Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
BlåSwix skrev (1 time siden):

Ah, sorry - meget mulig det var 10k ja. Da var det ikke like imponerende 😂

Litt forbedring på farta og det er positivt, (men fortsatt "gangfart". ).  Men en løper jo litt raskere på 5k enn en 10k også da.

Endret av MiniMjau
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble iallfall ikke sisteplass denne gangen. Kom inn som nr 591 av 615 deltagere totalt. Kudos for gjennomføring, men tommel ned for nok et ihjelredigert bilde på Insta stories. Det ser jo ut som noen har strukket i henne, mildt sagt. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Hvem prøver hun å lure med de bildene sine🤷‍♀️ Du ser virkelig ikke sånn ut HD. Kleint.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Fruus skrev (1 time siden):

Hvem prøver hun å lure med de bildene sine🤷‍♀️ Du ser virkelig ikke sånn ut HD. Kleint.

Noe alvorlig må ha skjedd med høyre armen hennes (som er tatovert), på bildet med medaljen i monitor om ikke bildet ikke er redigert🙈🤣

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun MÅ slutte med de redigerte/filtrerte bildene sine! Hun legger dem jo sammen med normale bilder i samme innlegg, og må jo selv se hvor himla dumt det ser ut?! De uredigerte bildene er 100 ganger finere enn de hun redigerer/tar i vidvinkel. Ser også at hun har gått ned vesentlig mye i vekt i det siste, basert på bildene andre har tatt. Er ikke det nok? Syns det blir så uproft når hun skal blande inn de merkelige bildene sine.

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Enig med dere over! Jeg har alltid heia på Helene, syns hun har vært en av de ærligste på vektreisa si, snakker om psykisk helse osv. Men at hun nå er blitt filter/redigeringsdronning, det syns jeg er trist. Vi liker ekte folk! 

Du er bra nok som du er Helene. Legg vekk filterbruk og redigering

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis hun skal forsette å løpe, så bør hun få hjelp til riktig løpeteknikk. Rette seg opp for det første. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Fruus skrev (10 timer siden):

Hvis hun skal forsette å løpe, så bør hun få hjelp til riktig løpeteknikk. Rette seg opp for det første. 

Hun venninnen hun løper med, ser du på «løpesettet» at hun har «mye mer å gå på», og hadde antagelig jogget fortere om hun hadde kjørt sitt eget løp. HD er ikke «lett på tå» (handler ikke om vekta hennes), og kan ikke løpe🙈🙈Men det tror jeg nesten er fordi at det rett og slett går for sakte til å kunne få inn god teknikk. Hun tramper jo avgårde…Hun hverken løp eller jogget, hun gågget👍(Ref videoen hun selv har lagt ut)

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
irevin skrev (13 minutter siden):

Hun venninnen hun løper med, ser du på «løpesettet» at hun har «mye mer å gå på», og hadde antagelig jogget fortere om hun hadde kjørt sitt eget løp. HD er ikke «lett på tå» (handler ikke om vekta hennes), og kan ikke løpe🙈🙈Men det tror jeg nesten er fordi at det rett og slett går for sakte til å kunne få inn god teknikk. Hun tramper jo avgårde…Hun hverken løp eller jogget, hun gågget👍(Ref videoen hun selv har lagt ut)

Jeg så det på den nye videoen. Hun andre er omtrent samme størrelse som HD, men løper mye lettere. HD er som en saccosekk i kroppsholdning og løper veldig tungt. Er nok sant som du sier at det er fordi det går så sakte. En vanlig gående, går jo glatt forbi henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Fruus skrev (59 minutter siden):

Jeg så det på den nye videoen. Hun andre er omtrent samme størrelse som HD, men løper mye lettere. HD er som en saccosekk i kroppsholdning og løper veldig tungt. Er nok sant som du sier at det er fordi det går så sakte. En vanlig gående, går jo glatt forbi henne. 

Hun lander veldig flatt og tungt med beina. Så synker hun sammen. Noe som ikke henger sammen med vekt.

Hun har dårlig løpeteknikk. Noe som ikke er overraskende for en nybegynner. Mer oppreist holdning og mer aktiv bruk med beina...ta et ordentlig løpesteg , ikke bare slepe beina med seg.. aå får hun mer fremgang og glede. 

Farten er fortsatt gangfart,  du ser jo personen som går rett  bak HD. 6.2 kmt,  er jo  "umulig" å løpe ordentlig  i den farten.  

Endret av MiniMjau
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
MiniMjau skrev (7 timer siden):

Hun lander veldig flatt og tungt med beina. Så synker hun sammen. Noe som ikke henger sammen med vekt.

Hun har dårlig løpeteknikk. Noe som ikke er overraskende for en nybegynner. Mer oppreist holdning og mer aktiv bruk med beina...ta et ordentlig løpesteg , ikke bare slepe beina med seg.. aå får hun mer fremgang og glede. 

Farten er fortsatt gangfart,  du ser jo personen som går rett  bak HD. 6.2 kmt,  er jo  "umulig" å løpe ordentlig  i den farten.  

Hun har veldig lite spenst i løpestegene ja, hun burde kanskje få litt veiledning ift akkurat dette. For jeg tror løpegleden kan bli større om hun lærer seg mer teknikk. Hun lander som en sekk, altfor langt bak. Ikke rart det er slitsomt og tungt🥵

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det hele virker så påtatt, som for å ha noe å gjøre/sende meldinger med hun SOME-venninna. Var det ikke nettopp pilates hun drev med, og styrke har hun holdt på med lenge. Hvorfor presse seg på løp om du egentlig ikke er så glad i å løpe? Det må være helt pyton. 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg ble inspirert at HD på flere områder etter siste løp. I går Jeg fikk lyst til å prøve å løpe selv, og utfordra meg til å jogge intervaller på 200m.. og mens jeg jogga tenkte jeg på HD sin holdning og kommentarene her rundt det. Så jeg retta meg opp, så fremover og prøvde å være lett på tå. Jammen meg hjalp det meg å få en bedre joggeøkt, selv om det bare er 200m per runde. Så hun inspirere meg fortsatt, men kanskje ikke på de områdene hun ønsker å inspire 🙂 håper hun får hjelp til å finne rett teknikk hvis hun skal fortsette med lange løp. Det vil vel komme skader hvis hun fortsetter å være så lut og tung i stega.  

Endret av Lileep
  • Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Helene løper sånn som meg når jeg har mareritt og har dårlig tid og ikke kommer fremover. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Er det denne type gogging hun skal promotere i appen sin?

Lykke til 😉

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

På story i går sa hun at hun egentlig skulle løpe en restitusjonsøkt, men ble pilates i stedenfor. Det jeg lurer på er hvordan hennes restitusjonsøkt ville ha sett ut mtp at det er umulig å kunne løpe saktere…eller….???Gå hadde jo vært restitusjonsøkt for henne…

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Kan vi ikke bare drite i drittkommentarer, og bare la henne løpe i fred?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

På story i går sa hun at hun egentlig skulle løpe en restitusjonsøkt, men ble pilates i stedenfor. Det jeg lurer på er hvordan hennes restitusjonsøkt ville ha sett ut mtp at det er umulig å kunne løpe saktere…eller….???Gå hadde jo vært restitusjonsøkt for henne…

Også restitusjonsøkt etter 5 km🤷‍♀️Hun nevnte ikke noe om dette er 10 km. Det hadde vært mer normalt. Også er det litt morsomt å se hun som går bak HD når HD «jogger». Hun går jo mye fortere enn HD😆

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kan hun investere i Bher som løfter og holder ting på plass...og topper som dekker Bhen 😅

Jeg hadde ikke sett noen gå sånn antrukket på jobb.

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
MiniMjau skrev (8 minutter siden):

Kan hun investere i Bher som løfter og holder ting på plass...og topper som dekker Bhen 😅

Jeg hadde ikke sett noen gå sånn antrukket på jobb.

Jeg tror hun liker å gå sånn. Skylder på store pupper, men jeg har heller aldri sett noen gå sånn på jobb. Mange tjukke med store pupper der også. De klarer utrolig nok å pakke inn puppene. 

• Liker 3
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...