Melkebart1 Skrevet 25. juni #24421 Skrevet 25. juni irevin skrev (11 timer siden): Ja, dette har hun selv lagt ut. Senest i mai. Bildet er hentet fra HD sin facebook Hva mener du er løgn i dette bildet? 1
JojoMoyes Skrevet 25. juni #24422 Skrevet 25. juni Melkebart1 skrev (34 minutter siden): Hva mener du er løgn i dette bildet? Hun lagrer vel like mye fett på rumpe. Så det burde det jo stå!
Lileep Skrevet 25. juni #24423 Skrevet 25. juni Melkebart1 skrev (1 time siden): Hva mener du er løgn i dette bildet? Tipper det er for å vise at HD selv sier hun er i full jobb.. må være deilig å ha en så fleksibel arbeidstid at utenforstående får inntrykk av at hun jobber svært redusert 🙂 4
Summeer Skrevet 25. juni #24424 Skrevet 25. juni Melkebart1 skrev (2 timer siden): Hva mener du er løgn i dette bildet? Beina er redigert tynnere iallefall 1
Fizzypo Skrevet 25. juni #24425 Skrevet 25. juni Fruus skrev (10 timer siden): Når ble det din oppgave å beskytte HD egentlig? Kan man ikke ha en mening som går i HD sin favør og samtidig få lov til å kommentere her uten å bli stilt til veggs på denne måten? Når ble det din oppgave å kritisere henne? 3 1 2
Fruus Skrevet 25. juni #24426 Skrevet 25. juni JojoMoyes skrev (6 timer siden): Hun lagrer vel like mye fett på rumpe. Så det burde det jo stå! Hun mener selv at rumpa hennes er godt trent… 3
panzerpølsa Skrevet 26. juni #24429 Skrevet 26. juni Fruus skrev (7 timer siden): Avslutter kvelden med et «natural»-filter. I tillegg til verdens merkeligste poser i reklame for truser. Bøyd fremover, så man ikke kan se hverken passform eller hvordan den ser ut. Men viktig å posere, når man ikke kan retusjere eller bruke masse filter på reklamene uten å merke det. Noe så tullete. 2 5
Fruus Skrevet 26. juni #24430 Skrevet 26. juni panzerpølsa skrev (1 time siden): I tillegg til verdens merkeligste poser i reklame for truser. Bøyd fremover, så man ikke kan se hverken passform eller hvordan den ser ut. Men viktig å posere, når man ikke kan retusjere eller bruke masse filter på reklamene uten å merke det. Noe så tullete. Alt for å se tynnere ut. Skjønner ikke poenget med å stå i trusa heller. 2 5
panzerpølsa Skrevet 26. juni #24431 Skrevet 26. juni Fruus skrev (3 timer siden): Alt for å se tynnere ut. Skjønner ikke poenget med å stå i trusa heller. Ser jo ut som hun må kraftig på do. I alle fall ikke særlig god reklame for firmaet. Ser helt idiotisk ut å holde på sånn når man i tillegg leverer ett betalt samarbeid. 2 3
JojoMoyes Skrevet 26. juni #24432 Skrevet 26. juni Fruus skrev (På 25.6.2026 den 14.57): Hun mener selv at rumpa hennes er godt trent… Da er hun i så fall stein stokk blind…. 1 6
Fruus Skrevet 26. juni #24433 Skrevet 26. juni JojoMoyes skrev (25 minutter siden): Da er hun i så fall stein stokk blind…. Det er hun uten tvil. 2 2
BeeKind Skrevet 26. juni #24434 Skrevet 26. juni irevin skrev (På 18.6.2026 den 19.10): Jeg må nesten le litt av disse influencerene🙈😅HD feks hvor hun har de postene der hvor hun sitter i bilen og tar på lipgloss. Hva er greia med det feks? Sammen med «heis-selfie» og selfiene tatt på «dass». Det seg være på jobb, på flyplassen, osv. Mange influencere som gjør dette. FOR HVA? Så har man feks Martine Halvorsen som filmer det samme HVER.ENESTE. DAG. Som feks fit-check. Det ser så j…. dumt. Samme hvor det filmes i rask film at kjøkkenet ryddes….Aurora Hoff og Martine Halvorsen og sikkert med flere som «setter opp kamera» i bilen, på et restaurantbord eller kjøkkenbordet hjemme og filmer typ enkelte samtaler. Er ikke det veldig påtatt eller syns noen det er inspirerende? Da lurer jeg på hva som så inspirerende med det? Tilbake til HD., så er det redigering ut av milde, samme med CBE - er det lov egentlig? Skal ikke innlegget merkes? Jeg blir nesten flau jeg av disse influencerene. Om noen blir inspirert så fortell gjerne på hvilken måte. Jeg forstår det ikke. HD VAR inspirerrende for’ mange år siden. Men det er så mye bløff på hennes kanaler samtidig som hun er ufin ved konstruktiv kritikk, at jeg lurer på om hun egentlig er voksen til tider. Jeg blir inspirert av å se speed-cleaning! Men jeg pleier å søke det opp på YouTube og se på lange videoer av at folk rydder og vasker 😂 resten synes jeg ikke er så veldig interessant. 2
Fruus Skrevet 26. juni #24435 Skrevet 26. juni Noen som tror på at hun gleder seg til 5 uker med ferie med ungene? 3 12
Beatbox Skrevet 26. juni #24436 Skrevet 26. juni Fruus skrev (1 time siden): Noen som tror på at hun gleder seg til 5 uker med ferie med ungene? 😂😂😂 3 2
Fenomen Skrevet 26. juni #24437 Skrevet 26. juni Fruus skrev (2 timer siden): Noen som tror på at hun gleder seg til 5 uker med ferie med ungene? Gir det maks to dager før hun begynner å klage. 4
Fruus Skrevet 26. juni #24438 Skrevet 26. juni Fenomen skrev (36 minutter siden): Gir det maks to dager før hun begynner å klage. Er nok ikke lenge til første reel hvor hun sitter i bilen og tar seg til ansiktet av frustrasjon. 2 7
MiniMjau Skrevet 26. juni #24439 Skrevet 26. juni Fruus skrev (4 timer siden): Noen som tror på at hun gleder seg til 5 uker med ferie med ungene? Jeg gir det en halv dag, før klaginga starter. 1 3
BlåSwix Skrevet 27. juni #24440 Skrevet 27. juni Fruus skrev (På 26.6.2026 den 16.32): Noen som tror på at hun gleder seg til 5 uker med ferie med ungene? Mannen gjør jo alt mens hun får sårt tiltrengt egentid, så ikke sikkert det blir så ille si 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå