Haremor Skrevet i går, 06:13 #25281 Skrevet i går, 06:13 Da var det «løping» igjen. Hun kommer seg ikke gjennom et halvmaraton med den farten der. 4
MiniMjau Skrevet i går, 06:25 #25282 Skrevet i går, 06:25 Haremor skrev (10 minutter siden): Da var det «løping» igjen. Hun kommer seg ikke gjennom et halvmaraton med den farten der. Det er vel ett år til omtrent. med mindre hun skal løpe på våren. så forhåpentligvis så tenker hun at hun skal ha et ordentlig opplegg og hjelp frem mot den tid! en klarer alltid presse seg gjennom 21 km, med litt jogg, litt gogg og gåing. men litt av greia er vel at opptreningen frem mot halvmaraton skal være en "reise" der de også blir i bedre løpeform! 1
Miranda16 Skrevet i går, 07:14 #25283 Skrevet i går, 07:14 Så redigert. Hvem er du hun lurer? Jo kundene hennes 6
Lileep Skrevet i går, 07:55 #25284 Skrevet i går, 07:55 MiniMjau skrev (1 time siden): Det er vel ett år til omtrent. med mindre hun skal løpe på våren. så forhåpentligvis så tenker hun at hun skal ha et ordentlig opplegg og hjelp frem mot den tid! en klarer alltid presse seg gjennom 21 km, med litt jogg, litt gogg og gåing. men litt av greia er vel at opptreningen frem mot halvmaraton skal være en "reise" der de også blir i bedre løpeform! Det er nå 8-9 mnd siden hun begynte å jogge for å kunne delta på løp i april.. hvor langt har hun kommet på disse mnd mtp løping? Hun har ikke forbedret teknikk, ikke forbedret fart.. ikke forbedret kondisen nevneverdig.. etter 8-9 mnd med fokus på løping så står hun på samme sted som før første løp. Ikke sjans i havet om hun klarer å trene seg opp til halvmaraton med det opplegget hun har laget for seg selv og kunden sine. Hun MÅ få hjelp av noen som kan løping, hun selv har null peiling.. det viser jo resultatet etter alle disse mnd. 2 6
Haremor Skrevet i går, 10:33 #25285 Skrevet i går, 10:33 Lileep skrev (2 timer siden): Det er nå 8-9 mnd siden hun begynte å jogge for å kunne delta på løp i april.. hvor langt har hun kommet på disse mnd mtp løping? Hun har ikke forbedret teknikk, ikke forbedret fart.. ikke forbedret kondisen nevneverdig.. etter 8-9 mnd med fokus på løping så står hun på samme sted som før første løp. Ikke sjans i havet om hun klarer å trene seg opp til halvmaraton med det opplegget hun har laget for seg selv og kunden sine. Hun MÅ få hjelp av noen som kan løping, hun selv har null peiling.. det viser jo resultatet etter alle disse mnd. Aldri i verden om hun innrømmer mangel på kunnskap. Hun kommer til å melde seg på kun fordi hun er vrang og uten selvinnsikt. 1 5
irevin Skrevet i går, 11:26 #25286 Skrevet i går, 11:26 Siste reel🙉🙈🤯🤣Virkelig slike innlegg jeg forbinder med karrierekvinner…. 8
cerruti Skrevet i går, 11:29 #25287 Skrevet i går, 11:29 irevin skrev (2 minutter siden): Siste reel🙉🙈🤯🤣Virkelig slike innlegg jeg forbinder med karrierekvinner…. Hun er rett og slett lite delikat… 1 7
MiniMjau Skrevet i går, 11:35 #25288 Skrevet i går, 11:35 irevin skrev (8 minutter siden): Siste reel🙉🙈🤯🤣Virkelig slike innlegg jeg forbinder med karrierekvinner…. dette får hun drive med i rett setting.. 😄 4
irevin Skrevet i går, 11:36 #25289 Skrevet i går, 11:36 cerruti skrev (5 minutter siden): Hun er rett og slett lite delikat… Skal sikkert være morsom, men humoren blir så useriøs ift det hun ønsker fremstille seg som. 1 4
Haremor Skrevet i går, 11:56 #25290 Skrevet i går, 11:56 cerruti skrev (26 minutter siden): Hun er rett og slett lite delikat… Det har hun alltid vært. 3 5
Fenomen Skrevet 23 timer siden #25291 Skrevet 23 timer siden Jeg blir altså så klein av at hun hele tiden skal dele sine seksuelle preferanser.. 2 6
Fnug Skrevet 18 timer siden #25292 Skrevet 18 timer siden MiniMjau skrev (12 timer siden): Sa hun ikke for ETT minutt siden at hun skulle trene mer styrke? Å trene til halvmaraton i 2027 er jo midt i blinken content for veeeeldig mange, nå i løpebølgen. Inkludert meg selv, som har samme mål! Spent på å se om hun klarer lage noe ut av det da eller om det blir det samme med psykiske knekker, sutring om egentid og gogging på mølla i 3 kmt. Hun bør FAKTISK følge et opplegg for å både trene opp kroppen til å tåle løp, trene teknikk og løpsstyrke fremover. Kanskje hun burde koblet på noen som kan løpetrening, når hun som PT med eget løpeprogram presterer å prøve løpe på en bestemt hastighet i en bestemt sone, som nybegynner😅 Styrketrening er nok ikke like «bra» og engasjerende content vil jeg tro.. Men får man bruke så lang tid man vil/trenger på slike løp - eller må man klare innen en satt tid? Eller det er kanskje forskjell fra løp til løp? Bare lurer siden jeg aldri har løpt løp - så aner ikke hvordan det funker.. 😊
irevin Skrevet 18 timer siden #25293 Skrevet 18 timer siden Fnug skrev (Akkurat nå): Styrketrening er nok ikke like «bra» og engasjerende content vil jeg tro.. Men får man bruke så lang tid man vil/trenger på slike løp - eller må man klare innen en satt tid? Eller det er kanskje forskjell fra løp til løp? Bare lurer siden jeg aldri har løpt løp - så aner ikke hvordan det funker.. 😊 Under Oslo Maraton må du klare halv og helmaraton innen en gitt tid. Dette da gatene må åpnes for trafikk igjen. Makstid halvmaraton er 3 timer og 30 min. Hun brukte 1 time og 44 min på flat 10 km i våres. Oslo Maraton, 21 km om det er det hun tenker å løpe er alt annet enn flat løype. Hun står i fare for å bli tatt ut av løpet, for hun har NULL GRUNNLAG. Og da mener jeg null. Hadde hun vært en person som hadde gått regelmessig turer, hadde formen vært mye bedre. Hun viste under det løpet av det var skremmende dårlig form. Hun kan jobbe seg opp mot distansen, men det krever struktur for unngå skader 6
MiniMjau Skrevet 18 timer siden #25294 Skrevet 18 timer siden (endret) irevin skrev (20 minutter siden): Under Oslo Maraton må du klare halv og helmaraton innen en gitt tid. Dette da gatene må åpnes for trafikk igjen. Makstid halvmaraton er 3 timer og 30 min. Hun brukte 1 time og 44 min på flat 10 km i våres. Oslo Maraton, 21 km om det er det hun tenker å løpe er alt annet enn flat løype. Hun står i fare for å bli tatt ut av løpet, for hun har NULL GRUNNLAG. Og da mener jeg null. Hadde hun vært en person som hadde gått regelmessig turer, hadde formen vært mye bedre. Hun viste under det løpet av det var skremmende dårlig form. Hun kan jobbe seg opp mot distansen, men det krever struktur for unngå skader Oslo halvmaraton er en ganske seig løype, det er noe lange stigninger ble jeg fortalt i dag av ei som løp i år. (Og hun har brukt måneder med spesifikk trening mot halvm.) Sånne stigninger du ikke tenker særlig på når du kjører rundt i byen, opp mot Bislett, opp mot Frogner..var det oslo halv hun skulle løpe? Endret 18 timer siden av MiniMjau 1
irevin Skrevet 17 timer siden #25295 Skrevet 17 timer siden MiniMjau skrev (33 minutter siden): Oslo halvmaraton er en ganske seig løype, det er noe lange stigninger ble jeg fortalt i dag av ei som løp i år. (Og hun har brukt måneder med spesifikk trening mot halvm.) Sånne stigninger du ikke tenker særlig på når du kjører rundt i byen, opp mot Bislett, opp mot Frogner..var det oslo halv hun skulle løpe? Ikle sikkert hun tenker hun skal løpe Oslo halv., men spørsmålet var om man kan bruke så lang tid man vil på et halvtmaraton. Det kan man ikke i Oslo. Kan godt hende hun tenker et annet løp
MiniMjau Skrevet 17 timer siden #25296 Skrevet 17 timer siden irevin skrev (8 minutter siden): Ikle sikkert hun tenker hun skal løpe Oslo halv., men spørsmålet var om man kan bruke så lang tid man vil på et halvtmaraton. Det kan man ikke i Oslo. Kan godt hende hun tenker et annet løp Sant det var sånn oslo maraton kom inn i bildet:) Ja det er bare å melde seg på, startnumre rives bort fort!
Fnug Skrevet 16 timer siden #25297 Skrevet 16 timer siden irevin skrev (1 time siden): Under Oslo Maraton må du klare halv og helmaraton innen en gitt tid. Dette da gatene må åpnes for trafikk igjen. Makstid halvmaraton er 3 timer og 30 min. Hun brukte 1 time og 44 min på flat 10 km i våres. Oslo Maraton, 21 km om det er det hun tenker å løpe er alt annet enn flat løype. Hun står i fare for å bli tatt ut av løpet, for hun har NULL GRUNNLAG. Og da mener jeg null. Hadde hun vært en person som hadde gått regelmessig turer, hadde formen vært mye bedre. Hun viste under det løpet av det var skremmende dårlig form. Hun kan jobbe seg opp mot distansen, men det krever struktur for unngå skader Takk for svar 😊 Var litt tanken min også - at om det er tidsbegrensning på det løpet hun velger, så har hun litt av en jobb å gjøre før start i hvert fall 😅
Måne Rampelyset Skrevet 16 timer siden #25298 Skrevet 16 timer siden Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
cerruti Skrevet 15 timer siden #25299 Skrevet 15 timer siden Jeg fatter ikke at hun i det hele tatt tenker tanken på å begynne med lange løp. Why?! Verken form eller hjemmeforhold ligger vel til rette for det. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå