Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen som lurer på hva slags sko hun har. ?? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
MiniMjau skrev (10 minutter siden):

Er vel ingen som lurer på hva slags sko hun har. ?? 

Hun la ut bilde av kun skoene og skrev «Hokka», men nei, jeg tror INGEN lurer på hva slags sko hun har. Men så leser hun her inne og tok til seg skrivefeilen👏

• Liker 3
Skrevet
Fruus skrev (2 minutter siden):

Hun la ut bilde av kun skoene og skrev «Hokka», men nei, jeg tror INGEN lurer på hva slags sko hun har. Men så leser hun her inne og tok til seg skrivefeilen👏

Artig å ta sånn feil, det står jo HOKA i store bokstaver på skoene. Hvordan kan en ta feil? Tror hun prøvde å være "kofferthumor-morsom"

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
MiniMjau skrev (1 minutt siden):

Artig å ta sånn feil, det står jo HOKA i store bokstaver på skoene. Hvordan kan en ta feil? Tror hun prøvde å være "kofferthumor-morsom"

Jeg tror ikke hun vet bedre. Hun har mange skrivefeil. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Får håpe skopar nr xx hjelper på løpinga da HD. "Hokka" sko er nok det som skal til skal du se.. siden de hundre andre du har kjøpt fordi du skal begynne å løpe tydeligvis ikke var bra nok. Kanskje du skal informere følgerene dine  hvorfor de ikke var bra nok siden du har tjent penger på å anbefale de ørten ulike skoa, og anbefalte de så veldig også.. men stemte kanskje ikke det da? Var bare for å få spons? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 5.8.2025 den 15.52):

Drage: "Endelig den første løpeøkta, her er forresten reklame for sko" 

En så stor og tung løper som Drage, burde ha bedre sko enn disse billige plastskoene fra Famme. Det er å be om vonde knær. Bare ett vennlig råd. 

Summeer skrev (På 5.8.2025 den 16.52):

Var akkurat det jeg sa kom til å skje 🤣

Og det der er virkelig ikke gode løpesko. Det materialet gir altfor mye etter, og har ikke en stiv hælkappe og stabilisering slik man bør når man overpronerer 🥸

Fnug skrev (På 1.8.2025 den 18.33):

Har nok litt med mengde gå/løping tenker jeg.. og jeg har i hvert fall den oppfattelsen av at hun ikke går mer enn d som strengt tatt er nødvendig..

Jeg kan også bruke nøytrale sko som til/fra sko. Men jeg går/løper minimum 6-7mil til sammen i uka, og bruker nøytrale løpesko med spesialtilpassede såler, for å tåle belastningen.. så sko som passer foten er kjempeviktig, ingen tvil..

Enda godt hun spanderte på seg gode løpesko etter hvert da! Nå blir hun sikkert ikke kritisert lenger siden hun gjorde akkurat det folk i tråden sa hun burde gjøre 

å ja vent 

• Nyttig 9
Skrevet
Pinnsvine skrev (39 minutter siden):

Enda godt hun spanderte på seg gode løpesko etter hvert da! Nå blir hun sikkert ikke kritisert lenger siden hun gjorde akkurat det folk i tråden sa hun burde gjøre 

å ja vent 

Selvfølgelig må vi kritisere noe, hvordan ellers skal du få noe å gjøre om dagen? 😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Pinnsvine skrev (1 time siden):

å ja vent 

Hva er det du er ute etter nå? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 minutt siden):

Hva er det du er ute etter nå? 

Det ga jo null mening. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen god dag uten å legge ut sykdommer ang barna😡

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Beatbox skrev (6 minutter siden):

Ingen god dag uten å legge ut sykdommer ang barna😡

Og snart kommer knekken fordi en uke barnefri gitt rett til h nå.. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (4 minutter siden):

Da er klagingen offisielt i gang:).

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Sol, admin.

Skrevet
Lileep skrev (23 timer siden):

Er hun ikke sammen med barnefar lenger? 

• Liker 1
Skrevet
Kalkula skrev (1 minutt siden):

Jo? Er bare noen dager siden forrige kleine reel… 

• Liker 2
Skrevet
Kalkula skrev (42 minutter siden):

Joda, men planen var å ha alle ungene i bhg hele uka mens hun har ferie.. derav ungefri 😉

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Endelig viser HD frem klær uten å vri seg i rare posisjoner eller holder ting forran. Informativ og fint innlegg som gir en ekte illustrasjon av det hun skal prøve å selge. 👏🏻👏🏻 håper det fortsetter sånn, tydelig at selvfølelsen er bedre og da blir også reklamene bedre og mer ærlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun holder fremdeles ikke hendene i siden men midt på, og står foroverlent på skrå med kameraet vinklet litt oppover for å gi illusjon av å være tynnere enn det hun er...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (20 timer siden):

Joda, men planen var å ha alle ungene i bhg hele uka mens hun har ferie.. derav ungefri 😉

Åja, at han holder ut :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...