Fnug Skrevet tirsdag kl. 20:37 #25201 Skrevet tirsdag kl. 20:37 irevin skrev (29 minutter siden): Bilde hentet fra HD sin facebook: Hva mener hun med dette bildet? At det påvirker vekten ved at den går oppover eller nedover? Når hun sier «og ikke på en god måte» - så tenker jeg at vekten går oppover. iogmed at hun jobber for å gå ned i vekt, og om hun da tar av så vil jo ikke d vær negativt for henne.. men mulig jeg tolker det feil? 🤷🏼♀️ 1
cerruti Skrevet tirsdag kl. 20:47 #25202 Skrevet tirsdag kl. 20:47 Fnug skrev (7 minutter siden): Når hun sier «og ikke på en god måte» - så tenker jeg at vekten går oppover. iogmed at hun jobber for å gå ned i vekt, og om hun da tar av så vil jo ikke d vær negativt for henne.. men mulig jeg tolker det feil? 🤷🏼♀️ Hun mener at hun går ned for fort og hinter til at det er usunt/at hun ikke spiser nok. Sikkert bare å slutte med det som gjør at hun spiser lite om det er problematisk. Noe alle vet at det jo ikke er. Det virker heller som det viktigste i livet. 2 6
Lileep Skrevet tirsdag kl. 21:32 #25203 Skrevet tirsdag kl. 21:32 Fnug skrev (52 minutter siden): Når hun sier «og ikke på en god måte» - så tenker jeg at vekten går oppover. iogmed at hun jobber for å gå ned i vekt, og om hun da tar av så vil jo ikke d vær negativt for henne.. men mulig jeg tolker det feil? 🤷🏼♀️ Jeg tolker det motsatt, at nå "raser" hun ned i vekt fordi det er en så tung periode. Hun hadde vel neppe vist frem hvor stor genseren er nå, hvis hun hadde lagt på seg 😉 jeg syns dog den type info ikke har noe på en bedriftskonto å gjøre, spesielt ikke når hun selv selger program som skal være så fantastisk for psykene og hele pakka. Hun er virkelig et godt eksempel på hvor godt det programmet funker iom hun følger det selv 🫣 holdt ikke mange mnd før verden raste sammen og maten ble fiende og kiloene bare renner av ( slik jeg tolker henne) 3 7
irevin Skrevet tirsdag kl. 21:44 #25204 Skrevet tirsdag kl. 21:44 Lileep skrev (8 minutter siden): Jeg tolker det motsatt, at nå "raser" hun ned i vekt fordi det er en så tung periode. Hun hadde vel neppe vist frem hvor stor genseren er nå, hvis hun hadde lagt på seg 😉 jeg syns dog den type info ikke har noe på en bedriftskonto å gjøre, spesielt ikke når hun selv selger program som skal være så fantastisk for psykene og hele pakka. Hun er virkelig et godt eksempel på hvor godt det programmet funker iom hun følger det selv 🫣 holdt ikke mange mnd før verden raste sammen og maten ble fiende og kiloene bare renner av ( slik jeg tolker henne) Bare vente ett år el to, så kommer det nok et innlegg hvor hun «innrømmer» medisinsk hjelp for vektnedgang. Hennes «enkle» program er ikke designet for hvor mye hun har «rast ned». 7 2
Laia Skrevet onsdag kl. 05:37 #25205 Skrevet onsdag kl. 05:37 (endret) Summeer skrev (På 21.12.2025 den 20.39): I likhet med Bara sine jeans er Famme de eneste jeansene hun har i skapet og de er suuuuper behagelige å ha på 🫠🫠🫠 også får vi ikke se bilder av buksa på rett forfra så vi ikke engang ser om de er lukket 🤷♀️ Jeg visste at jeg hadde fra ett eller annet sted at det ble diskutert Famme jeans hun hadde anskaffet seg på et tidspunkt tidligere. Og jeg fant det. Her fra innlegget til @Summeer 21. desember i fjor (side 1141 tidligere i tråden). Er ikke så opptatt av størrelsen eller om hun får kneppet buksa igjen eller ikke. Det jeg derimot henger meg opp i er at hun i gårsdagens markedsføring omtrent fremstiller det som dette er en «ny jeans fra Famme» som hun aldri har hatt før. Dette er akkurat den samme modellen som hun reklamerte for i 2025. Dette vet jeg fordi jeg kjøpte akkurat samme modell («baggy») omtrent på samme tidspunkt i fjor. Endret onsdag kl. 05:41 av Laia 6 8
Fotballfluen Skrevet onsdag kl. 08:01 #25206 Skrevet onsdag kl. 08:01 (endret) Helene har et litt annerledes perspektiv på størrelser enn de fleste. Tights er et godt eksempel på det. Jeg kan bruke samme størrelse i tights selv om kroppsvekten min varierer med 20%. Den sitter bare litt annerledes, men den er så strechy at jeg får den på uansett hvor mye jeg veier. På henne er tightsene ofte så stramme at de omtrent er gjennomsiktige selv om hun hardnakket påstår at det er riktig størrelse. Endret onsdag kl. 11:20 av Fotballfluen 3 8
panzerpølsa Skrevet onsdag kl. 14:04 #25207 Skrevet onsdag kl. 14:04 Lileep skrev (På 1.9.2026 den 11.36): Hun har reklamert for olabukser fra bara før, og da var de verdens beste som var så perfekt at de skulle hun bruke dongeri hun også. Så kommer an på hvem hun har samarbeid med.. så troverdigheten er 0, og hvordan kan hun vite hvor god buksa er uten å ha brukt den over en lang periode? Hun henta pakke for et par dager siden, og tar buksa ut av plasten på videoen. Hun gir inntrykk av å ha brukt buksa i mindre enn 5 min, men kan allerede nå berolige følgere med at den sklir ikke ned, blir ikke slapp over lengre tids bruk. Blir like teit som den gangen hun reklamerer for en reisetrille til toddlers, på brostein om vinteren mens hun forsett var gravid med første. Ikke måte på hvor fantastisk den vogna var, og hun hadde engang ikke født 🫣🫣🫣 Første gang jeg har sett HD ta på seg en bukse som tilsynelatende så riktig ut i størrelsen. Men utrolig synd at hun må nevne ørten ganger at det er en str større en vanlig for å få den baggy.. men den sitter jo som et skudd, og er ikke baggy men akkurat passe. Er str så utrolig viktig? Er det ikke bedre at buksa sitter fint? Veldig troverdig reklame når buksa pakkes ut av plasten i selve reklamen.... 4 2
Lileep Skrevet torsdag kl. 18:37 #25208 Skrevet torsdag kl. 18:37 HD linker til en artikkel som omhandler treningsinfluencere og mangelen på kompetanse osv. Det morsomme er jo at HD faller jo innunder de influencere forfatteren advarer mot, men det ser vel ikke HD selv 🫣 8 11
panzerpølsa Skrevet torsdag kl. 18:38 #25209 Skrevet torsdag kl. 18:38 Lileep skrev (1 minutt siden): HD linker til en artikkel som omhandler treningsinfluencere og mangelen på kompetanse osv. Det morsomme er jo at HD faller jo innunder de influencere forfatteren advarer mot, men det ser vel ikke HD selv 🫣 Tenkte akkurat det samme. 2 3
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:17 #25210 Skrevet torsdag kl. 19:17 Lileep skrev (39 minutter siden): HD linker til en artikkel som omhandler treningsinfluencere og mangelen på kompetanse osv. Det morsomme er jo at HD faller jo innunder de influencere forfatteren advarer mot, men det ser vel ikke HD selv 🫣 Oh the irony 4 4
Beatbox Skrevet torsdag kl. 19:20 #25211 Skrevet torsdag kl. 19:20 Lileep skrev (42 minutter siden): HD linker til en artikkel som omhandler treningsinfluencere og mangelen på kompetanse osv. Det morsomme er jo at HD faller jo innunder de influencere forfatteren advarer mot, men det ser vel ikke HD selv 🫣 Og det sier mye om fraværet av selvinnsikt.. 3 6
Haremor Skrevet fredag kl. 13:29 #25212 Skrevet fredag kl. 13:29 Den siste reelen har hun vel lagt ut noe lignende før? Kopiert er den, som vanlig. 1 1
irevin Skrevet fredag kl. 13:33 #25213 Skrevet fredag kl. 13:33 Haremor skrev (3 minutter siden): Den siste reelen har hun vel lagt ut noe lignende før? Kopiert er den, som vanlig. Ja, jeg «kjente den» også igjen 1 2
Haremor Skrevet fredag kl. 20:03 #25214 Skrevet fredag kl. 20:03 Da er den vanlige depresjonen tilbake igjen og litt av fødselsdepresjonen. 7
JojoMoyes Skrevet fredag kl. 20:26 #25215 Skrevet fredag kl. 20:26 Haremor skrev (21 minutter siden): Da er den vanlige depresjonen tilbake igjen og litt av fødselsdepresjonen. Men å total redigere seg ihjel på bilder og opprettholde løgner ang hverdagssterk det er ikke noe problem på tross av deppe tider… 1 9
Beatbox Skrevet fredag kl. 21:08 #25216 Skrevet fredag kl. 21:08 JojoMoyes skrev (41 minutter siden): Men å total redigere seg ihjel på bilder og opprettholde løgner ang hverdagssterk det er ikke noe problem på tross av deppe tider… Hun har lang erfaring med å leve på en " big fat lie ".... 2 5
Haremor Skrevet i går, 04:28 #25217 Skrevet i går, 04:28 JojoMoyes skrev (8 timer siden): Men å total redigere seg ihjel på bilder og opprettholde løgner ang hverdagssterk det er ikke noe problem på tross av deppe tider… Dette er faget henne, så dette kan hun.. 4
MiniMjau Skrevet i går, 05:01 #25218 Skrevet i går, 05:01 Afpt utdanning kan jo være alt fra noe som varer i mange måneder til et helgekurs. Burde vært et krav at "online coacher" /alle som tilbyr tjenester knyttet til trening og kosthold hadde en detaljert CV tilgjengelig og dokumentasjon på faktisk utdanning og kompetanse. I tillegg hadde det vært veldig greitt å vite hvor mange kunder de faktisk har coachet(altså føre opp reell arbeidserfaring på cven, gjelder spesielt om de bare er online coach) "Utdannet på afpt" kan være så mangt. Jeg snakker litt generelt nå, ikke nødvendigvis om HD. Helene har jo faktisk også jobbet ved et senter, så antar hun ikke kan jobbe der uten å ha kunder. Det er jo normalt i alle yrker å vise til en CV med erfaring og utdannelse, dokumentasjon på all kompetanse. 2
JojoMoyes Skrevet i går, 05:52 #25219 Skrevet i går, 05:52 Ja hun har gått ned i vekt, men det er ikke synlig at hun trener! Det i seg selv er et minus for meg om jeg skulle hatt hjelp ved vektnedgang og trening.Jeg vil ha synlige resultater. Det at hun blånekter for hjelpemidler med så liten innsats gjør det bare så suspekt at jeg hadde skygget banen totalt…. 1 4
panzerpølsa Skrevet i går, 06:13 #25220 Skrevet i går, 06:13 MiniMjau skrev (1 time siden): Afpt utdanning kan jo være alt fra noe som varer i mange måneder til et helgekurs. Burde vært et krav at "online coacher" /alle som tilbyr tjenester knyttet til trening og kosthold hadde en detaljert CV tilgjengelig og dokumentasjon på faktisk utdanning og kompetanse. I tillegg hadde det vært veldig greitt å vite hvor mange kunder de faktisk har coachet(altså føre opp reell arbeidserfaring på cven, gjelder spesielt om de bare er online coach) "Utdannet på afpt" kan være så mangt. Jeg snakker litt generelt nå, ikke nødvendigvis om HD. Helene har jo faktisk også jobbet ved et senter, så antar hun ikke kan jobbe der uten å ha kunder. Det er jo normalt i alle yrker å vise til en CV med erfaring og utdannelse, dokumentasjon på all kompetanse. Det som er problematisk med Drage er alt dette hun har delt i sosiale medier. Alt fra keto, piller, pulver, spis deg fri, hypnoterapi, slankeoperasjon, slankemedisin, halvsannheter og kopiering av ting som trender på TikTok. Hun fremstår ikke troverdig, å det er noe nytt hun sverger til stadig vekk. Pole, hoop, løping, styrketrening, pilates osv. Å det meste av dette hun viser til, ser man aldri noe mer av. Hun følger bare det som er populært, å kopierer dette til eget opplegg. I tillegg er det dette enorme fokuset på psykisk uhelse, før/etterbilder, hinting til vektnedgang koblet opp mot utseende og dette at hun baserer alt på om vekta går opp eller ned. Så totalt skivebom å fremheve seg selv i forbindelse med denne artikkelen om useriøse Pt/coaching tjenester. Hun står i aller høyeste grad høyt på lista over de som kommer inn under den kategorien. 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå