Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Melkebart1 skrev (3 timer siden):

Hvis dere går inn på profilen hennes, scroller til juli i fjor, og fortsatt nekter for at denne dama har gått ned i vekt. Da er det ikke bare synet deres det er noe galt med… 

Det er faktisk ikke så lett å se at hun har gått ned 20 kg de siste 6 mnd, fordi hun har posert seg så annerledes på omtrent alle bildene. Så hun ser ganske lik ut som i dag. Så et bilde fra mai hvor hun poserer i bikini, og da ser hun nettere ut enn f.eks. videoen fra lørdag. Nå skal vi ikke diskutere utseende på den måten, men siden det ble nevnt så kommer jeg med tilsvar.  Supert for helsa hennes at vekta går ned, mye gevinst der. Det er nok sant, men siden hun i all sin tid posere seg kilovis mindre med ulike teknikker så er det ikke veldig tydelig, forskjellen er vel at nå poserer hun seg ikke mindre.. nå er hun faktisk mindre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lileep skrev (24 minutter siden):

Det er faktisk ikke så lett å se at hun har gått ned 20 kg de siste 6 mnd, fordi hun har posert seg så annerledes på omtrent alle bildene. Så hun ser ganske lik ut som i dag. Så et bilde fra mai hvor hun poserer i bikini, og da ser hun nettere ut enn f.eks. videoen fra lørdag. Nå skal vi ikke diskutere utseende på den måten, men siden det ble nevnt så kommer jeg med tilsvar.  Supert for helsa hennes at vekta går ned, mye gevinst der. Det er nok sant, men siden hun i all sin tid posere seg kilovis mindre med ulike teknikker så er det ikke veldig tydelig, forskjellen er vel at nå poserer hun seg ikke mindre.. nå er hun faktisk mindre. 

Jeg kan også se slankere ut i noen vinkler, så skjønner hvor du vil. Poenget er; dama har gått ned. 
Og noen fortsetter å betvile det. Jeg er fan av å sette spørsmålstegn ved ting vi kan se og dokumentere, ikke synsing. Derfor syns jeg det er helt unødvendig å betvile akkurat det, uansett om hun poserer eller har brukt andre medtoder tidligere. Setter man sammen bildet fra forrige helg og i fjor uten posering, så ser man forskjell. 

• Liker 1
Skrevet
Jammf skrev (1 time siden):

Tror de fleste ser at hun har gått noe ned i vekt.

Det er metode og tidsbruk som ikke helt henger på greip. Vi ser jo at Pilates og keto har spilt en rolle, men har det vært tatt grep ut over det? Sett opp mot egenreklame og måloppnåelser er det noe diskrepans flere undrer seg over. En ting som ikke har vært uttalt, men antakelig spiller en rolle, er hvis H. f.eks har brukt medisiner som har ført til vektoppgang, som hun nå har sluttet med. Sånne enkle ting å forklare. 

Gud forby at vekttapet også inkluderer ei viss penn som begynner på W. Da får troverdigheten kjørt seg.

Tillit- ærlighet- åpenhet- kred,  er det noe influensere trenger litt mer av så er det vel dette. 

Du bare spekulerer! Helt unødvendig. Hun har gått ned, da er det vel ett fett hvordan? Spør henne da, hvis du tviler på om det er gjort uten sprøyter. Å gå ned 20 kg siden i fjor sommer er virkelig ingen «bragd» når man har gått ned det som var igjen av fødselsvekt hun hadde lagt på seg. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Melkebart1 skrev (8 minutter siden):

Du bare spekulerer! Helt unødvendig. Hun har gått ned, da er det vel ett fett hvordan? Spør henne da, hvis du tviler på om det er gjort uten sprøyter. Å gå ned 20 kg siden i fjor sommer er virkelig ingen «bragd» når man har gått ned det som var igjen av fødselsvekt hun hadde lagt på seg. 

Hun sier selv hun har fått ned 20kg siden november, er vel det mange også tviler på.. tidsaspektet. 20 kg på 1 år hadde jeg trodd mer på. Men uansett, 20 kg ned er en gevinst på alle mulige måter for henne, så godt jobba uavhengig av metode. 

Edit: om det så skulle være sprøyte eller andre hjelpemidler.. et stort vekttap kommer ikke av seg selv, så uansett har hun gjort en god jobb selv. Men den virkelige jobben kommer når vekta skal holdes på det nivået hun ønsker, det er DET som er vanskeligst av alt. Håper hun klarer det denne gang.  

Endret av Lileep
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (19 minutter siden):

Hun sier selv hun har fått ned 20kg siden november, er vel det mange også tviler på.. tidsaspektet. 20 kg på 1 år hadde jeg trodd mer på. Men uansett, 20 kg ned er en gevinst på alle mulige måter for henne, så godt jobba uavhengig av metode. 

Edit: om det så skulle være sprøyte eller andre hjelpemidler.. et stort vekttap kommer ikke av seg selv, så uansett har hun gjort en god jobb selv. Men den virkelige jobben kommer når vekta skal holdes på det nivået hun ønsker, det er DET som er vanskeligst av alt. Håper hun klarer det denne gang.  

Det har ikke jeg sett at hun har sagt. 20 kg på 5 mnd… det vil jeg gjerne ha dokumentasjon på i såfall. 

Ja, det er jeg enig i. Vi må jo håpe det for hennes del, men uansett så vil jo formen svinge. Litt opp og ned.
Hun har nylig hatt en lang fødselsdepresjon, og det kan jo hende hun har gått på medisiner mot nettopp det? Det veit vi ikke, men det er ikke ukjent at det kan forekomme vektøkning med disse. 
Har hun sluttet, så kanskje hun har rast med i vekt, jeg aner ikke. 

Uansett så har hun tatt av stort antall kg siden i fjor sommer. For det kan jeg se med mine egne øyne. 

Skrevet (endret)
Melkebart1 skrev (17 minutter siden):

Det har ikke jeg sett at hun har sagt. 20 kg på 5 mnd… det vil jeg gjerne ha dokumentasjon på i såfall. 

Ja, det er jeg enig i. Vi må jo håpe det for hennes del, men uansett så vil jo formen svinge. Litt opp og ned.
Hun har nylig hatt en lang fødselsdepresjon, og det kan jo hende hun har gått på medisiner mot nettopp det? Det veit vi ikke, men det er ikke ukjent at det kan forekomme vektøkning med disse. 
Har hun sluttet, så kanskje hun har rast med i vekt, jeg aner ikke. 

Uansett så har hun tatt av stort antall kg siden i fjor sommer. For det kan jeg se med mine egne øyne. 

Dette la hun ut 5.april dette året.

Screenshot_20260418_114708_Instagram.jpg

Endret av Beatbox
  • Liker 3
Skrevet
Beatbox skrev (12 minutter siden):

Dette la hun ut 5.april dette året.

Screenshot_20260418_114708_Instagram.jpg

Det kan jo ha vært fra august til februar, for alt vi veit? Står vel ikke noe om når det er skjedd? Jeg betviler ikke at hun veier 20 kg mindre nå, enn i fjor sommer. 

Skrevet
Melkebart1 skrev (Akkurat nå):

Det kan jo ha vært fra august til februar, for alt vi veit? Står vel ikke noe om når det er skjedd? Jeg betviler ikke at hun veier 20 kg mindre nå, enn i fjor sommer. 

Og det kan faktisk være løgn...eller filter..posering...Hun har en lang historikk med et avslappet forhold til fakta/ sannhet. For oss som har fulgt henne siden VG-Bloggen så er det fakta!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Melkebart1 skrev (38 minutter siden):

26.desember sa hun at hun hadde gått ned 13 kilo de tre siste månedene.. dvs fra oktober-desember, og så 20kg i april på 6 mnd.. da er det veldig klart at vektnedgangen begynte i oktober/november og frem til april 

edit: endra til rett tidspunkt etter å ha sjekka instaen hennes. Kommentarene om 13 kg ned lå i posten 26.12, den har 23 kommentarer men mange er skjult, da inkl den med 13 kg nedgang. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har inntrykk av at Helene trekker fra når d er snakk om hva hun veier men legger til når det er snakk om hvor mye hun har gått ned, så regnestykket ikke går opp å til slutt burde startvekt være mye mere enn hun i utgangspunktet sa. 

I alle fall det som virker til å skje ved tidligere vektnedganger. 

Ang sprøyte eller ei. Om hun bruker hjelpemiddel er det da helt okey, er bare ærlighet det står i. Neida hun må ikke stå til rette for noen andre men det legger et litt sånn slør av å lure kunder om hun bløffer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Slik noen nevner hun har vært gravid og gått ned gravidkiloer. Det er ikke noe mystisk og trenger ikke inkludere sprøyter. Så hun behøver ikke innrømme noe dersom det ikke er sant. 

Jeg fødte i fjor og har gått ned rundt 35 kilo. Jeg er normalvektig nå og veier mindre enn før jeg ble gravid siste gang. Verken gått på sprøyter eller noen ekstreme kurer , faktisk skeiet ut masse og hatt et balansert kosthold. Og filter, om hun bruker det, så er hun langt fra den eneste. Og har ikke sett noen legge ut info om at de bruker filter eller redigering dersom de har gjort det. Hun er isåfall ikke alene om å "synde" der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...