Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Gjennomsnittsfart var 11,57, og hun brukte nesten 1,5 time på 7 km. Mao jeg går 7 km raskere enn hva hun jogger den.. men for all del. Applaus for å å gå 7 km på mølla i dag da 👏🏻 alt er bedre enn ingenting, men kall nå en spade for en spade. 

💯enig. Hun kunne omtalt økta som f.eks. «rolig gange på mølle», og det hadde vært helt legitimt og ingen grunn til å kritisere noe. «Progressiv løping» synes jeg er svært misvisende.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laia skrev (53 minutter siden):

«Ikke så mye som en liten tottelott en gang» (bare nevner det)

Det var den troverdigheten da, som med alt hun driver med. Men det her er det verste. At hun ikke greier å skjerme barna sine, etter til og med la ut en egen post om at de nå har avgjort at ingenting av og om barn skal deles i hennes sosiale medier. Skammelig, og ikke minst en pekepinn på hvordan hun er som menneske. Hiver seg på alle kampsaker, men har på ingen måte noen gkennlmføringsevne. I tillegg til alle disse perverse hentydningene hun til stadighet kommer med, er det lavmål. Skjerm barna dine Drage, å hold det du lover. 

• Nyttig 10
Skrevet
panzerpølsa skrev (16 minutter siden):

Det var den troverdigheten da, som med alt hun driver med. Men det her er det verste. At hun ikke greier å skjerme barna sine, etter til og med la ut en egen post om at de nå har avgjort at ingenting av og om barn skal deles i hennes sosiale medier. Skammelig, og ikke minst en pekepinn på hvordan hun er som menneske. Hiver seg på alle kampsaker, men har på ingen måte noen gkennlmføringsevne. I tillegg til alle disse perverse hentydningene hun til stadighet kommer med, er det lavmål. Skjerm barna dine Drage, å hold det du lover. 

Du har helt rett, hun kaster seg på aktuelle dagssaker i håp om å score kredit. Tingen er: hun har snakketøyet i orden. Hun kan sikkert virke overbevisende på mange når hun setter i gang. Inkludert innlegget der hun bedyret alt dette om barna. Jeg visste, etter alle de gangene hun ikke gjør det hun sier, at dette ikke ville skje.  Det ser vi bl.a. i dagens innlegg. Jeg forstår ikke hvorfor.  Er det for å skape oppmerksomhet? Har hun korttidshukommelse? Gir hun blaffen i alt hun har uttalt tidligere?
Så gjenstår det bare å se om det kommer et «jeg er ikke perfekt - jeg prøver så godt jeg kan - jeg feilet og tar kritikken og skal forbedre meg» innlegg i etterkant. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Hun hadde en eller to innlegg hvor hun laget et løpsopplegg som skulle inn i hverdagssterk. Da inkluderer hun det i opplegget hun selger, selv om hovedfokuset ikke er på det. 

Okei, men hva inneholdt dette opplegget? Man kan jo ha teorien i boks og lage et løpeprogram som gir progresjon og vektnedgang uten at man selv er god til å løpe. 

• Liker 1
Skrevet
Pinnsvine skrev (3 timer siden):

Hva er det egentlig du prøver å si her? 

(Til de som lurer - Strongbodyoppleggene er helt normale kostholdsplaner der folk spiser helt vanlig mat uten noen ekstreme kaloriunderskudd og trener helt vanlig trening) 

HD fronter sitt eget program hvor litt er bedre enn ingenting og at kostholdet ikke trenger være perfekt. Man kan velge økter og det kan være program av 10 min varighet.
Programmene jeg nevner over tilbyr skreddersydde kostholdsplaner og treningsprogram og man skal ikke ha mange utskeielser der for at resultatene ikke skal bli «gode».

HD har jo i snitt gått ned over 3 kg pr måned hvor hun, slik jeg har tolket hennes innlegg, «trent når hun har lyst og spist (proteinrikt) hva hun vil». For alle som vil raskt ned i vekt, må jo hennes program være mye bedre enn «strengt regime»

• Nyttig 3
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

💯enig. Hun kunne omtalt økta som f.eks. «rolig gange på mølle», og det hadde vært helt legitimt og ingen grunn til å kritisere noe. «Progressiv løping» synes jeg er svært misvisende.

Progressiv løping blir misvisende ja. Må vel ha brukt 13-14 minutter pr km de første km., om hun da avsluttet de siste km raskere. Det er jo ikke fort, men kred for at hun gjennomførte 7 km rolig gange på mølle. Hun har sikkert hatt stigning på, så da har det vært en ok økt

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (27 minutter siden):

Progressiv løping blir misvisende ja. Må vel ha brukt 13-14 minutter pr km de første km., om hun da avsluttet de siste km raskere. Det er jo ikke fort, men kred for at hun gjennomførte 7 km rolig gange på mølle. Hun har sikkert hatt stigning på, så da har det vært en ok økt

Bildet hun postet viser ingen info om stigning, men det kan jo selvsagt ikke utelukkes. Det mest logiske ville jo være å opplyste om det.  Uansett: om det var tilfelle ville jeg (dersom jeg selv var en profesjonell PT) ikke omtalt økta som progressiv løping. Ganske merkelig å gjøre det faktisk, om en samtidig vil fremstå som en kunnskapsrik og ærlig PT).

Og med det sagt: ingen diskreditt mht at hun har gjennomført ei 7 km økt. Det er ikke det som er poenget her.

• Nyttig 4
Skrevet

Hun glemte å ta 1 nad+ kapsel og la seg 21.30 fordi hun var så sliten😳 Altså, hvor dum er hun egentlig😆

• Nyttig 12
Skrevet
irevin skrev (11 timer siden):

HD fronter sitt eget program hvor litt er bedre enn ingenting og at kostholdet ikke trenger være perfekt. Man kan velge økter og det kan være program av 10 min varighet.
Programmene jeg nevner over tilbyr skreddersydde kostholdsplaner og treningsprogram og man skal ikke ha mange utskeielser der for at resultatene ikke skal bli «gode».

HD har jo i snitt gått ned over 3 kg pr måned hvor hun, slik jeg har tolket hennes innlegg, «trent når hun har lyst og spist (proteinrikt) hva hun vil». For alle som vil raskt ned i vekt, må jo hennes program være mye bedre enn «strengt regime»

OK, da skjønner jeg deg litt bedre. Men det å ha 3 kg / mnd vektnedgang er jo en helt normal nedgang både på de oppleggene du skisserer og på hennes opplegg, dersom utgangspunktet er høyt. Det absolutt viktigste suksesskriteriet er jo å ikke gi seg, og det virker oppriktig som at hun har funnet noe hun klarer å holde gående over tid. Dette er noe i hvert fall en del av Strongbody-profilene har brukt tid på å understreke ref alle de dorull-videoene de poster. 

Forstår likevel ikke mistenkeliggjøringen. Hva er det du egentlig hinter til? At hun har et strengere opplegg i skjul? 

• Liker 1
Skrevet

3 dager til ferie skriver hun.. Har hun ikke stort sett fri? I går var det trening og ordne til bursdag. Ellers sitter hun for det meste i bilen.

• Nyttig 6
Skrevet
Fruus skrev (54 minutter siden):

3 dager til ferie skriver hun.. Har hun ikke stort sett fri? I går var det trening og ordne til bursdag. Ellers sitter hun for det meste i bilen.

Inntrykket hun gir er at hun jobber i en veldig redusert stilling.. de dagene hun er i Oslo er de dagene hun jobber, ellers fri. Evt så har hun en veldig fleksibel jobb som tillater veldig mye annet ila arbeidsdagen, til å feks jobbe med jobb nr 2 (hverdagsterk)

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (44 minutter siden):

Inntrykket hun gir er at hun jobber i en veldig redusert stilling.. de dagene hun er i Oslo er de dagene hun jobber, ellers fri. Evt så har hun en veldig fleksibel jobb som tillater veldig mye annet ila arbeidsdagen, til å feks jobbe med jobb nr 2 (hverdagsterk)

Hun kan umulig jobbe 100% i hvert fall.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Fruus skrev (6 timer siden):

Hun kan umulig jobbe 100% i hvert fall.

Og det er vel ok, å ikke jobbe 100%?
Kanskje hun er gradert sykemeldt? Uten at hun nevner det? 
Kanskje hun har tatt noen %permisjon, for det er bra for helsa hennes akkurat nå. Kanskje hun har hjemmekontor og jobber litt innimellom? Vi veit veldig lite om hennes arbeidssituasjon, det kan være tusen grunner til at hun har fleksibilitet i dagene sine.
Hun har hatt depresjon, og det er seigt å komme seg opp igjen. 
Hvis dere lurer på hvorfor hun jobber som hun gjør, send henne en melding da vel? 
Å ja, stemmer det. Uansett hva det svaret hadde vært, så er det jo feil. Glemte det et sekund😅 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun har tatt noen %permisjon, for det er bra for helsa hennes akkurat nå. Kanskje hun har hjemmekontor og jobber litt innimellom? Vi veit veldig lite om hennes arbeidssituasjon, det kan være tusen grunner til at hun har fleksibilitet i dagene sine.
Hvis dere lurer på hvorfor hun jobber som hun gjør, send henne en melding da vel? 
Å ja, stemmer det. Uansett hva det svaret hadde vært, så er det jo feil. Glemte det et sekund😅 

Kan godt hende alt du skriver stemmer, men da burde hun virkelig ikke promotere seg selv som en person i 100% stilling som klarer å mestre hverdagen med barn, trening og kosthold 👍

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Melkebart1 skrev (5 minutter siden):

Det er hun som legger ut heseblesende hvor travelt hun har det, men reelsene hennes viser motsatt. 

• Nyttig 8
Skrevet
Fruus skrev (1 time siden):

Det er hun som legger ut heseblesende hvor travelt hun har det, men reelsene hennes viser motsatt. 

Ja, dette har hun selv lagt ut. Senest i mai. Bildet er hentet fra HD sin facebook

IMG_2696.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Skrevet (endret)
Melkebart1 skrev (12 timer siden):

Også har hun aldri sagt det heller, folk driver bare og sier det om henne fordi de mener at det er umulig å ha en 100% jobb der du har mulighet til hjemmekontor/fleksibel arbeidstid og å lage en reel eller ta seg en treningsøkt i løpet om dagen, dem om det tenker jeg da. Men ja, hun lyver fordi hun reklamerer med at hun jobber 100% men folk på internett mener det, og hun lyver fordi hun går ned i vekt, men folk på internett mener hun gjør noe annet enn det hun sier i skjult. Jadda.

Endret av Pinnsvine
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (12 timer siden):

Kan godt hende alt du skriver stemmer, men da burde hun virkelig ikke promotere seg selv som en person i 100% stilling som klarer å mestre hverdagen med barn, trening og kosthold 👍

Men det kan jo hende hun jobber 100% og, men har helt andre arbeidstimer enn 8-16? Jeg følger henne ikke så veldig nøye, men av det lille jeg ser, så syns jeg hun forteller veldig lite av livet sitt? Det er trening og jobb stort sett, eller annonser. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal spekulere i noe vi ikke veit eller kommer fram så godt? 
Jeg er helt enig i at vi kan diskutere ting vedr henne, men det er såå mye oppspinn her🙈😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinnsvine skrev (5 minutter siden):

Også har hun aldri sagt det heller, folk driver bare og sier det om henne fordi de mener at det er umulig å ha en 100% jobb der du har mulighet til hjemmekontor/fleksibel arbeidstid og å lage en reel eller ta seg en treningsøkt i løpet om dagen, dem om det tenker jeg da. Men ja, hun lyver fordi hun reklamerer med at hun jobber 100% men folk på internett mener det, og hun lyver fordi hun går ned i vekt, men folk på internett mener hun gjør noe annet enn det hun sier i skjult. Jadda.

Ja det lages så mye oppspinn her, at de tror på det selv. 
Høres ikke ut som man kan tro på NOE som kommer fra henne, uansett. 
I give up😅 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...