Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
cerruti skrev (11 minutter siden):

Og dette skal fellesskapet betale for… Er det rart vi må betale mye i skatt?

Kommer til å bli enda mer provosert hvis hun faktisk klarer å få godkjent offentlig dekka operasjon ved en salig blanding av løgn (siden hun blir oppfordret til å lyge) og klaging...  når flere jeg vet om står i helsekø eller blir avvist for å få utført nødvendige helserelaterte operasjoner fordi kapasiteten er for lav... 

Hun har allerede fått dekka en operasjon, og det var ikke veldig vellykka i lengden og HD viste jo etterpå at hun tok ikke tilbudene seriøst og det gikk jo feil vei ganske fort. Hvor lang tid vil det da ta før "livet skjer" eller "fødselsdepresjoner er tilbake" og vekta raser oppover og etter hvert kommer henget tilbake og et nytt problem hvis hun igjen slanker seg? Hvor mye skal hun få dekka egentlig? Hun som ikke klare å være på samme vekt i mer enn noen mnd av gangen.? 

Nei HD, er faktisk enig med legen at du må fylle kriteriene før du kan bli henvist. Er faktisk glad for at det finnes strenge krav slik at sånne som deg ikke kan få operasjon etter operasjon dekka... hadde du hatt et reelt problem med løshud etter å vært vektstabil i noen år så hadde jeg hatt en annen mening 🙂

Endret av Lileep
  • Liker 7
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, HD. Du kan ta det privat og slik skal det være så lenge man ikke har innfridd minimumskravene

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (17 minutter siden):

Ja, HD. Du kan ta det privat og slik skal det være så lenge man ikke har innfridd minimumskravene

Jeg tok det privat, men de krevde at jeg veide X kg og hadde X bmi....og at jeg hadde vært vektstabil .....noe jeg syns er bra!

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper jo hun en dag faktisk er ærlig om at hun går på slankesprøyte hvis det er tilfelle. Det er utrolig dårlig gjort å skjule det for følgere om hun gjør det.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Jeg håper jo hun en dag faktisk er ærlig om at hun går på slankesprøyte hvis det er tilfelle. Det er utrolig dårlig gjort å skjule det for følgere om hun gjør det.

Hvis? Så klart hun gjør det og så klart skjuler hun det. Hun prøver tross alt å selge et opplegg. Tror kundene hennes heller burde bruke det selv enn å betale for tull. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Så en morsom tiktok her om dagen hvor en går rundt å spør folk om hva de veier.. samtlige sa en vekt og når han utfordra de til å veie seg der og da viste det seg at alle bomma med minst 10kg...  jeg mistenker det samme gjelder HD, for jeg har svært vanskelig for å tro at hun er så nærme bmi på 27.. sorry asså 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Kanskje hun tror hun har en six pack under henget🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun har jo ikke heng…Hun har jo «muffin-mage» (lik min🙈) om man kan kalle det det….Hun får ikke operert den. De jeg kjenner som har utført bukplastikk, har jo vært slanke etter en kraftig vektnedgang. Helt ærlig, så fremstår ikke HD som veltrent akkurat, så det å gjemme seg bak at muskler veier mer enn fett osv., blir for dumt. En veltrent, kraftig dame, vil jo se helt annerledes ut. HD er ikke «fit», men hun er kraftig.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
irevin skrev (20 timer siden):

Hun har jo ikke heng…Hun har jo «muffin-mage» (lik min🙈) om man kan kalle det det….Hun får ikke operert den. De jeg kjenner som har utført bukplastikk, har jo vært slanke etter en kraftig vektnedgang. Helt ærlig, så fremstår ikke HD som veltrent akkurat, så det å gjemme seg bak at muskler veier mer enn fett osv., blir for dumt. En veltrent, kraftig dame, vil jo se helt annerledes ut. HD er ikke «fit», men hun er kraftig.

Akkurat. Man kan ha høyere vekt på grunn av høy muskelmasse, men det er jo ikke tilfelle med henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Selv når du er på sykehuset, må det tas bilder i heisen m tilgjort mine. 

• Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (35 minutter siden):

Selv når du er på sykehuset, må det tas bilder i heisen m tilgjort mine. 

Og dele informasjon om syke barn i samma slengen.

Trodde Helene aldri skulle vise noe som helst av disse barna jeg…. selv ikke en liten tå en gang! Men informasjon om operasjon på et lite barn det er selvfølgelig uproblematisk…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (37 minutter siden):

Akkurat. Man kan ha høyere vekt på grunn av høy muskelmasse, men det er jo ikke tilfelle med henne. 

Det er jo en ganske vanlig forsvarsmekanisme hos overvektige personer.. at vekta er høy pga mye muskler. Men altså, det er jo ikke akkurat  sånn at HD har veldig lav fettprosent og derav mye av vekta er muskeler. Hun kan heller ikke si at de 8kg hun veier for mye ifølge krava er pga mer muskler i beina pga høy vekt over lang tid.. så muskulær er hun virkelig ikke.. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

En får jo lyst til å spørre hvorfor man på død og liv må ta bilde i en heis. Det er på nivå med doselfier. Det dummeste jeg vet om. Gjelder ALLE influencere..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Se der ja.. da innrømmer HD at hun har gått på saxenda, som ble oppdaget på et bilde hun la ut. Men flere var så bastant på at det ikke var hennes 🫣

• Nyttig 11
Skrevet
Lileep skrev (1 minutt siden):

Se der ja.. da innrømmer HD at hun har gått på saxenda, som ble oppdaget på et bilde hun la ut. Men flere var så bastant på at det ikke var hennes 🫣

Men det er veldig lenge siden hun prøvde? Og det var hun vel åpen om? Eller husker jeg helt feil? 
Når var det disse sprøytene feilaktig ble lagt ut? 

Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Men det var laaaangt tilbake før hun ble gravid med tvillingene! Men hva med nå da? Tror ikke hun er helt ærlig her jeg da…..

• Liker 3
Skrevet
Melkebart1 skrev (23 minutter siden):

Men det er veldig lenge siden hun prøvde? Og det var hun vel åpen om? Eller husker jeg helt feil? 

Er lenge siden ja, og hun innrømmet aldri noe, ikke før idag 🙂 bildet ble fjernet kjapt og erstatta med et uten pennen synlig, og hun svarte aldri på spørsmålene rundt det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (24 minutter siden):

Men det var laaaangt tilbake før hun ble gravid med tvillingene! Men hva med nå da? Tror ikke hun er helt ærlig her jeg da…..

Jeg tror hun er ærlig, for hun har vist tidligere at hun kan klare å gå raskt ned i vekt, mye ned også. Hun har egentlig aldri slitt med å gå ned i vekt. Det hun aldri klarer er å holde seg vektstabil over lang tid.. er det som er hennes utfordring. 

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (35 minutter siden):

Nei. Hun var ikke åpen om det den gang. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror ikke på et ord av det hun sier. Med den plutselige store vektnedgangen skal hun få oss til å tro at hun ikke bruker hjelpemidler. Hun har stått i en livskrise har hun ut av det blå funnet nøkkelen?  Kommer garantert til å gi  suksessen kreditt til det rådyre programmet hun selger. Hun er ikke noe annet enn en bedrager

• Liker 5
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...