Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Unnskyld meg men dette er jo rett og slett bare helt insane latterlig. Først ihjel redigerte  bilder så en video som viser sannheten ? Er damen delulu eller tror hun alle andre er det 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
Rettet skrivefeil i 2 ord
  • Liker 2
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun ikke har noen hemninger what so ever når det gjelder redigering og filter er helt sykt! 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet

I tillegg til helt grusom og sloppy redigering (se bare de «kantete» konturene rundt beina på bilde 2), skulle vel innlegget også vært merket med reklame? Hun har tydelig og trolig bevisst dratt opp t-skjorta for å vise Famme logoen. 
På dette tidspunktet er det nesten nærliggende å tenke at hun gjør denne elendige og åpenbare redigeringen/filtreringen kun for å skape engasjement og oppmerksomhet. Ellers så må det være at hun virkelig tror folk er stokk dumme og blinde.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Igjen så viser video av andre sannheten om HD! Helt utrolig hvor flink hun er til å redigere seg slankere. Ser jo 20kg+++ lettere ut på bildene hun redigerer selv.. jeg ble faktisk overraska over hvor mye større hun er i virkeligheten 🫪 for jeg trodde virkelig at hun hadde gått mye mer ned i vekt.. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Pinnsvine skrev (10 timer siden):

Men hvorfor følger dere henne hvis ALT hun gjør frastøter og irriterer dere? Det er helt greit å ikke være fan av folk som driver med kåtposting på internett, men dette er jo innhold dere oppsøker helt frivillig mange ganger om dagen og hun har holdt på sånn i mange år så er ikke akkurat ukjent risiko?

Kan noen her inne nevne EN ting hun poster om som dere liker eller er interesserte i? 🧐

Det er et togkrasj som aldri krasjer helt! Så man må bare innom for å se hvor langt hun kan tøye denne strikken….Men det meste er jo bare pinlig å se og veldig trist at hun ikke ser selv at det er et negativt fokus på det å være mor. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun bekrefter for "alt og alle " at hun ikke evner å være ærlig.  Når redigeringen når det nivået som det hun viser idag...da bekrefter det bare at hun lever på en løgn. Samtidig begynner man å forstå hvorfor terapien ikke fungerer, for den krever at man er dønn ærlig ! Og det klarer hun ikke...

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Huff, de bildene hun har lagt ut i dag er utrolig skuffende. 
Jeg er en av de som forsvarte henne etter Drammen 10, og det jeg skrev da om gjennomføring og stolthet står jeg fortsatt inne for, men hva i all verden er det som skjer med bilderedigeringen? Alt prat om egenverd, stolthet av innsats ++ faller jo helt sammen?

Bilde nr 1 er en gjennomredigert Barbie-kropp og på bilde nr 2 har man jo ikke giddet å «kvalitetssikre» en gang. Et fullt redigert lår, mens på det andre har man visst sluppet redigeringsknappen litt for tidlig. 

Som en overvektig løper med ønske om en livsstilsendring utover det jeg har begynt å få til mtp trening, gjør dette at det er helt uaktuelt å søke hjelp eller råd hos henne. Ingen tiltro til noe av det hun selger rett og slett. 

Endret av Strikkedamapåbygda
  • Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet

Litt er bedre enn ingenting gjelder iallefall ikke når det kommer til redigering av egene bilder. Dette er jo bare pinlig av en som er Pt og coach som selger et treningsprogram. 

• Nyttig 9
Skrevet

Hun redigerer beina sine til to pixelerte flate "streker"...også legger hun ut videoen som avslører redigeringsfadesen i tillegg?

Nå bør hun gå i seg selv og tenke hva hun ønsker å formidle.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Beatbox skrev (10 timer siden):

Hun bekrefter for "alt og alle " at hun ikke evner å være ærlig.  Når redigeringen når det nivået som det hun viser idag...da bekrefter det bare at hun lever på en løgn. Samtidig begynner man å forstå hvorfor terapien ikke fungerer, for den krever at man er dønn ærlig ! Og det klarer hun ikke...

Hun redigerer bort de 20 kg hun har gått ned og tenker ikke på at det andre legger ut av henne viser sannheten.

• Nyttig 7
Skrevet
Fruus skrev (16 minutter siden):

Hun redigerer bort de 20 kg hun har gått ned og tenker ikke på at det andre legger ut av henne viser sannheten.

Det vil jeg tro at hun absolutt tenker på, men hun får ikke kontrollert det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og ser vi altså misvisende markedsføring. At hun har fornøyde kunder, påstås det, er ei gåte for meg.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Det siste bildet er jo helt sykt. Det ser ut som hun veier 50 kg. Det går ikke an å holde på sånn.

Edit: Skrivefeil

Endret av Fenomen
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Og videoen viser jo at hun egentlig ikke har gått ned rare greiene. Faktisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Fenomen skrev (16 minutter siden):

Det siste bildet er jobber sykt. Det ser ut som hun veier 50 kg. Det går ikke an å holde på sånn.

Privat kan hun lyve så mye hun vil om vektnedgang og resultater. Naturligvis.

Men i forhold til salg av kurs og timer er det ulovlig markedsføring.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Fenomen skrev (16 minutter siden):

Det siste bildet er jobber sykt. Det ser ut som hun veier 50 kg. Det går ikke an å holde på sånn.

Men kan man redigere bildene sine slik uten å merke det som om at det er redigert? Video vs redigerte bilder viser to forskjellige mennesker. Har andre lagt ut bilder av henne da? 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
irevin skrev (5 minutter siden):

Men kan man redigere bildene sine slik uten å merke det som om at det er redigert? Video vs redigerte bilder viser to forskjellige mennesker. Har andre lagt ut bilder av henne da? 

Det jeg ikke helt skjønner er hvordan hun ser ut på sin egen video, der hun filmer seg selv fra siden og foran kontra videoene noen andre har tatt fra løpet. Ser jo ut som det skiller ganske mange kilo på hennes egen og den fra løpet. Redigerer hun seg mindre på sine egne videoer også?  

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
irevin skrev (3 minutter siden):

Om det er reklame skal det merkes med retusjert person, om jeg har forstått det riktig? Hun har på seg Famme shorts, som jeg mener hun har reklamert mye for. 
Hun nevner ikke sitt eget foretak i dette innlegget, men vil ikke bli overrasket om hun kommer til å referere til dette løpet for å selge treningsprogrammet sitt og/eller å lage flere poster om vektnedgang. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (16 minutter siden):

Det jeg ikke helt skjønner er hvordan hun ser ut på sin egen video, der hun filmer seg selv fra siden og foran kontra videoene noen andre har tatt fra løpet. Ser jo ut som det skiller ganske mange kilo på hennes egen og den fra løpet. Redigerer hun seg mindre på sine egne videoer også?  

Hvor ligger det andre som er publisert av henne fra løpet? 

Skrevet
irevin skrev (1 minutt siden):

Hvor ligger det andre som er publisert av henne fra løpet? 

Den andre videoen jeg mener ble lagt ut for 6 dager siden og handler om å følge influencere med samme korpsform og livstil som deg selv, hvor hun viser seg selv forfra og fra siden i videoen. Der ser hun mye slankere ut enn fra videoen noen andre tok i går fra løpet. 

IMG_9154.jpeg

IMG_9155.jpeg

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...