Gå til innhold

Helene Drage


Fremhevede innlegg

Skrevet
cerruti skrev (27 minutter siden):

Viktig å understreke 4 BH-str mindre… Så stolt over det. 

Veldig spesielt i hele tatt å nevne det. 

  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fruus skrev (1 time siden):

Veldig spesielt i hele tatt å nevne det. 

Hverdagsterk må jo være en revolusjon for de som vil raskt ned i vekt ved å gjøre «så lite», og «ikke perfekt». Man raser jo ned i vekt at det programmet der. Feminin fysikk, get in shape, strongbody mm., blekner jo i forhold

Endret av irevin
Leif
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Litt er bedre enn ingenting, kontinuitet, dedikasjon.. - men likevel måtte hun ha en uke treningsfri? Før hun nå er tilbake på pilates igjen.. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (På 7.6.2026 den 21.37):

Hun venninnen hun løper med, ser du på «løpesettet» at hun har «mye mer å gå på», og hadde antagelig jogget fortere om hun hadde kjørt sitt eget løp. HD er ikke «lett på tå» (handler ikke om vekta hennes), og kan ikke løpe🙈🙈Men det tror jeg nesten er fordi at det rett og slett går for sakte til å kunne få inn god teknikk. Hun tramper jo avgårde…Hun hverken løp eller jogget, hun gågget👍(Ref videoen hun selv har lagt ut)

Herregud. Jeg er for kritikk av influensere osv. Men å kritisere måten hun jogger på, seriøst? Da er man bare ekkel og slem. 

  • Liker 1
Skrevet
Fruus skrev (På 9.6.2026 den 10.53):

Også restitusjonsøkt etter 5 km🤷‍♀️Hun nevnte ikke noe om dette er 10 km. Det hadde vært mer normalt. Også er det litt morsomt å se hun som går bak HD når HD «jogger». Hun går jo mye fortere enn HD😆

Føler du det bra når du skriver slike drittkommentarer?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Jeppjeppjeppjepp skrev (26 minutter siden):

Herregud. Jeg er for kritikk av influensere osv. Men å kritisere måten hun jogger på, seriøst? Da er man bare ekkel og slem. 

Når hun velger å ta med følgere på reisen med å bli bedre å jogge, og samtidig trekker det inn i programmet hun selger, så er det innafor å kritiserer løpeteknikken hennes. Hun har et stort forbedringspotensiale, og slik teknikken er per idag burde hun ikke coache andre i løping rett og slett. 

  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Jeppjeppjeppjepp skrev (8 timer siden):

Herregud. Jeg er for kritikk av influensere osv. Men å kritisere måten hun jogger på, seriøst? Da er man bare ekkel og slem. 

Som bedrift, PT og selger av treningsprogram som skal ta følgere med på egen utvikling så er det absolutt på sin plass å kommentere det hun legger ut om denne reisen ja.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Når HD har 11,57 i gjennomsnitt pace på å jogge 7 km, og jeg har gjennomsnitt 11,53 i pace når jeg GÅR en 6,2 km lang tur i skogen med ulendt terreng. Og hun skal coache andre i å bli bedre å løpe? 

  • Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Lileep skrev (21 minutter siden):

Når HD har 11,57 i gjennomsnitt pace på å jogge 7 km, og jeg har gjennomsnitt 11,53 i pace når jeg GÅR en 6,2 km lang tur i skogen med ulendt terreng. Og hun skal coache andre i å bli bedre å løpe? 

Hun bør i hvert fall ikke lære folk løpeteknikk. 

  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Når HD har 11,57 i gjennomsnitt pace på å jogge 7 km, og jeg har gjennomsnitt 11,53 i pace når jeg GÅR en 6,2 km lang tur i skogen med ulendt terreng. Og hun skal coache andre i å bli bedre å løpe? 

Måtte inn å se.. progressiv løping og ender på en pace på 11.57? Som jeg har forstått det, på progressive økter så skal man da øke tempo underveis for å øke puls, så da lurer jeg litt på hvilke tempo hun har jogget på underveis?

Men for min del da, så skjønner jeg faktisk ikke at det går å jogge så sakte, for det tempoet der e saktere enn mine gåturer på dårlige dager på alt annet enn flatmark.. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Fnug skrev (14 minutter siden):

Måtte inn å se.. progressiv løping og ender på en pace på 11.57? Som jeg har forstått det, på progressive økter så skal man da øke tempo underveis for å øke puls, så da lurer jeg litt på hvilke tempo hun har jogget på underveis?

Men for min del da, så skjønner jeg faktisk ikke at det går å jogge så sakte, for det tempoet der e saktere enn mine gåturer på dårlige dager på alt annet enn flatmark.. 🤷🏼‍♀️

Ser på alle reelsene som har blitt lagt ut av HD joggende, at folk går forbi henne i vanlig gangfart. 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
irevin skrev (19 timer siden):

Hverdagsterk må jo være en revolusjon for de som vil raskt ned i vekt ved å gjøre «så lite», og «ikke perfekt». Man raser jo ned i vekt at det programmet der. Feminin fysikk, get in shape, strongbody mm., blekner jo i forhold

Hva er det egentlig du prøver å si her? 

(Til de som lurer - Strongbodyoppleggene er helt normale kostholdsplaner der folk spiser helt vanlig mat uten noen ekstreme kaloriunderskudd og trener helt vanlig trening) 

  • Liker 1
Skrevet
Lileep skrev (3 timer siden):

Når HD har 11,57 i gjennomsnitt pace på å jogge 7 km, og jeg har gjennomsnitt 11,53 i pace når jeg GÅR en 6,2 km lang tur i skogen med ulendt terreng. Og hun skal coache andre i å bli bedre å løpe? 

Altså omregnet til ca 5 km/t? Og det er toppfarten i økta? Det er jo tullete sakte. 

  • Liker 2
Skrevet
MiniMjau skrev (1 minutt siden):

Altså omregnet til ca 5 km/t? Og det er toppfarten i økta? Det er jo tullete sakte. 

Gjennomsnittsfart var 11,57, og hun brukte nesten 1,5 time på 7 km. Mao jeg går 7 km raskere enn hva hun jogger den.. men for all del. Applaus for å å gå 7 km på mølla i dag da 👏🏻 alt er bedre enn ingenting, men kall nå en spade for en spade. 

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Fruus skrev (19 timer siden):

Veldig spesielt i hele tatt å nevne det. 

Hvorfor er det spesielt? Selger ikke hun et program som skal hjelpe folk å gå ned i vekt? Virker relevant å vise til resultater da.
 

cerruti skrev (20 timer siden):

Viktig å understreke 4 BH-str mindre… Så stolt over det. 

Hun bør være stolt av resultatene sine. Ingenting galt i det. Til å høste så mye kritikk for å være så negativ så var jo dette faktisk positivt vinklet. Dessuten blir det kanskje mindre "pupper i monitor" nå som de har krympet, det har jo vært kritisert her i en årrekke her. 
 

 

Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Gjennomsnittsfart var 11,57, og hun brukte nesten 1,5 time på 7 km. Mao jeg går 7 km raskere enn hva hun jogger den.. men for all del. Applaus for å å gå 7 km på mølla i dag da 👏🏻 alt er bedre enn ingenting, men kall nå en spade for en spade. 

Ok jeg trodde det var snakk om 11.5 i pace. Altså minutter brukt pr km.

Skrevet (endret)
MiniMjau skrev (6 minutter siden):

Ok jeg trodde det var snakk om 11.5 i pace. Altså minutter brukt pr km.

Average pace 11,57, det er jo hvor mange minutter hun bruker per km.. min feil som kaller det gjennomsnittsfart i såfall, jeg har alltid kalt det for   det 🫣

Endret av Lileep
Skrevet
Lileep skrev (3 timer siden):

Når HD har 11,57 i gjennomsnitt pace på å jogge 7 km, og jeg har gjennomsnitt 11,53 i pace når jeg GÅR en 6,2 km lang tur i skogen med ulendt terreng. Og hun skal coache andre i å bli bedre å løpe? 

Coacher hun andre i å bli bedre til å løpe eller prøve hun å inspirere folk til å finne treningsglede, deriblant løpeglede? Jeg kan ikke se noe om at hun gir opplæring i løpeteknikk. Virker rett og slett som at hun bruker seg selv som et eksempel til å motivere andre siden hun hverken har særlig erfaring med løping eller glede av det tidligere. Litt sånn «hvis jeg kan så kan du»-opplegg. Hun er ærlig på at hun er nybegynner.

 

  • Liker 1
Skrevet
Fizzypo skrev (1 minutt siden):

Coacher hun andre i å bli bedre til å løpe eller prøve hun å inspirere folk til å finne treningsglede, deriblant løpeglede? Jeg kan ikke se noe om at hun gir opplæring i løpeteknikk. Virker rett og slett som at hun bruker seg selv som et eksempel til å motivere andre siden hun hverken har særlig erfaring med løping eller glede av det tidligere. Litt sånn «hvis jeg kan så kan du»-opplegg. Hun er ærlig på at hun er nybegynner.

 

Hun hadde en eller to innlegg hvor hun laget et løpsopplegg som skulle inn i hverdagssterk. Da inkluderer hun det i opplegget hun selger, selv om hovedfokuset ikke er på det. 

  • Nyttig 3
Skrevet

«Ikke så mye som en liten tottelott en gang» (bare nevner det)

  • Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...