Jaddah123 Skrevet 10. mai #24061 Skrevet 10. mai En forbedring skal du ha HD og det er at de helgeklærne dine( pysjbukse og møkkete svart genser), gikk du med hver dag før👏👊 4 4
irevin Skrevet 10. mai #24062 Skrevet 10. mai Jaddah123 skrev (3 timer siden): En forbedring skal du ha HD og det er at de helgeklærne dine( pysjbukse og møkkete svart genser), gikk du med hver dag før👏👊 Og uten bh… 5 1
Jaddah123 Skrevet 10. mai #24064 Skrevet 10. mai Godt gjort å bli provosert av at «noen» ber henne om å «prioritere seg selv», når det eneste hun bryr seg om er egentid og det å ikke bare være mamma. Helst ikke være mamma i hele tatt. 4 6
irevin Skrevet 10. mai #24065 Skrevet 10. mai Bildet er hentet fra HD sin story; Syns ikke synd på hun; dette er livet. Men hun har glemt en vesentlig ting og det er at hun i tillegg er influencer og driver egen treningsapp. Selv om hun sier et er hobby, stjeler det av tiden hennes 2 2
Beatbox Skrevet 10. mai #24066 Skrevet 10. mai irevin skrev (15 minutter siden): Bildet er hentet fra HD sin story; Syns ikke synd på hun; dette er livet. Men hun har glemt en vesentlig ting og det er at hun i tillegg er influencer og driver egen treningsapp. Selv om hun sier et er hobby, stjeler det av tiden hennes Hvorfor i all verden fikk HD barn???🤔 4 6
Andrea59 Skrevet 10. mai #24067 Skrevet 10. mai irevin skrev (31 minutter siden): Bildet er hentet fra HD sin story; Syns ikke synd på hun; dette er livet. Men hun har glemt en vesentlig ting og det er at hun i tillegg er influencer og driver egen treningsapp. Selv om hun sier et er hobby, stjeler det av tiden hennes «Være til stede med barna» i motsetning til «kvalitetstid med andre voksne». Hun fremstiller barna som bare bry og jobb… 4 7
irevin Skrevet 10. mai #24068 Skrevet 10. mai Trenger heller ikke presse inn en treningsøkt. Alt handler om prioriteringer. Jeg har barn på 14 og 17, full jobb og syk mann. Skulle gjerne ha trent i helgene jeg også, for det er noe jeg savner og har et stort behov fot. Men jeg må peiorotere. Hele tiden. For ar jeg faktisk skal kunne få følelsen av å hvile. Har nedjustert det meste til et minimum. Helga er jo borte på 123, men når man velger å sette barn til verden så er det dette som er prisen å betale. Fatter ikke hva hun ikke forstår. Eller ikke vil forstå. Hun snakker om seg selv som en karrierekvinne 24/7, med tre barn og «gaper» overalt, men jwg får så inntrykk av å lese kontoen hennes ar hun er lat og orker svært lite 4 5
cerruti Skrevet mandag kl. 16:33 #24069 Skrevet mandag kl. 16:33 irevin skrev (19 timer siden): men jwg får så inntrykk av å lese kontoen hennes ar hun er lat og orker svært lite Hun trener visst to økter pr dag, så tid må hun ha… 2 3
panzerpølsa Skrevet mandag kl. 17:08 #24070 Skrevet mandag kl. 17:08 irevin skrev (20 timer siden): Trenger heller ikke presse inn en treningsøkt. Alt handler om prioriteringer. Jeg har barn på 14 og 17, full jobb og syk mann. Skulle gjerne ha trent i helgene jeg også, for det er noe jeg savner og har et stort behov fot. Men jeg må peiorotere. Hele tiden. For ar jeg faktisk skal kunne få følelsen av å hvile. Har nedjustert det meste til et minimum. Helga er jo borte på 123, men når man velger å sette barn til verden så er det dette som er prisen å betale. Fatter ikke hva hun ikke forstår. Eller ikke vil forstå. Hun snakker om seg selv som en karrierekvinne 24/7, med tre barn og «gaper» overalt, men jwg får så inntrykk av å lese kontoen hennes ar hun er lat og orker svært lite Det er i alle fall stusselig at alt med familieliv fremstilles som krig og kamp. Kan ikke føles godt for mann og barn. 4 1
Sydenkupp Skrevet mandag kl. 17:17 #24071 Skrevet mandag kl. 17:17 Kritiserer ting på den vanlige jobben sin på bedriftskontoen. Jøsses... 7 7
Beatbox Skrevet mandag kl. 17:37 #24072 Skrevet mandag kl. 17:37 Sydenkupp skrev (18 minutter siden): Kritiserer ting på den vanlige jobben sin på bedriftskontoen. Jøsses... Sier det meste om henne...erre mulig...🙄 5 3
Jaddah123 Skrevet mandag kl. 18:19 #24073 Skrevet mandag kl. 18:19 cerruti skrev (1 time siden): Hun trener visst to økter pr dag, så tid må hun ha… Hvordan vet du det? Fått inntrykk av at hun trener kanskje en dag i uka. Hun orka knapt å jogge 4 km i dag. 1 2
Fenomen Skrevet mandag kl. 18:40 #24074 Skrevet mandag kl. 18:40 Sydenkupp skrev (1 time siden): Kritiserer ting på den vanlige jobben sin på bedriftskontoen. Jøsses... Utrolig pinlig.. 3 2
cerruti Skrevet mandag kl. 18:42 #24075 Skrevet mandag kl. 18:42 Jaddah123 skrev (23 minutter siden): Hvordan vet du det? Fått inntrykk av at hun trener kanskje en dag i uka. Hun orka knapt å jogge 4 km i dag. Treningsøkt nr 2, skrev hun. 1
Jaddah123 Skrevet mandag kl. 18:55 #24076 Skrevet mandag kl. 18:55 cerruti skrev (12 minutter siden): Treningsøkt nr 2, skrev hun. Ok. Så ikke det jeg. 1
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 09:46 #24077 Skrevet tirsdag kl. 09:46 "Balanse er ingen økt i dag men to i går"...., og mellom linjene og av bildet leser vi at dragen ikke er fornøyd med å ofre seg sånn at hun ikke kan trene i dag og hekker gjøre annet som livet/familien krever. 4 1
Laia Skrevet tirsdag kl. 10:39 #24078 Skrevet tirsdag kl. 10:39 Sydenkupp skrev (17 timer siden): Kritiserer ting på den vanlige jobben sin på bedriftskontoen. Jøsses... Det er faktisk helt hinsides og tonedøvt. Legge interne anliggender om arbeidsplassen sin ut på en åpen, kommersiell plattform er faktisk helt uakseptabelt. Det er faktisk stor risiko at denne informasjonen vil nå tilbake til den/de Helene sikter til. Det vil jo sikkert ikke være vanskelig å identifisere vedkommende internt. Hun sverter jo omdømmet både til selskapet hun jobber for, og medarbeiderne. 3 9
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 11:29 #24079 Skrevet tirsdag kl. 11:29 Laia skrev (50 minutter siden): Det er faktisk helt hinsides og tonedøvt. Legge interne anliggender om arbeidsplassen sin ut på en åpen, kommersiell plattform er faktisk helt uakseptabelt. Det er faktisk stor risiko at denne informasjonen vil nå tilbake til den/de Helene sikter til. Det vil jo sikkert ikke være vanskelig å identifisere vedkommende internt. Hun sverter jo omdømmet både til selskapet hun jobber for, og medarbeiderne. Hos oss hadde det vært en personalsak. 5 6
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 11:33 #24080 Skrevet tirsdag kl. 11:33 Laia skrev (52 minutter siden): Det er faktisk helt hinsides og tonedøvt. Legge interne anliggender om arbeidsplassen sin ut på en åpen, kommersiell plattform er faktisk helt uakseptabelt. Det er faktisk stor risiko at denne informasjonen vil nå tilbake til den/de Helene sikter til. Det vil jo sikkert ikke være vanskelig å identifisere vedkommende internt. Hun sverter jo omdømmet både til selskapet hun jobber for, og medarbeiderne. Og hva tenker kollega, sjef og kunder om alt hun legger ut på sin åpne Instagram? Konstant klaging om familie/barn/egentid, perverse hentydninger og nå også klaging på sin betalte faste jobb i ett stort firma? Fryktelig uproff. 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå