Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle kan vel nok en gang se hvordan psyke og vekt henger sammen. Det er jo seff medisinsk hjelp kundene hennes som vil ned i vekt må søke - som innehaveren selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor har mannen skrudd igjen lokket på drikkeflasken hennes?  makes no sense. 

kun en idiotisk reel.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (16 minutter siden):

hvorfor har mannen skrudd igjen lokket på drikkeflasken hennes?  makes no sense. 

kun en idiotisk reel.

Sikkert fordi hun er verdens lateste🤭 Ser jo at hun ikke tar i heller, så ser bare idiotisk ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (15 minutter siden):

Sikkert fordi hun er verdens lateste🤭 Ser jo at hun ikke tar i heller, så ser bare idiotisk ut. 

Er bare den vanlige kopieringen hennes. Har sett den reelen der tusen ganger på tiktok allerede.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

kun en idiotisk reel.

Ser jo heller ikke for meg at hun har noe problem med å få han til å gjøre ting hun ikke klarer/orker å gjøre selv heller 🤷🏼‍♀️

Jeg har «dessverre» blitt for gammel til å følge henne, da jeg synes det meste hun legger ut er både flaut og idiotisk (følger henne ikke lengre men hun dukker opp med ujevne mellomrom i feeden). 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Vaati skrev (55 minutter siden):

Er bare den vanlige kopieringen hennes. Har sett den reelen der tusen ganger på tiktok allerede.

Jeg vet det. Alt kopieres. Trening, mat, dumme reels. Bare mener at skal det se realistisk ut( selv om det bare er humor), så får hun det ikke til.  

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Jaddah123 skrev (2 timer siden):

Jeg vet det. Alt kopieres. Trening, mat, dumme reels. Bare mener at skal det se realistisk ut( selv om det bare er humor), så får hun det ikke til.  

Hun blir nok ikke en skuespiller, nei🙈Sterk og selvstendig kan vel diskuteres om hun er. Hun er totalt avhengig av sin bedre halvdel for å i det hele tatt få SIN hverdag til å gå rundt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (6 timer siden):

Hun blir nok ikke en skuespiller, nei🙈Sterk og selvstendig kan vel diskuteres om hun er. Hun er totalt avhengig av sin bedre halvdel for å i det hele tatt få SIN hverdag til å gå rundt. 

Hun hadde ikke klart seg uten han nei, det er helt sikkert. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Dårlig reklame for «overskudds»-piller. Som om hun går helt i null etter et par dager uten de pillene🙄 Har sikkert ingenting med at hun har 3 små barn, full jobb og lite søvn å gjøre. Svaret er selvfølgelig piller som hun får betalt for å reklamere for, som mest sannsynlig ikke gjør en dritt for kroppen. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

HD  hver mai: "Kan vi normalisere det å ikke ha en vennegjeng på 17mai"

Jeg har venner, men først og fremst barn.  Så på 17mai er det å gå i skoletog, spise is og delta på arrangement på skolen.  

Champagnefrokostene og dagsfylla er 20 år tilbake i tid. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Miranda16 skrev (På 6.5.2026 den 21.53):

Hvorfor kan hun ikke snakke om dette? Selv om dere kan huske forrige gang det jo ha en verdi for noen som leser på klikk.no og ikke har hatt bloggen hennes som raseri-lesestoff i et tiår. Er det bare et visst antall ganger det er sosialt akseptert å ha et savn? Norge er fullt av damer som sitter drit ensomme sammen med familien sin, og 17. mai er kanskje den dagen sammen med julaften der du får andre menneskers glede trykket i fleisen overalt både fysisk og digitalt. 

Endret av Pinnsvine
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Bilde er hentet fra HD sin story på FB. 

Er tørke om å poste ting om dagen, dette har vi hørt før. Men kan jo hende at det går an å gjøre hyggelige ting en helg som småbarnsmor som ikke innebærer det ekstreme. Jeg er over den værste småbarnskneika og tok ikke på vei av slike spørsmål som hun antyder å gjøre. Hun klarer ikke være morsom heller om det er det hun prøver.

Ad det 17 mai hun «gnåler» om, så er det lov å snakke om ensomhet. Men ta nå litt intitiav selv også da. Jeg er ikke vokst opp med sjampangne-frokost eller andre frokoster eller hva. Jeg har hatt nok med unger og vært med mine nærmeste. Noen ganger har jeg jobbet eller vært alene. Alt er like normalt og en trenger ikke hause opp å gjøre ting større enn det er. 

IMG_2309.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Pinnsvine skrev (20 timer siden):

Hvorfor kan hun ikke snakke om dette? Selv om dere kan huske forrige gang det jo ha en verdi for noen som leser på klikk.no og ikke har hatt bloggen hennes som raseri-lesestoff i et tiår. Er det bare et visst antall ganger det er sosialt akseptert å ha et savn? Norge er fullt av damer som sitter drit ensomme sammen med familien sin, og 17. mai er kanskje den dagen sammen med julaften der du får andre menneskers glede trykket i fleisen overalt både fysisk og digitalt. 

Fordi hun pynter så inn i skranskauen hver eneste gang hun blir intervjuet av media. Ingenting av det hun sier stemmer med sannheten

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
irevin skrev (48 minutter siden):

Er tørke om å poste ting om dagen, dette har vi hørt før. Men kan jo hende at det går an å gjøre hyggelige ting en helg som småbarnsmor som ikke innebærer det ekstreme. Jeg er over den værste småbarnskneika og tok ikke på vei av slike spørsmål som hun antyder å gjøre. Hun klarer ikke være morsom heller om det er det hun prøver.

Ad det 17 mai hun «gnåler» om, så er det lov å snakke om ensomhet. Men ta nå litt intitiav selv også da. Jeg er ikke vokst opp med sjampangne-frokost eller andre frokoster eller hva. Jeg har hatt nok med unger og vært med mine nærmeste. Noen ganger har jeg jobbet eller vært alene. Alt er like normalt og en trenger ikke hause opp å gjøre ting større enn det er. 

IMG_2309.jpeg

Det er helt normalt å spørre folk hva de skal i helgen HD, selv de med små barn. Jeg tror de mener hva du har planlagt med ungene dine og ikke at du har tenkt til å være den egoisten du stort sett er. Alt er galt for HD. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
irevin skrev (6 timer siden):

IMG_2309.jpeg

Dette er jo ikke normalt. Vi finner på ting, har aktiviteter + trener begge to hver helg. Man trenger ikke bare overleve.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (10 timer siden):

Dette er jo ikke normalt. Vi finner på ting, har aktiviteter + trener begge to hver helg. Man trenger ikke bare overleve.. 

Ikke ofte man ser noen som mistrives så innmari i morsrollen som det hun gjør....det er sutring over en lav sko 24-7.....

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (11 timer siden):

Hvis det er den følelsen hun sitter med, at hun må overleve helga med barna sine, så er det bare trist.   Hun har 3 barn og alt man klare å si er å overleve helga med de hjemme.. for en negativ vinkling 😥 mulig forsøk på humor, men med hennes negative holding til mannsrollen fra første ble født, så slo den veldig feil i alle fall. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

For en ekkel og manipulativ tekst hun legger ut som "motivator" til å ta det tvilsomme kurset hennes :( 

Vi er svake, men du gjør feil, og du tenker feil, og du handler på impuls  og du og du så gæli det går ettersom du ikke vet bedre.

Men jeg  kan og vet og har tatt av 20 kg. på et kvarter og just look at me now....

Ush- den kontrasteringen i god/ond svak/sterk flink/ikke flink....jeg forstår deg jo, for jeg har vært der selv...

Herregud for et møl! 

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...