irevin Skrevet 1 time siden #24541 Skrevet 1 time siden panzerpølsa skrev (3 timer siden): Det er altså så stusselig hvordan hun fremstår i forhold til det å være hjemme med ungene sine. Hver eneste gang er det traumer, depresjon, overleve og slit. Det må føles grusomt for ungene i ettertid å lese om hvordan de "ødelegger" alt for mor. At ingen i nærmeste familie/omkrets sier noe, er for meg helt ufattelig. Samme innlegg rundt ungene dukker opp igjen og igjen. Antagelig er dette ment som humor, men det går på repeat og da fremstår det for meg som mindre humor og mer som et gjennomgående budskap at det er irriterende å ha barn. Ungene hennes er 1 1/2 og 5 år. Mine nærmer seg voksne og hun må ikke tro det blir bedre med årene, det blir bare andre «utfordringer». 2 4
Fruus Skrevet 1 time siden #24542 Skrevet 1 time siden platypus skrev (1 time siden): Hva skjedde i fjor sommer, som har gitt henne traumer? 🤔 Sommerferie med 3 unger. 1 3
Laia Skrevet 1 time siden #24543 Skrevet 1 time siden Fizzypo skrev (2 timer siden): Ser at dette med kragebein blir nevnt flere ganger. Har det vært tatt opp gjentatte ganger i nyere tid? Jeg kan bare huske et innlegg om det for flere år siden da hun gikk en del ned i vekt, tror det var rett før hun ble gravid første gang. Det er iallfall en eget Insta-innlegg om det 11. November 2020. Er temmelig sikker på at det i ettertid også har blitt nevnt på stories, men det kan jeg ikke dokumentere. 1 2
Fizzypo Skrevet 6 minutter siden #24544 Skrevet 6 minutter siden Laia skrev (1 time siden): Det er iallfall en eget Insta-innlegg om det 11. November 2020. Er temmelig sikker på at det i ettertid også har blitt nevnt på stories, men det kan jeg ikke dokumentere. Da er det samme innlegg jeg har sett jeg kan ikke huske at hun har skrevet noe mer om det siden. I hvert fall ikke siden vektnedgangen i fjor høst. Jeg syns som nevnt at det overdrives veldig når det skrives at hun snakker mye om det. Av helt konkrete ting jeg har fått med meg den siste måneden så er det IG story om BH-en som er blitt for stor, den hvite shortsen som ikke passet ifjor og noe med snøringen på et t-skjorteerme. Mulig det også var noe om synlig midje. Syns ikke det er mye, spesielt ikke veid opp mot alt det andre hun legger ut der hun viser til andre ikke-vektrelaterte fordeler av trening. Hva mer er det hun har nevnt egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå