Finnwife Skrevet 20. april #23981 Skrevet 20. april Trist at hun må skryte over å være god mamma når hun gjør the bare minimum med tre barn. Men godt at hun har noe positivt å si om mammarollen for første gang på evigheter. 4 6
Blyana Skrevet 21. april #23982 Skrevet 21. april Finnwife skrev (På 20.4.2026 den 10.44): Trist at hun må skryte over å være god mamma når hun gjør the bare minimum med tre barn. Men godt at hun har noe positivt å si om mammarollen for første gang på evigheter. Har du hatt fødselsdepresjon? Synes egentlig det er ganske slemt å si hun er en dårlig mor. Kjenner du henne på privaten? Ser du hva hun gjør til enhver tid med barna sine? Jeg tror også mange ikke skjønner humor, og derfor tar alt bokstavelig hun legger ut. 5 4
Jaddah123 Skrevet 21. april #23983 Skrevet 21. april Blyana skrev (4 minutter siden): Har du hatt fødselsdepresjon? Synes egentlig det er ganske slemt å si hun er en dårlig mor. Kjenner du henne på privaten? Ser du hva hun gjør til enhver tid med barna sine? Jeg tror også mange ikke skjønner humor, og derfor tar alt bokstavelig hun legger ut. Det har ingenting med humor å gjøre. 8
Blyana Skrevet 21. april #23984 Skrevet 21. april Jaddah123 skrev (3 timer siden): Det har ingenting med humor å gjøre. Hva er det du tar seriøst av det hun legger ut? Som du mener ikke er på nivå av de som er rene humor influensere som spøker med hverdagen med små barn?
Finnwife Skrevet 22. april #23985 Skrevet 22. april Blyana skrev (På 21.4.2026 den 10.58): Har du hatt fødselsdepresjon? Synes egentlig det er ganske slemt å si hun er en dårlig mor. Kjenner du henne på privaten? Ser du hva hun gjør til enhver tid med barna sine? Jeg tror også mange ikke skjønner humor, og derfor tar alt bokstavelig hun legger ut. Hun har utelukkende klaget over morsrollen og sine barn, så og si før hun gikk gravid med første. Det er ikke mye humoristisk over det. Noe er kanskje relatert til fødselsdepresjon noen år tilbake, men reagerer på at hun kommer med noe positivt for en gangs skyld. Og uten særlig sharenting i tillegg 4 4
MiniMjau Skrevet 22. april #23986 Skrevet 22. april Hvorfor mener hun "selfølgelig er ned 10 kg på 10 uker " er mer sexy?? 1
Jaddah123 Skrevet 22. april #23987 Skrevet 22. april MiniMjau skrev (35 minutter siden): Hvorfor mener hun "selfølgelig er ned 10 kg på 10 uker " er mer sexy?? Hun har begynt å bruke «sexy» veldig ofte og det virker helt malplassert. Sikkert fordi hun bare kopierer andres tekster og bruker google translate. 1 4
Melkebart1 Skrevet 23. april #23988 Skrevet 23. april MiniMjau skrev (9 timer siden): Hvorfor mener hun "selfølgelig er ned 10 kg på 10 uker " er mer sexy?? Fordi folk heller ønsker kjappe løsninger, enn sakte framgang som varer? Det er vel ikke så vanskelig å tolke. Ordet «sexy» brukes vel som en metafor. 1
Lileep Skrevet 26. april #23990 Skrevet 26. april Rosasko skrev (3 minutter siden): Beklager Helene, du glemte ene benet 😳🥺😂 Oisann.. det var litt uheldig. 2 8
hubbabubba00 Skrevet 26. april #23991 Skrevet 26. april En voldsom filterbruk på henne om dagen. Hun prøver jo ikke å skjule det heller. Ikke rart folk kommenterer at hun ser helt anderledes ut irl. 4 5
Jaddah123 Skrevet 27. april #23992 Skrevet 27. april Rosasko skrev (7 timer siden): Beklager Helene, du glemte ene benet 😳🥺😂 Jeg så det🤣🤣 3 5
irevin Skrevet 27. april #23993 Skrevet 27. april Bildet er henter fra HD sin facebook; Syns dette bildet var merkelig og jeg da. Men er det ikke slik at de skal merke bildene om det er filter eller retusjert? 7
Jaddah123 Skrevet 27. april #23994 Skrevet 27. april irevin skrev (4 minutter siden): Bildet er henter fra HD sin facebook; Syns dette bildet var merkelig og jeg da. Men er det ikke slik at de skal merke bildene om det er filter eller retusjert? Jo. Men har ikke hun sagt før at det kun er skygge eller lys? Ser ikke ut som samme dama fra 10 km løpet…. Inne på IG så står det at det er 21 kommentarer under bildet, men plutselig endres det til 18 kommentarer. Har hun sletta noen kanskje? 2 5
Jammf Skrevet 27. april #23995 Skrevet 27. april irevin skrev (1 time siden): Bildet er henter fra HD sin facebook; Syns dette bildet var merkelig og jeg da. Men er det ikke slik at de skal merke bildene om det er filter eller retusjert? De fingrene på høyre hånd...?? 4 4
Laia Skrevet 27. april #23996 Skrevet 27. april (endret) irevin skrev (2 timer siden): Bildet er henter fra HD sin facebook; Syns dette bildet var merkelig og jeg da. Men er det ikke slik at de skal merke bildene om det er filter eller retusjert? Tror det bare er pålagt med slik merking i reklameposter. Når det er sagt så er jeg temmelig sikker på at hun hadde annonselink til kjolen hun har på seg på stories ganske nylig (ønsket seg sågar den i andre farger/mønstre også). Og da skulle vel denne posten også vært merket med annonse eller reklame samt retusjert person? For øvrig er redigeringen/bruk av filter her helt åpenbar (og ganske så krise også spør du meg). Endret 27. april av Laia 1 5
cerruti Skrevet 27. april #23997 Skrevet 27. april Nei Helene, hverdagssterk hjelper ingen med å gå ned 20 kg. Ikke deg heller. 2 9
Hirondelle Skrevet 28. april #23998 Skrevet 28. april (endret) Stusset først litt på hvorfor hun brukte bunad i mormorens begravelse - men da jeg så at det er fordi hun broderte bunader til over 30 familiemedlemmer må jeg si det var en ekstremt fin gest. Helt riktig og symbolsk å bruke bunaden. Kondolerer, Helene. ❤️ Endret 28. april av Hirondelle 2 14
MarianneE Skrevet 29. april #23999 Skrevet 29. april Hirondelle skrev (13 timer siden): Stusset først litt på hvorfor hun brukte bunad i mormorens begravelse - men da jeg så at det er fordi hun broderte bunader til over 30 familiemedlemmer må jeg si det var en ekstremt fin gest. Helt riktig og symbolsk å bruke bunaden. Kondolerer, Helene. ❤️ Åh.. ❤️ Det er en fin gest. 2
Lillemor1982 Skrevet 29. april #24000 Skrevet 29. april Hirondelle skrev (19 timer siden): Stusset først litt på hvorfor hun brukte bunad i mormorens begravelse - men da jeg så at det er fordi hun broderte bunader til over 30 familiemedlemmer må jeg si det var en ekstremt fin gest. Helt riktig og symbolsk å bruke bunaden. Kondolerer, Helene. ❤️ Du skal heller ikke se bort fra at det er litt fordi hun passer bunaden etter vektnedgangen også.... 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå