Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miranda16 skrev (10 minutter siden):

At hun kommer seg inn i en L, kaller jeg bs. 

Screenshot_20260524-132515.png

Da kan det umulig være «slark i tightsen» om hun nå bruker xl….men som sagt; aner ikke hvordan hun ser ut i real life, så mulig hun ser større ut enn hun er, selv om hun redigerer seg slankere. Men hun har jo en rumpa hun skal ha plass til i den tightsen også. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ presisere at klærne er for store og at vise hvilken størrelse hun bruker. Men husk at hun ikke bryr seg om vekt da.. 

Hun kan forresten umulig bruke L i den tightsen. 

• Nyttig 3
Skrevet
Fenomen skrev (26 minutter siden):

MÅ presisere at klærne er for store og at vise hvilken størrelse hun bruker. Men husk at hun ikke bryr seg om vekt da.. 

Hun kan forresten umulig bruke L i den tightsen. 

Selv om hun får den på seg, så betyr det ikke at den passer 🫣 jeg vil tro at de hun har nå sitter slik de skal, og dermed rett størrelse per i dag. Men hun har jo alltid jaga etter å ha lavest mulig størrelse, samme hvordan det ser ut på henne. 

Jeg kan ikke forstå hvordan noen klarer å trene i åletrange klær? Selv går jeg opp en størrelse i thighs fordi jeg orker ikke at det strammer. Og jeg lurer veldig på hvordan en tights kan bli for stor når det kun er snakk om en str ned. Den blir vel først slarkete når en person er f.eks. s/m og har bukser i xl liggende? Tipper hun fint kunne brukt xl mye lenger.. men er nok stas å vise at hun "passer" L nå 

• Liker 2
Skrevet

Ikke snakk om at kommer seg inn i denne tightsen.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke størrelsestabellen for Famme-tightsen over. 

Her er en tights fra Under Armour, som har ganske annerledes mål.

https://www.ellos.no/under-armour/treningstights-hg-armour-hirise-7-8-ns/1614915-01

Og her har jeg selv kjøpt nye tights en størrelse mindre etter ca 30 kg vektnedgang, rett og slett fordi de sitter dårlig ved spesielt løping. Men annen trening går det stort sett greit. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
Måne Rampelyset skrev (31 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin. 

Den burde vært ryddet grundigere. Fatter ikke hva folk får ut av å sitte og slenge dritt om kroppen til et annet menneske hele kvelden. Denne tråden begynner å bli grotesk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sarah93 skrev (58 minutter siden):

Den burde vært ryddet grundigere. Fatter ikke hva folk får ut av å sitte og slenge dritt om kroppen til et annet menneske hele kvelden. Denne tråden begynner å bli grotesk. 

Det handler vel mer om det lureriet hun bedriver i businessen sin. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...