Blyana Skrevet tirsdag kl. 09:40 #23921 Skrevet tirsdag kl. 09:40 skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden): Nettopp. Og problemet her er at veldig mange ufarliggjør dette med at hun, Helene Drage, inspirerer og deltok faktisk. Og glemmer at hun er en bedrift som tjener penger her. Og her er markedsføringsloven veldig relevant. Dersom en bedrift gir kunden opplysninger som er ment å være villedende eller på andre måter fører til at kunden tar en økonomisk beslutning på feil grunnlag - så er det et lovbrudd. Og dersom hun nå gir inntrykk av at dette er noe hun kan hjelpe andre med, og dermed selger kurs/program/timer så er det ulovlig. https://no.trustpilot.com/review/helenedrage.no Finnes sikkert flere plasser også. 1
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 09:48 #23922 Skrevet tirsdag kl. 09:48 Blyana skrev (6 minutter siden): https://no.trustpilot.com/review/helenedrage.no Finnes sikkert flere plasser også. 21 anmeldelser og kun én verifisert bruker? De aller fleste med kun anmeldelse av Helene Drage? Det der beviser lite. Trustpilot er ikke feilfri de heller med tanke på falske anmeldelser. 2 5
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 10:07 #23923 Skrevet tirsdag kl. 10:07 skeiv-ostepop skrev (18 minutter siden): 21 anmeldelser og kun én verifisert bruker? De aller fleste med kun anmeldelse av Helene Drage? Det der beviser lite. Trustpilot er ikke feilfri de heller med tanke på falske anmeldelser. Og den verifiserte brukeren bor rett i nabolaget til HD.... 4
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 10:09 #23924 Skrevet tirsdag kl. 10:09 MiniMjau skrev (Akkurat nå): Og den verifiserte brukeren bor rett i nabolaget til HD.... Tilfeldig. For alt jeg vet så er det 21 ekte fornøyde kunder der. Men poenget står. Vi vet ikke. Og kan ikke vite. Alt står og faller på tilliten til det Helene selv sier. 3 1
Blyana Skrevet tirsdag kl. 11:02 #23925 Skrevet tirsdag kl. 11:02 skeiv-ostepop skrev (49 minutter siden): Tilfeldig. For alt jeg vet så er det 21 ekte fornøyde kunder der. Men poenget står. Vi vet ikke. Og kan ikke vite. Alt står og faller på tilliten til det Helene selv sier. Om noen føler seg lurt og svindlet så kommer det nok frem før eller siden. Jeg trent på senter i åresvis og sett PT/instruktører i alle slags former. Egentlig aldri tenkt over det om en instruktør på gruppetime var litt overvektig og uten store definerte muskler, men er kanskje det andre vektlegger som bevis på om timen er bra eller ikke eller om PT'en har tilstrekkelig kunnskap.
Lileep Skrevet tirsdag kl. 11:09 #23926 Skrevet tirsdag kl. 11:09 Blyana skrev (3 minutter siden): Om noen føler seg lurt og svindlet så kommer det nok frem før eller siden. Jeg trent på senter i åresvis og sett PT/instruktører i alle slags former. Egentlig aldri tenkt over det om en instruktør på gruppetime var litt overvektig og uten store definerte muskler, men er kanskje det andre vektlegger som bevis på om timen er bra eller ikke eller om PT'en har tilstrekkelig kunnskap. Tipper kundene er fornøyd, for det er kun din egen innsats som kan gi resultater, og de kundene som kjøper HD sitt program er nok villig til å gjøre en innsats, og jeg håper virkelig de sitter igjen med et resultat de er fornøyd med. igjen, min kritikk går på hvor uærlig hun er og alltid har vært i SoMe, for sannheten kommer alltid frem en eller annen gang. Og det gjorde den nå på lørdag. Og ja hun skal ha applaus for å faktisk gjennomføre 🙂 men samtidig stusser jeg over hva hun legger ut og hva som vises på lørdag, og det gjør visstnok fler også. 6 1
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 11:14 #23927 Skrevet tirsdag kl. 11:14 Som stor selv er jeg veldig glad for at jeg ikke har stilt opp i et slikt løp for så å få så mye negativt etterpå. Tenker generelt ikke mye positivt om Drage, men akkurat her synes jeg hun fortjener positiv tilbakemelding for innsatsen. 1 2 3
Lileep Skrevet tirsdag kl. 11:18 #23928 Skrevet tirsdag kl. 11:18 MarianneE skrev (Akkurat nå): Som stor selv er jeg veldig glad for at jeg ikke har stilt opp i et slikt løp for så å få så mye negativt etterpå. Tenker generelt ikke mye positivt om Drage, men akkurat her synes jeg hun fortjener positiv tilbakemelding for innsatsen. Det har hun også fått, av flere! Men når hun lever av å selge i some og bruker seg selv som reklame, da vet hun hva følger med å delta i et løp. Hun har lagt opp til dette helt selv, hun har selv valgt å ta med følgerene på reisen mot løpet, delt misvisende info og da blir det også et negativt fokus etterpå. Alt dette kunne vært unngått hvis hun hadde oppført seg annerledes i SoMe, og ikke hatt det voldsomme behovet for å dele absolutt alt. Men hun lærer jo ikke, og allerede annonsert nytt løp. Istedenfor å holde det for seg selv og ikke føle presset fra følgerene .. 3 1
Blyana Skrevet tirsdag kl. 11:29 #23929 Skrevet tirsdag kl. 11:29 Lileep skrev (8 minutter siden): Det har hun også fått, av flere! Men når hun lever av å selge i some og bruker seg selv som reklame, da vet hun hva følger med å delta i et løp. Hun har lagt opp til dette helt selv, hun har selv valgt å ta med følgerene på reisen mot løpet, delt misvisende info og da blir det også et negativt fokus etterpå. Alt dette kunne vært unngått hvis hun hadde oppført seg annerledes i SoMe, og ikke hatt det voldsomme behovet for å dele absolutt alt. Men hun lærer jo ikke, og allerede annonsert nytt løp. Istedenfor å holde det for seg selv og ikke føle presset fra følgerene .. Hvilken misvisende info? Var inne å tittet på innlegg tilbake til februar om løping og det som går igjen er at hun hater å løpe, "må komme i gang", har gitt etter for gruppepress, burde ha prioritert løping men ikke gjort det, skulle egentlig delta på et løp på 5 km men så ble det omgjort til 10 km, altså gidder ikke noe mer dypdykk. Men prøver å forstå hva som er misvisende. Hun deler at hun vil delta i et løp selv om hun hater løping og også at hun ikke har greid å prioritere det slik hun burde gjort. 1 2
Orly Skrevet tirsdag kl. 11:34 #23930 Skrevet tirsdag kl. 11:34 MarianneE skrev (19 minutter siden): Som stor selv er jeg veldig glad for at jeg ikke har stilt opp i et slikt løp for så å få så mye negativt etterpå. Tenker generelt ikke mye positivt om Drage, men akkurat her synes jeg hun fortjener positiv tilbakemelding for innsatsen. Enig men det var lite positivt å få, hun gikk trossalt for sakte..
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 11:49 #23931 Skrevet tirsdag kl. 11:49 Blyana skrev (46 minutter siden): Om noen føler seg lurt og svindlet så kommer det nok frem før eller siden. Jeg trent på senter i åresvis og sett PT/instruktører i alle slags former. Egentlig aldri tenkt over det om en instruktør på gruppetime var litt overvektig og uten store definerte muskler, men er kanskje det andre vektlegger som bevis på om timen er bra eller ikke eller om PT'en har tilstrekkelig kunnskap. Hvorfor har formen til PTen noe å si? Altså kroppsformen hennes?
Lileep Skrevet tirsdag kl. 11:55 #23932 Skrevet tirsdag kl. 11:55 (endret) Blyana skrev (26 minutter siden): Hvilken misvisende info? Var inne å tittet på innlegg tilbake til februar om løping og det som går igjen er at hun hater å løpe, "må komme i gang", har gitt etter for gruppepress, burde ha prioritert løping men ikke gjort det, skulle egentlig delta på et løp på 5 km men så ble det omgjort til 10 km, altså gidder ikke noe mer dypdykk. Men prøver å forstå hva som er misvisende. Hun deler at hun vil delta i et løp selv om hun hater løping og også at hun ikke har greid å prioritere det slik hun burde gjort. Mye ligger kun i story og tilgjengelig i 24 timer, så får ikke lagt frem det akkurat. Men med misvisende informasjon så er det info om sin egen form hovedsakelig. Det har jo blitt spekulert i før også, pga hva hun sier samsvare ikke alltid med hva vi ser. Edit: med form så mener jeg fysisk form, ikke utseende! Endret tirsdag kl. 11:55 av Lileep 1
Blyana Skrevet tirsdag kl. 11:57 #23933 Skrevet tirsdag kl. 11:57 skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): Hvorfor har formen til PTen noe å si? Altså kroppsformen hennes? Det har ingenting å si men er det som fremlegges her. At hun ikke gjenspeiler sine kvaliteter som PT pga overvekt.
Blyana Skrevet tirsdag kl. 11:57 #23934 Skrevet tirsdag kl. 11:57 Lileep skrev (1 minutt siden): Mye ligger kun i story og tilgjengelig i 24 timer, så får ikke lagt frem det akkurat. Men med misvisende informasjon så er det info om sin egen form hovedsakelig. Det har jo blitt spekulert i før også, pga hva hun sier samsvare ikke alltid med hva vi ser. Har hun noensinne sagt hun er i topp løpeform? 1
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 11:58 #23935 Skrevet tirsdag kl. 11:58 (endret) Lileep skrev (45 minutter siden): Det har hun også fått, av flere! Men når hun lever av å selge i some og bruker seg selv som reklame, da vet hun hva følger med å delta i et løp. Hun har lagt opp til dette helt selv, hun har selv valgt å ta med følgerene på reisen mot løpet, delt misvisende info og da blir det også et negativt fokus etterpå. Alt dette kunne vært unngått hvis hun hadde oppført seg annerledes i SoMe, og ikke hatt det voldsomme behovet for å dele absolutt alt. Men hun lærer jo ikke, og allerede annonsert nytt løp. Istedenfor å holde det for seg selv og ikke føle presset fra følgerene .. Ja, jeg har sett at hun får ros fra flere her. Jeg bare tenker at det må ha kostet henne MYE både fysisk og psykisk og stille opp og bli "avkledd" med tanke på formen. Jeg er enig i dette med å fremstille seg selv bedre i SoMe ikke er så lurt og det der, men akkurat her kjenner jeg at det gjør litt vondt å lese kritikken fordi hun ikke var god nok. Endret tirsdag kl. 12:03 av MarianneE 2
skeiv-ostepop Skrevet tirsdag kl. 11:58 #23936 Skrevet tirsdag kl. 11:58 Blyana skrev (Akkurat nå): Det har ingenting å si men er det som fremlegges her. At hun ikke gjenspeiler sine kvaliteter som PT pga overvekt. Nei du blander. Det er ikke hennes kroppsvekt som er problemet her.
Lileep Skrevet tirsdag kl. 12:01 #23937 Skrevet tirsdag kl. 12:01 Blyana skrev (2 minutter siden): Har hun noensinne sagt hun er i topp løpeform? Nei, og det har ingen her påstått at hun har sagt heller.. men hun har fremstilt seg selv som i vesentlig bedre form enn hva som var tilfelle på lørdag. Så måten hun fremstiller seg selv på some beit henne i ræva for å si det enkelt. 4
Blyana Skrevet tirsdag kl. 12:11 #23938 Skrevet tirsdag kl. 12:11 skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Nei du blander. Det er ikke hennes kroppsvekt som er problemet her. Blander? Det er ofte nevnt om kroppsvekten hennes og at hun selger programmer og det derfor ikke er troverdig at disse programmene har noe for seg. Lileep skrev (6 minutter siden): Nei, og det har ingen her påstått at hun har sagt heller.. men hun har fremstilt seg selv som i vesentlig bedre form enn hva som var tilfelle på lørdag. Så måten hun fremstiller seg selv på some beit henne i ræva for å si det enkelt. Hvor har hun fremstilt seg som i vesentlig bedre løpeform? Personlig synes jeg det er stor forskjell å gå/løpe på en mølle vs på asfalt utendørs. Og på meg virker det som at utendørs løping er noe som var minimalt eller ikke-eksisterende. Mulig jeg tar feil for sitter ikke analyserer alle hennes story hver dag slik mange av dere her (åpenbart) gjør. Sitter ikke med noe følelse av at hun har fremstilt seg som i knallbra løpeform. 1 1
Lileep Skrevet tirsdag kl. 12:20 #23939 Skrevet tirsdag kl. 12:20 Blyana skrev (4 minutter siden): Blander? Det er ofte nevnt om kroppsvekten hennes og at hun selger programmer og det derfor ikke er troverdig at disse programmene har noe for seg. Hvor har hun fremstilt seg som i vesentlig bedre løpeform? Personlig synes jeg det er stor forskjell å gå/løpe på en mølle vs på asfalt utendørs. Og på meg virker det som at utendørs løping er noe som var minimalt eller ikke-eksisterende. Mulig jeg tar feil for sitter ikke analyserer alle hennes story hver dag slik mange av dere her (åpenbart) gjør. Sitter ikke med noe følelse av at hun har fremstilt seg som i knallbra løpeform. 4. April hadde hun en update om at nå klarte hun å løpe 10 min sammenhengende, og hadde stor fremgang. Det er realistisk og har null problem med å tro på det, og flott fremgang 👏🏻 På story uka før løpet hadde hun plutselig økt på mølla hvor hun løp 7 km osv.. det samsvarer ikke med å kunne løpe sammenhengene 10 min et par uker før.. sånn holder hun på. Realiteten er vel mer at hun gjennomførte 7km på mølla, med en blanding av løp og gange, som i seg selv er helt supert! Så jeg forstår ikke hvorfor hun alltid må vri på sannheten. Hvorfor ikke stå for det hun faktisk gjør, og ikke lage en sannhet som inneholder det hun virkelig ønsker å gjøre? 6
Blyana Skrevet tirsdag kl. 12:32 #23940 Skrevet tirsdag kl. 12:32 Lileep skrev (3 minutter siden): 4. April hadde hun en update om at nå klarte hun å løpe 10 min sammenhengende, og hadde stor fremgang. Det er realistisk og har null problem med å tro på det, og flott fremgang 👏🏻 På story uka før løpet hadde hun plutselig økt på mølla hvor hun løp 7 km osv.. det samsvarer ikke med å kunne løpe sammenhengene 10 min et par uker før.. sånn holder hun på. Realiteten er vel mer at hun gjennomførte 7km på mølla, med en blanding av løp og gange, som i seg selv er helt supert! Så jeg forstår ikke hvorfor hun alltid må vri på sannheten. Hvorfor ikke stå for det hun faktisk gjør, og ikke lage en sannhet som inneholder det hun virkelig ønsker å gjøre? Så formuleringen hennes er problemet? Ville ikke vektlagt det så mye. I teorien kunne man løpt 7 km og så tatt 5 pauser på veien om det var utendørs, eller gått i tillegg. Men man sier jo ikke jeg har vært ute å gåløpt/løpt med pause. Ikke noe jeg ville hengt meg opp i😅 Om hun ville fremstille seg som noe hun ikke er så ville hun vel ikke lagt ut så mye om at hun kom på siste plass? Eller bare funnet på en unnskyldning og ikke stilt opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå