Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blyana skrev (1 minutt siden):

Så formuleringen hennes er problemet? Ville ikke vektlagt det så mye. I teorien kunne man løpt 7 km og så tatt 5 pauser på veien om det var utendørs, eller gått i tillegg. Men man sier jo ikke jeg har vært ute å gåløpt/løpt med pause. Ikke noe jeg ville hengt meg opp i😅 Om hun ville fremstille seg som noe hun ikke er så ville hun vel ikke lagt ut så mye om at hun kom på siste plass? Eller bare funnet på en unnskyldning og ikke stilt opp. 

Ja det grunner nok i formuleringen hennes, sammen med et tilsynelatende stort ønske om å være bedre enn hva hun er. Men ja, jeg har null troverdighet lenger når det gjelder HD, men håper hun får en fremgang  ved neste løp, og klarer å holde livsstilen hun nå har. Unner henne å lykkes over tid, hun har virkelig prøvd i utallige år nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blyana skrev (6 minutter siden):

Så formuleringen hennes er problemet? Ville ikke vektlagt det så mye. I teorien kunne man løpt 7 km og så tatt 5 pauser på veien om det var utendørs, eller gått i tillegg. Men man sier jo ikke jeg har vært ute å gåløpt/løpt med pause. Ikke noe jeg ville hengt meg opp i😅 Om hun ville fremstille seg som noe hun ikke er så ville hun vel ikke lagt ut så mye om at hun kom på siste plass? Eller bare funnet på en unnskyldning og ikke stilt opp. 

Det hadde vi sett på resultatlista uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (6 minutter siden):

Det hadde vi sett på resultatlista uansett. 

Tenker man må ha et hekt på HD om man virkelig driver å sjekker resultater 😅 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Blyana skrev (20 minutter siden):

Du kan kalle det formulering. Men om formuleringen gir kundene feil inntrykk/informasjon så kalles det og villedende markedsføring.

• Nyttig 1
Skrevet

Igjen og igjen. Fokus på vektnedgang. Jeg kjøper ikke at det ikke er medisiner denne gangen og, men det ville jo drepe salget av eget program. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun skulle jo ikke fokusere på det lenger. Hadde jo et laaaaaangt innlegg på det for et par/tre år tilbake. Men jeg unner henne å ha gått ned i vekt altså👍Det har hun jo strevd med i årevis. Men hun har nok hatt hjelp, noe hun har innrømmet tidligere men som nok sitter langt inne denne gangen. Skulle ønske hun kunne være ærlig, men hun selger eget program og da blir det vanskelig. Som jeg har skrevet tidligere; man skal være rimelig dedikert for å gå ned i snitt 3.3 kg pr måned i 6 måneder. Hadde det vært over ett år, så hadde jeg trodd det, men hva gjelder henne, så har jeg problemer med å tro det sett i sammenheng med det hun har delt i some siste 6-8 årene

• Nyttig 11
Skrevet (endret)

Rett tilbake til promotering av pilatessenteret. Synes det er så suspekt måten hun legger det frem: i typisk reklamestil, nesten som om hun selv skulle vært eier- eller ha interesser i senteret. Det er veldig rart, siden hun selv har et foretak som i praksis konkurrerer om de samme kundene og hvor de velger å bruke pengene sine. Men postene/storyene for senteret er aldri merket med reklame.

Endret av Laia
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (På 15.4.2026 den 21.46):

Hun skulle jo ikke fokusere på det lenger. Hadde jo et laaaaaangt innlegg på det for et par/tre år tilbake. Men jeg unner henne å ha gått ned i vekt altså👍Det har hun jo strevd med i årevis. Men hun har nok hatt hjelp, noe hun har innrømmet tidligere men som nok sitter langt inne denne gangen. Skulle ønske hun kunne være ærlig, men hun selger eget program og da blir det vanskelig. Som jeg har skrevet tidligere; man skal være rimelig dedikert for å gå ned i snitt 3.3 kg pr måned i 6 måneder. Hadde det vært over ett år, så hadde jeg trodd det, men hva gjelder henne, så har jeg problemer med å tro det sett i sammenheng med det hun har delt i some siste 6-8 årene

Det er jo heller ikke vanskelig å gå ned i vekt, det har hun jo klart flere ganger, både naturlig og med litt ekstra hjelp. Utfordringen er nok livet butter imot igjen, typisk ønsker hun å få dekket operasjonen for løs hud av staten, og så begynner vektoppgangen igjen. Håper hun faktisk klarer å holde seg vektstabil denne gangen, og kan være ærlig med følgerne sine om veien dit. Men ærlighet har aldri vært hennes sterkeste side dessverre 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Finnwife skrev (2 timer siden):

Det er jo heller ikke vanskelig å gå ned i vekt, det har hun jo klart flere ganger, både naturlig og med litt ekstra hjelp. Utfordringen er nok livet butter imot igjen, typisk ønsker hun å få dekket operasjonen for løs hud av staten, og så begynner vektoppgangen igjen. Håper hun faktisk klarer å holde seg vektstabil denne gangen, og kan være ærlig med følgerne sine om veien dit. Men ærlighet har aldri vært hennes sterkeste side dessverre 

Selv om kriteriene for hudfjerning er slækkere for slankeopererte så er jo Helene vektmessig et stykke unna kan det se ut som. Og man må jo ha helseplager, ikke bare kosmetisk samt vektstabil to år. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Internettet glemmer aldri...

Bilder på hennes FB som ennå ikke er en mnd. gamle, vitner om en eventyrlig nedgang. Stor endring i fasong,  og med et såpass stort vekttap ligger enten a) traumer b) periodisk faste 24/24 eller c) medisinsk bistand.

Tviler på at hverdagsterk gir såpass til oppnåelse av vektreduksjon. Og hvis det er tilfelle- Grethe Roede watch out!!!

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Jammf skrev (2 minutter siden):

Internettet glemmer aldri...

Bilder på hennes FB som ennå ikke er en mnd. gamle, vitner om en eventyrlig nedgang. Stor endring i fasong,  og med et såpass stort vekttap ligger enten a) traumer b) periodisk faste 24/24 eller c) medisinsk bistand.

Tviler på at hverdagsterk gir såpass til oppnåelse av vektreduksjon. Og hvis det er tilfelle- Grethe Roede watch out!!!

Den store endringen var ikke synlig forrige helg. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Så akkurat reelsen hennes fra 2 dager tilbake, der hun løfter en vekt på 20kg. Jeg synes hun ser retusjert ut? Det er noe rart med bevegelsene på lårene blant annet... andre som ser det eller er det bare meg?

• Nyttig 7
Skrevet
Gåsungen skrev (39 minutter siden):

Så akkurat reelsen hennes fra 2 dager tilbake, der hun løfter en vekt på 20kg. Jeg synes hun ser retusjert ut? Det er noe rart med bevegelsene på lårene blant annet... andre som ser det eller er det bare meg?

Hun retusjerer og bruker så mye filter at det er helt komisk. Den fremoverleninga er også latterlig.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Gåsungen skrev (2 timer siden):

Cellulittene, som hun ikke bryr seg noe som helst om, er det filter på. De er svært synlige på forrige helgs løp, men ikke på hennes videoer. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Nok et innlegg som beviser at du leser her inne på kvinneguiden Helene. 

Skal du først lese her inne så ta til deg kritikken om filter osv. For det er det enkelte hengte seg opp i. At det er så stor forskjell på bilder og videoer du poster kontra det man ser live og på andre profiler. 

Folk driter i om du har cellulitter. Folk driter i om du har mage. Folk driter i at du er overvektig. Folk driter i om du er i god eller dårlig form. Alt dette er du langt fra alene om i denne verden.  De reagerer derimot på at dette alltid skjules mest mulig på din profil. Når man poserer, bruker filter, poserer seg tynnest mulig og snakker sin egen form opp i skyene så er det klart forskjellen blir tydelig når andre poster uredigerte bilder og filmer av deg og da reagerer folk. 

Vis deg som du er. Stå for at vekt er viktig for deg. Stå for at du ikke er i superform. Stå for at du bare er et vanlig menneske. Stå for at du ikke er perfekt.

Da hadde du fått masse creds! Tro meg.

For du er faktisk god nok akkurat som du er og akkurat som du ser ut.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet

Fint og viktig at HD ikke bryr seg om cellulittene sine....men hvorfor filter og retusjering på steroider???🤔 Og spesielt på lårene??

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
hubbabubba00 skrev (22 minutter siden):

Nok et innlegg som beviser at du leser her inne på kvinneguiden Helene. 

Skal du først lese her inne så ta til deg kritikken om filter osv. For det er det enkelte hengte seg opp i. At det er så stor forskjell på bilder og videoer du poster kontra det man ser live og på andre profiler. 

Folk driter i om du har cellulitter. Folk driter i om du har mage. Folk driter i at du er overvektig. Folk driter i om du er i god eller dårlig form. Alt dette er du langt fra alene om i denne verden.  De reagerer derimot på at dette alltid skjules mest mulig på din profil. Når man poserer, bruker filter, poserer seg tynnest mulig og snakker sin egen form opp i skyene så er det klart forskjellen blir tydelig når andre poster uredigerte bilder og filmer av deg og da reagerer folk. 

Vis deg som du er. Stå for at vekt er viktig for deg. Stå for at du ikke er i superform. Stå for at du bare er et vanlig menneske. Stå for at du ikke er perfekt.

Da hadde du fått masse creds! Tro meg.

For du er faktisk god nok akkurat som du er og akkurat som du ser ut.

👏👏👏⬆️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (4 timer siden):

Den store endringen var ikke synlig forrige helg. 

Jo det var den 

Skrevet

Hvis dere går inn på profilen hennes, scroller til juli i fjor, og fortsatt nekter for at denne dama har gått ned i vekt. Da er det ikke bare synet deres det er noe galt med… 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror de fleste ser at hun har gått noe ned i vekt.

Det er metode og tidsbruk som ikke helt henger på greip. Vi ser jo at Pilates og keto har spilt en rolle, men har det vært tatt grep ut over det? Sett opp mot egenreklame og måloppnåelser er det noe diskrepans flere undrer seg over. En ting som ikke har vært uttalt, men antakelig spiller en rolle, er hvis H. f.eks har brukt medisiner som har ført til vektoppgang, som hun nå har sluttet med. Sånne enkle ting å forklare. 

Gud forby at vekttapet også inkluderer ei viss penn som begynner på W. Da får troverdigheten kjørt seg.

Tillit- ærlighet- åpenhet- kred,  er det noe influensere trenger litt mer av så er det vel dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...