🤷♀️ Endret 31. mai av Pinnsvine 4 1
Lineaaa Skrevet 1. juni #24324 Skrevet 1. juni Hun har fått til et enormt vekttap! Er veldig imponert. 1
Hirondelle Skrevet 1. juni #24325 Skrevet 1. juni (endret) Lineaaa skrev (Akkurat nå): Hun har fått til et enormt vekttap! Er veldig imponert. Jeg vet ikke helt jeg, for jeg skjønner ikke hvordan hun faktisk så ut og hvordan hun faktisk ser ut. Endret 1. juni av Hirondelle 1 18
Lileep Skrevet 1. juni #24326 Skrevet 1. juni Hirondelle skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke helt jeg, for jeg skjønner ikke hvordan hun faktisk så ut og hvordan hun faktisk ser ut. Nettopp! Det er problemet med å alltid redigere/poser på bilder. Men hun har gått ned, det ser man 🙂 3
Pinnsvine Skrevet 1. juni #24327 Skrevet 1. juni Hirondelle skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke helt jeg, for jeg skjønner ikke hvordan hun faktisk så ut og hvordan hun faktisk ser ut. Da foreslår jeg at du går litt tilbake på profilen hennes, til f eks i fjor høst, rundt september i fjor. Ingen tvil om at hun legger ned en voldsom innsats i å finne flatterende vinkler ol men likevel lett å se at hun har gått ned mye 2 1
friskbris Skrevet 3. juni #24328 Skrevet 3. juni (endret) Lileep skrev (På 31.5.2026 den 11.02): Den andre videoen jeg mener ble lagt ut for 6 dager siden og handler om å følge influencere med samme korpsform og livstil som deg selv, hvor hun viser seg selv forfra og fra siden i videoen. Der ser hun mye slankere ut enn fra videoen noen andre tok i går fra løpet. Glemte hun punktet «Mye erfaring med vektoppgang» også? Endret 3. juni av friskbris 2 9
Fruus Skrevet 6. juni #24331 Skrevet 6. juni BlåSwix skrev (42 minutter siden): Ser ut som hun har funnet løpegleden nå🫶🏻 Hvor ser du løpeglede? Eneste grunnen til at hun løper, er fordi hun «venninna» hennes melder henne på løp. 7 4
Beatbox Skrevet 6. juni #24334 Skrevet 6. juni MiniMjau skrev (48 minutter siden): Hva slags løp er det ie dag? KK mila..
MiniMjau Skrevet 6. juni #24335 Skrevet 6. juni Beatbox skrev (6 timer siden): KK mila.. Ok, 48:27 løp de på ihvertfall. 5 km. 2
irevin Skrevet 6. juni #24336 Skrevet 6. juni MiniMjau skrev (32 minutter siden): Ok, 48:27 løp de på ihvertfall. 5 km. Kred. for at hun gjennomførte💪Til å elske å trene er jeg mer bekymret over kondisen hennes. Snitt 9 min og 41 sek pr km på flat løype. Så at hun løp blir å ta i… 11
BlåSwix Skrevet 6. juni #24337 Skrevet 6. juni MiniMjau skrev (38 minutter siden): Ok, 48:27 løp de på ihvertfall. 5 km. Det er jo en stor forbedring fra forrige gang hun løp 5K.
MiniMjau Skrevet 6. juni #24338 Skrevet 6. juni BlåSwix skrev (22 minutter siden): Det er jo en stor forbedring fra forrige gang hun løp 5K. Løp hun ikke 10km sist? Dvs i drammen
BlåSwix Skrevet 6. juni #24339 Skrevet 6. juni MiniMjau skrev (19 minutter siden): Løp hun ikke 10km sist? Dvs i drammen Ah, sorry - meget mulig det var 10k ja. Da var det ikke like imponerende 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå