Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
irevin skrev (59 minutter siden):

Jeg også har vanskelig for å tro det, men jeg har ikke sett henne «live». Men under 100 er hun

Du må ikke la deg lure av at hun redigerer seg flere titalls kg lettere

• Liker 6
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En voksen dame som går ute i pyjamasbukse🙄Hun bør både klare og orke å kle seg ordentlig. Slutte å være så white trash.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Melkebart1 skrev (23 minutter siden):

Men det er veldig lenge siden hun prøvde? Og det var hun vel åpen om? Eller husker jeg helt feil? 
Når var det disse sprøytene feilaktig ble lagt ut? 

Er lenge siden ja, og hun innrømmet aldri noe, ikke før idag 🙂 bildet ble fjernet kjapt og erstatta med et uten pennen synlig, og hun svarte aldri på spørsmålene rundt det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (24 minutter siden):

Men det var laaaangt tilbake før hun ble gravid med tvillingene! Men hva med nå da? Tror ikke hun er helt ærlig her jeg da…..

Jeg tror hun er ærlig, for hun har vist tidligere at hun kan klare å gå raskt ned i vekt, mye ned også. Hun har egentlig aldri slitt med å gå ned i vekt. Det hun aldri klarer er å holde seg vektstabil over lang tid.. er det som er hennes utfordring. 

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (35 minutter siden):

Men det er veldig lenge siden hun prøvde? Og det var hun vel åpen om? Eller husker jeg helt feil? 
Når var det disse sprøytene feilaktig ble lagt ut? 

Nei. Hun var ikke åpen om det den gang. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror ikke på et ord av det hun sier. Med den plutselige store vektnedgangen skal hun få oss til å tro at hun ikke bruker hjelpemidler. Hun har stått i en livskrise har hun ut av det blå funnet nøkkelen?  Kommer garantert til å gi  suksessen kreditt til det rådyre programmet hun selger. Hun er ikke noe annet enn en bedrager

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun er ærlig, for hun har vist tidligere at hun kan klare å gå raskt ned i vekt, mye ned også. Hun har egentlig aldri slitt med å gå ned i vekt. Det hun aldri klarer er å holde seg vektstabil over lang tid.. er det som er hennes utfordring. 

Har hun gått mye ned i vekt utenom etter slankeoperasjonen ?

Skrevet
JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Har hun gått mye ned i vekt utenom etter slankeoperasjonen ?

Ja, hun gikk ned mye for mange år siden, i type 2011-12? Men hun har jo innrømmet at hun da spiste 1200 kcal om dagen og at det ikke var en sunn og varig nedgang.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Miranda16 skrev (3 timer siden):

Tror ikke på et ord av det hun sier. Med den plutselige store vektnedgangen skal hun få oss til å tro at hun ikke bruker hjelpemidler. Hun har stått i en livskrise har hun ut av det blå funnet nøkkelen?  Kommer garantert til å gi  suksessen kreditt til det rådyre programmet hun selger. Hun er ikke noe annet enn en bedrager

Nei, jeg tror heller ikke på det. Jeg har gått ned 20 kg tidligere selv og det krever mye, langt forbi ”Hverdagssterk” i 6 måneder. Og det er enda vanskeligere om man er i en tung depresjon, som hun hevder at hun var for kort tid siden. Hun har stevd med vekt mange år, rart om hun helt plutselig får det til nå. 

Endret av Fenomen
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Miranda16 skrev (4 timer siden):

Rådyrt program? Det koster 599 i måneden 😅 det er mellom halve og en fjerdedel av prisen andre online coacher tar for oppfølging. 

Helt greit å ikke tro på det men det er litt morsomt hvordan det eksisterer to parallelle virkeligheter her inne i tråden der hun både har enorm vektnedgang på grunn av slankesprøyter som hun lyver om (visstnok) OG samtidig har hun egentlig ikke gått ned i vekt, hun bare lyver, redigerer og poserer seg tynn. Hardt 😁

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Der mistet jeg helt respekten..pt..både operasjon og sprøyter..hva med de hun coacher som ikke har råd hverken til det ene eller det andre??

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
kaiturid skrev (47 minutter siden):

Der mistet jeg helt respekten..pt..både operasjon og sprøyter..hva med de hun coacher som ikke har råd hverken til det ene eller det andre??

Og hva skal hun si til de  hun coacher....som ikke klarer å opprettholde kosthold...trening? "Stå på videre?" ... med hvilke  troverdighet kan hun si det til kundene sine?? hun som selv har tydd til både opr  og sprøyter og åpenbart ikke klarer å få følelsene i sjakk nok til å få orden på matstøyen 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
MiniMjau skrev (6 minutter siden):

Og hva skal hun si til de  hun coacher....som ikke klarer å opprettholde kosthold...trening? "Stå på videre?" ... med hvilke  troverdighet kan hun si det til kundene sine?? hun som selv har tydd til både opr  og sprøyter og åpenbart ikke klarer å få følelsene i sjakk nok til å få orden på matstøyen 

Hun er altså slankeoperert og brukt sprøyter. Slankeoperasjonen gav vel ikke den ønskede effekten, for hun gikk opp mye i vekt etter den. Så var det i gang med slankesprøyter som hun innrømmet i dag, men heller, i følge henne selv; «ikke var noe for henne». Det har vært frisk uten sukker, hypnoterapi og samarbeid med pt med kostholdsplan som hun avsluttet rimelig raskt. MEN; så det altså hennes eget program, HVERDAGSSTERK som blir hennes mirakel ved å gå ned hele 20 kg på 6 måneder!!! Opplegget hennes er langt fra å klare de resultatene, for her kan det umulig være rom for en eneste utskeielse med den farten hun har rast ned. Klart hun har ekstra hjelp nå også - jeg har vanskelig for å tro annet. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

Hun er altså slankeoperert og brukt sprøyter. Slankeoperasjonen gav vel ikke den ønskede effekten, for hun gikk opp mye i vekt etter den. Så var det i gang med slankesprøyter som hun innrømmet i dag, men heller, i følge henne selv; «ikke var noe for henne». Det har vært frisk uten sukker, hypnoterapi og samarbeid med pt med kostholdsplan som hun avsluttet rimelig raskt. MEN; så det altså hennes eget program, HVERDAGSSTERK som blir hennes mirakel ved å gå ned hele 20 kg på 6 måneder!!! Opplegget hennes er langt fra å klare de resultatene, for her kan det umulig være rom for en eneste utskeielse med den farten hun har rast ned. Klart hun har ekstra hjelp nå også - jeg har vanskelig for å tro annet. 

Her oppsummerer du veldig bra alt som er problematisk med denne influenserprofilen! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har greit med vrangforestillinger på egen kropp hvis hun sammenlikner seg med den personen hun har delt på story nå for 20 min siden? :marsvin:

Eller misforstår jeg?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (3 minutter siden):

Hun har greit med vrangforestillinger på egen kropp hvis hun sammenlikner seg med den personen hun har delt på story nå for 20 min siden? :marsvin:

Eller misforstår jeg?

Tenkte det samme.. De er jo ikke sammenlignbare 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Den dama ser ikke hvor feit hun faktisk er. Og at hun verken er definert eller sterk. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hirondelle skrev (26 minutter siden):

Eller misforstår jeg?

Det går faktisk ikke an å sammenligne i det hele tatt. Personen hun viser er VELTRENT. Hun er ikke trent en gang. Det er ikke noe som er «fast» på henne. Dessverre. Da må hun i gang med tung styrketrening 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Fruus skrev (26 minutter siden):

Den dama ser ikke hvor feit hun faktisk er. Og at hun verken er definert eller sterk. 

Trenger vi å komme med sånne kommentarer??? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Man stirrer så lenge på den redigerte versjonen av seg selv at virkeligheten begynner å føles feil 😂

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...