Babyface Skrevet 1. mai #24021 Skrevet 1. mai Lileep skrev (2 timer siden): Sa aldri at jeg mente det HD sa var sant 😉 Nei da, det var HD jeg himlet med øynene av.
Fredrikstad71mod Skrevet 2. mai #24022 Skrevet 2. mai Beatbox skrev (21 timer siden): Iflg henne selv er hun 169 cm høy... Det er løgn 😅 For hu er ikke høyere enn mine 167 vet jeg 😉 1 1
Beatbox Skrevet 2. mai #24023 Skrevet 2. mai Fredrikstad71mod skrev (2 timer siden): Det er løgn 😅 For hu er ikke høyere enn mine 167 vet jeg 😉 Sjokkerende at hun vrir på fakta..🙄😂😂😂 5
Lileep Skrevet 3. mai #24024 Skrevet 3. mai Kan virkelig hvemsomhelst selge matplaner og skrive personlig oppsatt plan til hver person? Krever det ingen form for utdannelse? 5
Jaddah123 Skrevet 3. mai #24025 Skrevet 3. mai Lileep skrev (25 minutter siden): Kan virkelig hvemsomhelst selge matplaner og skrive personlig oppsatt plan til hver person? Krever det ingen form for utdannelse? Hun kopierer jo bare. 2 1
skeiv-ostepop Skrevet 3. mai #24026 Skrevet 3. mai Jaddah123 skrev (1 minutt siden): Hun kopierer jo bare. Hun er fortsatt ansvarlig for det hun legger ut. 2 1
Jaddah123 Skrevet 3. mai #24027 Skrevet 3. mai skeiv-ostepop skrev (14 minutter siden): Hun er fortsatt ansvarlig for det hun legger ut. Det er hun. Skjønner ikke at noen kjøper noe som helst av den dama der. Later som hun kan og vet alt, men alt er bare kopiert. 4 6
skeiv-ostepop Skrevet 3. mai #24028 Skrevet 3. mai Jaddah123 skrev (5 minutter siden): Det er hun. Skjønner ikke at noen kjøper noe som helst av den dama der. Later som hun kan og vet alt, men alt er bare kopiert. Jeg tror dessverre noen lar seg lure. Samtidig tror jeg ikke det er så mange som hun gir inntrykk av. 5 4
Fenomen Skrevet 4. mai #24029 Skrevet 4. mai Lileep skrev (18 timer siden): Kan virkelig hvemsomhelst selge matplaner og skrive personlig oppsatt plan til hver person? Krever det ingen form for utdannelse? Det virker dessverre sånn. Én ting er at hun er PT men det skulle vært krav om ernæringsutdannelse. 1 2
Lileep Skrevet 4. mai #24030 Skrevet 4. mai (endret) Fenomen skrev (35 minutter siden): Det virker dessverre sånn. Én ting er at hun er PT men det skulle vært krav om ernæringsutdannelse. Skremmende at hvem som helst kan selge opplegg sånn. Leste at å gi kostholdsråd kan alle gjøre, men beveger man seg inn på noe som helst ang medisinsk råd osv så er det strenge regler. Jeg mener hun er i en gråsone, sa hun ofte promoterer at programmet kan hjelpe med overspising, mestring av psykiske utfordringer i hverdagen osv.. og nå dytter kostholdsveiledning inn i samme suppa. Er litt fascinerende hvordan hun blir ekspert på noe og skal veilede alle og enhver, fordi hun har lykkes i 6 mnd.. har hun glemt at hun har "feilet" i 16 år mtp at hun aldri har klart å holde på en livsstil over lengre tid. Hun sitter nok på kunnskapen, som veldig mange gjør, men mangler åpenbart vilje og egenskap til å endre livsstil over tid. Og nå skal hun tjene mer penger på det.. Endret 4. mai av Lileep 4 3
MiniMjau Skrevet 4. mai #24032 Skrevet 4. mai (endret) "Utdannet innen fettforbrenning, olympiske løft,kostholdsveiledning og svømming"...osv står det på actic fredrikstad sin facebookside. Hun har jobbet der tidligere som pt ser det ut som. Hvilke utdanning er dette? Olympiske løft? Vil tenke det er et helgekurs for pter eller noe lignende. Utdanning var litt voldsomt å kalle det. Utdannelse i fettforbrenning?? Endret 4. mai av MiniMjau 7
Lileep Skrevet 4. mai #24033 Skrevet 4. mai Beatbox skrev (15 minutter siden): Hun er iflg seg selv utdannet kostholdsveileder... En kostholdsveileder er kort nettbasert utdannelse og gir ikke grunnlag for å gi medisinsk veiledning i sine programmer. Da må man være utdannet ernæringsfysiolog. Så hun beveger seg inn på farlig grunn og er allerede i en gråsone mener jeg 4
Jaddah123 Skrevet 4. mai #24034 Skrevet 4. mai Beatbox skrev (28 minutter siden): Hun er iflg seg selv utdannet kostholdsveileder... Ingen som har så mange «utdanninger» som HD. 4
Beatbox Skrevet 4. mai #24035 Skrevet 4. mai Lileep skrev (16 minutter siden): En kostholdsveileder er kort nettbasert utdannelse og gir ikke grunnlag for å gi medisinsk veiledning i sine programmer. Da må man være utdannet ernæringsfysiolog. Så hun beveger seg inn på farlig grunn og er allerede i en gråsone mener jeg Helt enig!! Det nærmer seg kvakksalveri! 4
irevin Skrevet 5. mai #24036 Skrevet 5. mai (endret) Fra dagens snap; tar «veldig-fornøyd-med-seg-selv-selfie» mens man står i bilkø !!! Håndholdt mobil mens man kjører er vel både bot og prikker. Uavhengig om man står bom stille i kø. Like dumt som selfie i både heis og på dass….Gjelder alle influensere Endret 5. mai av irevin 7 1
Jaddah123 Skrevet 5. mai #24037 Skrevet 5. mai irevin skrev (4 minutter siden): Fra dagens snap; tar «veldig-fornøyd-med-seg-selv-selfie» mens man står i bilkø !!! Håndholdt mobil mens man kjører er vel både bot og prikker. Uavhengig om man står bom stille i kø. Like dumt som selfie i både heis og på dass….Gjelder alle influensere Og alle skjønner vel at det ikke er opplegget hennes som gjør at hun raser ned i vekt….🤷♀️💉 8 4
grinchigrinch Skrevet 5. mai #24038 Skrevet 5. mai Hirondelle skrev (På 28.4.2026 den 20.35): Stusset først litt på hvorfor hun brukte bunad i mormorens begravelse - men da jeg så at det er fordi hun broderte bunader til over 30 familiemedlemmer må jeg si det var en ekstremt fin gest. Helt riktig og symbolsk å bruke bunaden. Kondolerer, Helene. ❤️ Lillemor1982 skrev (På 29.4.2026 den 16.10): Du skal heller ikke se bort fra at det er litt fordi hun passer bunaden etter vektnedgangen også.... Bunad i begravelse er helt vanlig i enkelte kretser. Sjalet til østfoldbunaden har for eksempel "vanlig" motiv på den ene siden og sørgemotiv på den andre. 1
Jaddah123 Skrevet 5. mai #24039 Skrevet 5. mai grinchigrinch skrev (13 minutter siden): Bunad i begravelse er helt vanlig i enkelte kretser. Sjalet til østfoldbunaden har for eksempel "vanlig" motiv på den ene siden og sørgemotiv på den andre. Nå var det måten bunaden ble tatt på som var spesiell, ikke bunaden i seg selv. Syntes det var en fin måte å hedre mormora på. 1 2
irevin Skrevet 5. mai #24040 Skrevet 5. mai Jaddah123 skrev (7 timer siden): Og alle skjønner vel at det ikke er opplegget hennes som gjør at hun raser ned i vekt….🤷♀️💉 Sikkert helsekosten hun promoterer sin fortjeneste det🤣 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå