Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blyana skrev (1 minutt siden):

Så formuleringen hennes er problemet? Ville ikke vektlagt det så mye. I teorien kunne man løpt 7 km og så tatt 5 pauser på veien om det var utendørs, eller gått i tillegg. Men man sier jo ikke jeg har vært ute å gåløpt/løpt med pause. Ikke noe jeg ville hengt meg opp i😅 Om hun ville fremstille seg som noe hun ikke er så ville hun vel ikke lagt ut så mye om at hun kom på siste plass? Eller bare funnet på en unnskyldning og ikke stilt opp. 

Ja det grunner nok i formuleringen hennes, sammen med et tilsynelatende stort ønske om å være bedre enn hva hun er. Men ja, jeg har null troverdighet lenger når det gjelder HD, men håper hun får en fremgang  ved neste løp, og klarer å holde livsstilen hun nå har. Unner henne å lykkes over tid, hun har virkelig prøvd i utallige år nå. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blyana skrev (6 minutter siden):

Så formuleringen hennes er problemet? Ville ikke vektlagt det så mye. I teorien kunne man løpt 7 km og så tatt 5 pauser på veien om det var utendørs, eller gått i tillegg. Men man sier jo ikke jeg har vært ute å gåløpt/løpt med pause. Ikke noe jeg ville hengt meg opp i😅 Om hun ville fremstille seg som noe hun ikke er så ville hun vel ikke lagt ut så mye om at hun kom på siste plass? Eller bare funnet på en unnskyldning og ikke stilt opp. 

Det hadde vi sett på resultatlista uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (6 minutter siden):

Det hadde vi sett på resultatlista uansett. 

Tenker man må ha et hekt på HD om man virkelig driver å sjekker resultater 😅 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Blyana skrev (20 minutter siden):

Du kan kalle det formulering. Men om formuleringen gir kundene feil inntrykk/informasjon så kalles det og villedende markedsføring.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...