irevin Skrevet 12. april #23841 Skrevet 12. april Jaddah123 skrev (1 time siden): Nå skal hun visst være med på et nytt løp, men 5 km. Får håpe det går bedre da👍 Det er et fornuftig og realistisk mål i hvertfall.
Jaddah123 Skrevet 12. april #23842 Skrevet 12. april irevin skrev (9 minutter siden): Det er et fornuftig og realistisk mål i hvertfall. Absolutt.
Jaddah123 Skrevet 12. april #23843 Skrevet 12. april Når jeg ser jogginga hennes på venninnas konto, så lurer jeg på hvordan det er mulig å jogge saktere enn folk går. Kanskje ikke så rart hun brukte unormalt lang tid på løpet da. 2 9
Lileep Skrevet 12. april #23844 Skrevet 12. april Den videoen var faktisk litt trist å se på, for hun vil så gjerne, hun prøver å så hardt å bli den hun ønsker.. men videoen viser ei som såvidt klarer å jogge sist i mål. Håper virkelig hun klarer å oppnå det hun ønsker ved neste løp, og ikke lover å ta med følgerne på veien og dermed legge lista kjempehøyt atter en gang. Det må være bedre for HD å jobbe med dette på egenhånd, og kanskje da slippe presset om å prestere. 1 8
Babyface Skrevet 12. april #23845 Skrevet 12. april Hvordan kan en overvektig og veldig dårlig trent person ha troverdighet som pt? Jeg forstår ikke at hun har kunder. 4 11
irevin Skrevet 12. april #23846 Skrevet 12. april Lileep skrev (14 minutter siden): Den videoen var faktisk litt trist å se på, for hun vil så gjerne, hun prøver å så hardt å bli den hun ønsker.. men videoen viser ei som såvidt klarer å jogge sist i mål. Håper virkelig hun klarer å oppnå det hun ønsker ved neste løp, og ikke lover å ta med følgerne på veien og dermed legge lista kjempehøyt atter en gang. Det må være bedre for HD å jobbe med dette på egenhånd, og kanskje da slippe presset om å prestere. Fulgte Aurora Hoff på sin første 5 km jeg, som hun la ut på IG tidligere i vår. For en prestasjon, selv om det ikke gikk fort. Hun har da forberedt seg og opplevde både mestring og ekte glede virker det som👍 2 5
friskbris Skrevet 12. april #23848 Skrevet 12. april Aurora Hoff er ti tusen ganger mer motiverende ja. 4 2
Beatbox Skrevet 12. april #23849 Skrevet 12. april Linazer skrev (23 minutter siden): Hva er denne vennindens konto? @livsstilmicha
Mariss@68 Skrevet 12. april #23850 Skrevet 12. april Hvordan kan denne dama ha noe som helst troverdighet? Det går ikke an for en som kanskje trener En gang pr uke engang å gjøre det dårligere. Snakk om å leve et falskt liv og ha så liten innsikt. Som flere sier her, hvis man er stor og ønsker inspirasjon, følg Aurora Hoff. Det der er så imponerende, ekte og til etterfølgelse 3 8
Jaddah123 Skrevet 12. april #23852 Skrevet 12. april Torden skrev (2 minutter siden): Altså, man går fortere enn dette. Det er helt krise faktisk. 4 3
irevin Skrevet 12. april #23853 Skrevet 12. april friskbris skrev (27 minutter siden): Aurora Hoff er ti tusen ganger mer motiverende ja. Enig! Hun tar tak i det pga helsen og hun hadde «farlig dårlig form», når hun startet 16 uker. Hun begynte å gå, og det var grunnleggende for henne. Syns hun viser sårbare sider også og forteller at det hele tiden krever å legge om livsstil. 3 1
MiniMjau Skrevet 12. april #23854 Skrevet 12. april Det er 5,7 km/t omtrent. Prøv d selv på mølla!!. Det er knapt gang-fart! 3 3
Strikkedamapåbygda Skrevet 12. april #23855 Skrevet 12. april Jeg løp samme løp i går. Jeg er også overvektig, og til tross for at jeg har trent systematisk på løping over tid var jeg også en av de siste. Mange minutter raskere enn Helene, men dog. Jeg så Helene underveis og hun jogget og jobbet på. Sakte, ja, men hun var der og hun deltok. Jeg er enig i at det kanskje ikke lyser PT og resultater av denne dama på lik linje som hos andre, men jeg er usikker på hvor all irritasjonen og sinnet kommer fra hos flere av de som skriver her. De som evt inngår en avtale med Helene gjør det jo frivillig og følger forhåpentligvis et opplegg som oppleves som utviklende. Hva og hvem som gjør at noen klarer å snu en mindre heldig livsstil er jo helt individuelt. 7 2 7
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #23856 Skrevet 12. april Strikkedamapåbygda skrev (3 minutter siden): Jeg løp samme løp i går. Jeg er også overvektig, og til tross for at jeg har trent systematisk på løping over tid var jeg også en av de siste. Mange minutter raskere enn Helene, men dog. Jeg så Helene underveis og hun jogget og jobbet på. Sakte, ja, men hun var der og hun deltok. Jeg er enig i at det kanskje ikke lyser PT og resultater av denne dama på lik linje som hos andre, men jeg er usikker på hvor all irritasjonen og sinnet kommer fra hos flere av de som skriver her. De som evt inngår en avtale med Helene gjør det jo frivillig og følger forhåpentligvis et opplegg som oppleves som utviklende. Hva og hvem som gjør at noen klarer å snu en mindre heldig livsstil er jo helt individuelt. Jeg har hverken sinne eller irritasjon mot Helene personlig. Men jeg kritiserer influensere/påvirkere som utnytter sin platform og rolle til å tjene penger på ofte desperate og sårbare grupper. De som selger treningsopplegg og kroppsprodukter er ofte de værste. 4 7
Laia Skrevet 12. april #23857 Skrevet 12. april Strikkedamapåbygda skrev (17 minutter siden): Jeg løp samme løp i går. Jeg er også overvektig, og til tross for at jeg har trent systematisk på løping over tid var jeg også en av de siste. Mange minutter raskere enn Helene, men dog. Jeg så Helene underveis og hun jogget og jobbet på. Sakte, ja, men hun var der og hun deltok. Jeg er enig i at det kanskje ikke lyser PT og resultater av denne dama på lik linje som hos andre, men jeg er usikker på hvor all irritasjonen og sinnet kommer fra hos flere av de som skriver her. De som evt inngår en avtale med Helene gjør det jo frivillig og følger forhåpentligvis et opplegg som oppleves som utviklende. Hva og hvem som gjør at noen klarer å snu en mindre heldig livsstil er jo helt individuelt. Ingen sinne eller ergrelse fra min side iallfall. Jeg bare stusser på en del ting, og det må det være rom for. For meg gjelder det spesielt at hun som PT promoterer trening mot en 10km på en mølle innendørs, og det akkurat da den sponsede mølla var kommet i hus. Denne løpevenninna advarte også Helene om all denne pilatestreninga hun har prioritert fremfor løpetrening (se kommentarfelt i innlegget 7. februar). Det ser ut som Helene har valgt å ikke lytte til hennes velmente og riktige råd. Dette synes jeg er mildt sagt merkelig av en PT. Jeg tror det er en sammenheng her mellom dette og det at hun endte opp sist (av totalt 5403 deltakere). Jeg tenker derfor at Helenes treningsråd om løping ikke har noen som helst tyngde eller troverdighet for min del iallfall. 3 7
cerruti Skrevet 12. april #23858 Skrevet 12. april Hvorfor skal hun absolutt løpe egentlig? Hun liker det ikke, har ikke løpekropp og virker å ha tusen andre baller i lufta hun bør følge opp. 2 5
Melkebart1 Skrevet 12. april #23859 Skrevet 12. april Fenomen skrev (5 timer siden): Hun kan jo ikke ha LØPT? Ethvert oppegående menneske, i hvert fall en treningsinfluencer, klarer å GÅ 10 km. Jogga da… Hun kom seg i mål og løp sakte da jeg så henne! Så ja, hun klarte da det? 1
Melkebart1 Skrevet 12. april #23860 Skrevet 12. april Strikkedamapåbygda skrev (46 minutter siden): Jeg løp samme løp i går. Jeg er også overvektig, og til tross for at jeg har trent systematisk på løping over tid var jeg også en av de siste. Mange minutter raskere enn Helene, men dog. Jeg så Helene underveis og hun jogget og jobbet på. Sakte, ja, men hun var der og hun deltok. Jeg er enig i at det kanskje ikke lyser PT og resultater av denne dama på lik linje som hos andre, men jeg er usikker på hvor all irritasjonen og sinnet kommer fra hos flere av de som skriver her. De som evt inngår en avtale med Helene gjør det jo frivillig og følger forhåpentligvis et opplegg som oppleves som utviklende. Hva og hvem som gjør at noen klarer å snu en mindre heldig livsstil er jo helt individuelt. Her inne holder det ikke å gjøre så godt man kan, med de forutsetningene man har. Her granskes det med lupe for å finne svakheter. Det vris og vendes på mange ting, og er det ikke akkurat slik kommentatorene her inne mener det bør være, så er det feil😅 Så bra du gjennomførte, selvom du og var en av de siste🏃🏻♀️👏🏼😍 1 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå