Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Unnskyld meg men dette er jo rett og slett bare helt insane latterlig. Først ihjel redigerte  bilder så en video som viser sannheten ? Er damen delulu eller tror hun alle andre er det 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
Rettet skrivefeil i 2 ord
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke den ekstreme redigeringen av seg selv. Og posering. Alt for å se slankere ut. Vi ser jo hun har gått ned i vekt. Det er jo supert. Hun trenger ikke redigere seg tynnere. Hvem lurer hun? 

PSX_20260530_220851.jpg

PSX_20260530_220832.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

At hun ikke har noen hemninger what so ever når det gjelder redigering og filter er helt sykt! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

I tillegg til helt grusom og sloppy redigering (se bare de «kantete» konturene rundt beina på bilde 2), skulle vel innlegget også vært merket med reklame? Hun har tydelig og trolig bevisst dratt opp t-skjorta for å vise Famme logoen. 
På dette tidspunktet er det nesten nærliggende å tenke at hun gjør denne elendige og åpenbare redigeringen/filtreringen kun for å skape engasjement og oppmerksomhet. Ellers så må det være at hun virkelig tror folk er stokk dumme og blinde.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Linazer skrev (47 minutter siden):

Fatter ikke den ekstreme redigeringen av seg selv. Og posering. Alt for å se slankere ut. Vi ser jo hun har gått ned i vekt. Det er jo supert. Hun trenger ikke redigere seg tynnere. Hvem lurer hun? 

PSX_20260530_220851.jpg

PSX_20260530_220832.jpg

Seg selv!!! Kun seg selv!! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Igjen så viser video av andre sannheten om HD! Helt utrolig hvor flink hun er til å redigere seg slankere. Ser jo 20kg+++ lettere ut på bildene hun redigerer selv.. jeg ble faktisk overraska over hvor mye større hun er i virkeligheten 🫪 for jeg trodde virkelig at hun hadde gått mye mer ned i vekt.. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Pinnsvine skrev (10 timer siden):

Men hvorfor følger dere henne hvis ALT hun gjør frastøter og irriterer dere? Det er helt greit å ikke være fan av folk som driver med kåtposting på internett, men dette er jo innhold dere oppsøker helt frivillig mange ganger om dagen og hun har holdt på sånn i mange år så er ikke akkurat ukjent risiko?

Kan noen her inne nevne EN ting hun poster om som dere liker eller er interesserte i? 🧐

Det er et togkrasj som aldri krasjer helt! Så man må bare innom for å se hvor langt hun kan tøye denne strikken….Men det meste er jo bare pinlig å se og veldig trist at hun ikke ser selv at det er et negativt fokus på det å være mor. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun bekrefter for "alt og alle " at hun ikke evner å være ærlig.  Når redigeringen når det nivået som det hun viser idag...da bekrefter det bare at hun lever på en løgn. Samtidig begynner man å forstå hvorfor terapien ikke fungerer, for den krever at man er dønn ærlig ! Og det klarer hun ikke...

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

Huff, de bildene hun har lagt ut i dag er utrolig skuffende. 
Jeg er en av de som forsvarte henne etter Drammen 10, og det jeg skrev da om gjennomføring og stolthet står jeg fortsatt inne for, men hva i all verden er det som skjer med bilderedigeringen? Alt prat om egenverd, stolthet av innsats ++ faller jo helt sammen?

Bilde nr 1 er en gjennomredigert Barbie-kropp og på bilde nr 2 har man jo ikke giddet å «kvalitetssikre» en gang. Et fullt redigert lår, mens på det andre har man visst sluppet redigeringsknappen litt for tidlig. 

Som en overvektig løper med ønske om en livsstilsendring utover det jeg har begynt å få til mtp trening, gjør dette at det er helt uaktuelt å søke hjelp eller råd hos henne. Ingen tiltro til noe av det hun selger rett og slett. 

Endret av Strikkedamapåbygda
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Litt er bedre enn ingenting gjelder iallefall ikke når det kommer til redigering av egene bilder. Dette er jo bare pinlig av en som er Pt og coach som selger et treningsprogram. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...