Laia Skrevet 12. mai #24101 Skrevet 12. mai Lillemor1982 skrev (1 time siden): Hva var det hun la ut? Klaget og uffet seg over et dokument eller lignende, som noen skulle ha forberedt for henne men som ikke var klargjort når hun trengte det. Var på stories så det er forsvunnet nå (eller bevisst fjernet). 2
Fenomen Skrevet 13. mai #24102 Skrevet 13. mai Laia skrev (9 timer siden): Klaget og uffet seg over et dokument eller lignende, som noen skulle ha forberedt for henne men som ikke var klargjort når hun trengte det. Var på stories så det er forsvunnet nå (eller bevisst fjernet). Det hadde ligget ute i 24 timer og er borte av den grunn, tror jeg. 1
Lileep Skrevet 13. mai #24103 Skrevet 13. mai Fenomen skrev (41 minutter siden): Det hadde ligget ute i 24 timer og er borte av den grunn, tror jeg. Nei, hun sletta det etter det ble skrevet om her inne.. 🙂 lå ikke ute så lenge, noen timer 1 8
Fenomen Skrevet 13. mai #24105 Skrevet 13. mai Lileep skrev (32 minutter siden): Nei, hun sletta det etter det ble skrevet om her inne.. 🙂 lå ikke ute så lenge, noen timer Aha, okei.
Jaddah123 Skrevet 13. mai #24106 Skrevet 13. mai Hvis hun har det så travelt på jobb, så er det litt spesielt å prioritere trening/er i arbeidstiden. Noe sier meg at hun gjør minst mulig på jobb. Møter opp og sitter på some. 4 5
Lileep Skrevet 13. mai #24107 Skrevet 13. mai Jaddah123 skrev (53 minutter siden): Hvis hun har det så travelt på jobb, så er det litt spesielt å prioritere trening/er i arbeidstiden. Noe sier meg at hun gjør minst mulig på jobb. Møter opp og sitter på some. Hun kunne prioritert annerledes, og dermed kunne ha fri med god samvittighet i morgen. Mao droppa å ta trening i arbeidstiden så ofte og heller komme ajour med jobb 🙂 men når hun prioritert slik hun gjør så må hun også godta å ha masse jobb hengende over henne på fridagene.. hva var det du sa om balanse Helene? At du mestra det og skal lære det bort til alle nå.. men det du poster om dagen tyder jo på at balanse i hverdagen er fraværende 🫣 4 6
Lillemor1982 Skrevet 13. mai #24108 Skrevet 13. mai Laia skrev (19 timer siden): Klaget og uffet seg over et dokument eller lignende, som noen skulle ha forberedt for henne men som ikke var klargjort når hun trengte det. Var på stories så det er forsvunnet nå (eller bevisst fjernet). Hu er så fæl ☠️ 3 4
Jaddah123 Skrevet 14. mai #24109 Skrevet 14. mai (endret) Synes det er merkelig at hun ikke viser mer av den såkalte treningen hennes. Hun som alltid dokumenterer hver minste ting. I stedet så legges gamle treningsreels ut med ny tekst over. Nærmer seg nytt løp også. Endret 14. mai av Jaddah123 2
Lileep Skrevet 14. mai #24110 Skrevet 14. mai Jaddah123 skrev (7 minutter siden): Synes det er merkelig at hun ikke viser mer av den såkalte treningen hennes. Hun som alltid dokumenterer hver minste ting. I stedet så legges gamle treningsreels ut med ny tekst over. Nærmer seg nytt løp også. Stussa på det jeg også her om dagen, da hun la ut bilde fra pilates som økt nr to. Det hun kanskje ikke er klar over er at snap skriver i toppen når bilde er fra, og da sto det "a week ago". Har jo sett før også at hun bruker om igjen videoer på mølla, for så lenge var det ikke snø i Fredrikstad asså 🫣 10
Lileep Skrevet 15. mai #24111 Skrevet 15. mai Trodde man måtte være vektstabil i minst 1 år før man kan bli vurdert til å fjerne heng på magen.. ikke bare være en gitt vekt. Jeg antar det er det hun skal bli henvist for, siden det er dette hun har sagt hun ønsker å fjerne tidligere.. er det ikke bedre å nå målvekt først evt? Blir jo mer løshud når hun evt går ned enda mer.. 5
MiniMjau Skrevet 15. mai #24112 Skrevet 15. mai Men er ikke det bra da, å gå ned mer(så mye de krever), så blir det mer løshud, så får de fjernet mer? 1 2
irevin Skrevet 15. mai #24113 Skrevet 15. mai På dagens story; og «dårlige nyheter» etter et legebesøk. Det må vel være den såkalte «hengemagen» hun klagde på; altså bukplastikk? Noen ganger lurer jeg på hvor mye på «nett» hun egentlig er? Er vel veldig naturlig å måtte innfri en gitt BMI for å få en slik reduksjon dekket av det offentlige? Normale er jo BMI på helst under 30 og noen ganger 27 samt at man må være vektstabil over tid. Hun er jo «alt annet enn dette». Trodde målet hennes (som alltid) er å bli tynnest mulig jeg🙈Hvorfor ikke da vente? Satt liksom med følelsen etter denne storyen; «æsj, jeg må jobbe meg ned 8 kg til jeg» (som ble til lest mellom linjene: «herlig, jeg må gå ned 8 kg til jeg, og nå har jeg en grunn til å jobbe hardt med disse kiloene, slik at følgerne mine fortsatt ikke tror jeg får’ medisinsk hjelp for vektnedgangen min»)🙈🙈🙈Vet det bare blir spekulasjoner, men det er jo et regnestykke som ikke går opp her. Hadde vært mer troverdig om hun, som strever såååå med vekta hadde gått ned 20 kg på ett år og ikke «rast ned» på 6 måneder som hun har påstått. ELLER at hun kommer ut med en post om at hun trenger hjelp for å gå ned «de siste 8 kiloene og at da kan hun bruke medisinsk hjelp for å nå det målet på en «legitim måre» (les:men jeg har brukt medisinsk hjekp hele tiden), altså)… IKKE noe galt om hun har fått hjelp, da kan hun innrømme det, men hennes eget program HVERDAGSTERK fronter ikke et program hvor man i snitt går ned over 3 kg pr måned, som har vært «hennes fart» i følge seg selv siste halve året. Eller så er ikke de 8 kiloene noe å «stresse med», er jo bare å føkge HVERDAGSTERK i 2,5 måned, så vipsc så er de 8 kiloene vekk. Lett som en plett….🙈🙈 1 8
irevin Skrevet 15. mai #24114 Skrevet 15. mai MiniMjau skrev (3 minutter siden): Men er ikke det bra da, å gå ned mer(så mye de krever), så blir det mer løshud, så får de fjernet mer? Er jo det som er hele poenget med en slik operasjon, for å unngå operere et nytt heng eter det første «henget». 4 1
Beatbox Skrevet 15. mai #24115 Skrevet 15. mai Bør en slik opr gis til folk med spiseforstyrrelse...som hun selv sier at hun har...Nei mener jeg... 2 5
MiniMjau Skrevet 15. mai #24116 Skrevet 15. mai irevin skrev (9 minutter siden): Er jo det som er hele poenget med en slik operasjon, for å unngå operere et nytt heng eter det første «henget». Ja, det er jo det som er logisk og fornuftig. 1
Finnwife Skrevet 15. mai #24117 Skrevet 15. mai Det er så galskap at hun overhodet deler dette. Hadde hun engang hatt medisinske problemer med masse heng, men hun er jo kun opptatt av det kosmetiske. Håper virkelig ikke hun får dekket dette, vi så jo hvordan det gikk med den skattefinanserte slankeoperasjonen 🤑😡 3 7
Jaddah123 Skrevet 15. mai #24118 Skrevet 15. mai Kan man fjerne sånn heng som ikke bare er skinn, men også fett? 1 2
Miranda16 Skrevet 15. mai #24119 Skrevet 15. mai (endret) Finnwife skrev (43 minutter siden): Det er så galskap at hun overhodet deler dette. Hadde hun engang hatt medisinske problemer med masse heng, men hun er jo kun opptatt av det kosmetiske. Håper virkelig ikke hun får dekket dette, vi så jo hvordan det gikk med den skattefinanserte slankeoperasjonen 🤑😡 Det offentlige dekker jo ikke operasjoner som kun går på det kosmetiske, så skjønner ikke hvorfor hun skulle kvalifiserer? Så mye løshud kan hun umulig ha Endret 15. mai av Miranda16 2 4
cerruti Skrevet 15. mai #24120 Skrevet 15. mai Selvsagt skal hun ha dekket nå - sikkert mage og løft. Tviler på at det er «veldig» medisinsk… 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå