Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden):

Hos oss hadde det vært en personalsak.

Samme her.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
panzerpølsa skrev (6 minutter siden):

Og hva tenker kollega, sjef og kunder om alt hun legger ut på sin åpne Instagram? Konstant klaging om familie/barn/egentid, perverse hentydninger og nå også klaging på sin betalte faste jobb i ett stort firma? Fryktelig uproff. 

Kanskje hun jobber gjennom nav i et tilrettelagt opplegg🙊 

• Liker 2
Skrevet

Hun burde jo ha lært! Hun hang jo ut kunder på et treningssenter hun jobbet for flere år siden, og det fikk konsekvenser. Hun slutta der og begynte et annet sted hvis jeg ikke husker helt feil. 

uansett, de aller fleste vet at man ikke skal henge ut og omtale hverken jobb eller kollegaer negativ på SoMe.. det vil slå tilbake en gang, jeg håper virkelig hun får beskjed at dette ikke er greit.  

• Liker 8
Skrevet
Jaddah123 skrev (16 minutter siden):

Den skjønte jeg ikke? 

Skrevet
Jaddah123 skrev (53 minutter siden):

Det gjør hun ikke.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Hos oss hadde det vært en personalsak.

Hos oss også. Vi har faktisk hatt sånne personalsaker siste par årene. Klaging på kolleger/firmaet på sosiale medier. 

• Nyttig 7
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Den skjønte jeg ikke? 

At hun ikke er fast ansatt der, men lønnes gjennom nav. 

• Liker 2
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Hun burde jo ha lært! Hun hang jo ut kunder på et treningssenter hun jobbet for flere år siden, og det fikk konsekvenser. Hun slutta der og begynte et annet sted hvis jeg ikke husker helt feil. 

uansett, de aller fleste vet at man ikke skal henge ut og omtale hverken jobb eller kollegaer negativ på SoMe.. det vil slå tilbake en gang, jeg håper virkelig hun får beskjed at dette ikke er greit.  

Har hun fjernet det? Fant ikke..

Skrevet
Jaddah123 skrev (16 minutter siden):

At hun ikke er fast ansatt der, men lønnes gjennom nav. 

Det er det jo ganske tydelig at ikke er tilfelle, så skjønner ikke hvorfor du nevner Nav. 

• Liker 1
Skrevet
Finnwife skrev (13 minutter siden):

Har hun fjernet det? Fant ikke..

Jepp.. smart valg! Men for sent mest sannsynlig. Har nok kommet reaksjoner 

• Liker 6
Skrevet

Og for oss som er blokkert- hva handlet det jobb innlegget om?

Skrevet
Jammf skrev (4 minutter siden):

Og for oss som er blokkert- hva handlet det jobb innlegget om?

Hun klaga over at noen andre på jobben hennes hadde ikke fått ferdig noen papirer hun trengte, at det da forsinka henne.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (3 minutter siden):

Hun klaga over at noen andre på jobben hennes hadde ikke fått ferdig noen papirer hun trengte, at det da forsinka henne.. 

Hun er jo som en løs kanon på dekk. Null impulskontroll. Jeg lurer på hva hun tenker i det øyeblikket hun legger ut dette her?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Det er det jo ganske tydelig at ikke er tilfelle, så skjønner ikke hvorfor du nevner Nav. 

Var egentlig bare en dårlig vits som kom veldig dårlig ut.

• Liker 3
Skrevet

Bildet er fra HD sin story for noen dager siden og mammahjerte sin IG konto; 

Hvem hermer etter hvem..?

IMG_2329.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (8 timer siden):

"Balanse er ingen økt i dag men to i går"...., og mellom linjene og av bildet leser vi at dragen ikke er fornøyd med å ofre seg sånn at hun ikke kan trene i dag og hekker gjøre annet som livet/familien krever. 

Eller skryt av at hun trente to ganger fordi hun ikke får trent dagen etter. Det er jo langt fra balanse. Er det det hun anbefaler kundene sine? - (Som jeg ikke fatter kan eksistere)

Skrevet
irevin skrev (24 minutter siden):

Bildet er fra HD sin story for noen dager siden og mammahjerte sin IG konto; 

Hvem hermer etter hvem..?

IMG_2329.jpeg

Alt er jo kopiert. Hun har garantert kopiert den siste reelen med mannen kommentar på hva pilates er. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer fortsatt på om det pilatesopplegget er spons/samarbeid.. for fy søren for noen priser det er på sånt opplegg 🫣

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Jaddah123 skrev (37 minutter siden):

Alt er jo kopiert. Hun har garantert kopiert den siste reelen med mannen kommentar på hva pilates er. 

Garantert 

Skrevet
Laia skrev (8 timer siden):

Det er faktisk helt hinsides og tonedøvt. Legge interne anliggender om arbeidsplassen sin ut på en åpen, kommersiell plattform er faktisk helt uakseptabelt. Det er faktisk stor risiko at denne informasjonen vil nå tilbake til den/de Helene sikter til. Det vil jo sikkert ikke være vanskelig å identifisere vedkommende internt. Hun sverter jo omdømmet både til selskapet hun jobber for, og medarbeiderne.

Hva var det hun la ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...