Haremor Skrevet i går, 16:40 #25381 Skrevet i går, 16:40 irevin skrev (1 time siden): Hvorfor slutter hun i behandling? Hun bør jo ikke overlates til seg selv når dette er tilbakevendende hele tiden Fordi hun tror trening og egentid er løsningen på alt🤷♀️ 1 6
Haremor Skrevet i går, 16:48 #25382 Skrevet i går, 16:48 Nå har hun lagt ut artikkelen om den «turglade mammaen»🤭 Problemet med for små og trange klær gjelder visst ikke lenger da. Tror ikke det er så mange lite turglad mamma som HD. Der går det i sofa og egentid. 6 2
Beatbox Skrevet i går, 16:56 #25383 Skrevet i går, 16:56 Haremor skrev (8 minutter siden): Nå har hun lagt ut artikkelen om den «turglade mammaen»🤭 Problemet med for små og trange klær gjelder visst ikke lenger da. Tror ikke det er så mange lite turglad mamma som HD. Der går det i sofa og egentid. Tur fra kjøkkenet til sofaen?🙈 2 1
Haremor Skrevet i går, 16:58 #25384 Skrevet i går, 16:58 Beatbox skrev (1 minutt siden): Tur fra kjøkkenet til sofaen?🙈 Må være det, men hun bor vel for det meste i pysjbuksa hjemme😅 3 1
Lileep Skrevet i går, 17:11 #25385 Skrevet i går, 17:11 Viktig å få frem at hun ikke har det problemet med å finne turklær nå, men utifra bildene ser hun helt lik ut da som nå... 3 3
Fenomen Skrevet i går, 18:04 #25386 Skrevet i går, 18:04 Haremor skrev (2 timer siden): Synes det virker veldig syklusstyrt jeg da og da blir jo alt galt. Det går ikke SÅ i perioder. Det er mer noen måneder her og noen måneder der. 1
cerruti Skrevet i går, 18:35 #25387 Skrevet i går, 18:35 Hun får vel ikke brukt mat som medisin mer? Slankemedisin kan også gi bivirkninger som nedstemthet osv. Men å kalle det livskrise? Fra fødselsdepresjon til livskrise? 1 3
irevin Skrevet i går, 19:44 #25388 Skrevet i går, 19:44 cerruti skrev (1 time siden): Hun får vel ikke brukt mat som medisin mer? Slankemedisin kan også gi bivirkninger som nedstemthet osv. Men å kalle det livskrise? Fra fødselsdepresjon til livskrise? Anbefaler Hverdagsterk. Løsningen på alt 2
skeiv-ostepop Skrevet i går, 19:45 #25389 Skrevet i går, 19:45 irevin skrev (Akkurat nå): Anbefaler Hverdagsterk. Løsningen på alt Ja jeg har hørt mye positivt om det. 1
Haremor Skrevet i går, 19:48 #25390 Skrevet i går, 19:48 Tror ikke noe på at hverdagen hennes er så hektisk. Det har hun for små unger til. 1
irevin Skrevet i går, 20:03 #25391 Skrevet i går, 20:03 Den turglade 3-barnsmoren kan ta skippe både løpetrening, hyrox, pilates og styrketrening og komme seg ut i skog og mark. Rekreasjon og balsam for sjelen å KOMME SEG UT i istedenfor febrilsk forsøke å gjøre «alt» på en gang, gjerne inne på et senter. Da kan hun ta med mann og barn og gjøre aktivitet ut av det. Hun som er i så elendig form, vil jo ha mer utbytte både fysisk og psykisk av dette istedenfor for å gjøre minimalt på et treningssenter hvor hun selv tror hun gjør maksimalt. Til å ha trent tilsynelatende så lenge og så mye som hun i årevis har lagt ut på some, er jeg overrasket over at hun faktisk var i så dårlig form hun viste i våres ved å delta i det løpet og progresjonen er jo ikke tilstede. Jeg forstår hun har en travel hverdag, det er det med tre små barn, men man må justere seg og ikke tro at man kan leve som om man ikke har barn. Mine to nærmer seg voksne, selv nå er det mye å følge opp og jeg har ikke sjans til å prioritere meg enda slik jeg ønsker. Jeg er frustrert og lei i perioder men det tenker jeg er en del av livet, rett og slett. Hun må bare akseptere det 2 1 7
Måne Rampelyset Skrevet i går, 21:35 #25392 Skrevet i går, 21:35 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Fenomen Skrevet 15 timer siden #25393 Skrevet 15 timer siden irevin skrev (10 timer siden): Den turglade 3-barnsmoren kan ta skippe både løpetrening, hyrox, pilates og styrketrening og komme seg ut i skog og mark. Rekreasjon og balsam for sjelen å KOMME SEG UT i istedenfor febrilsk forsøke å gjøre «alt» på en gang, gjerne inne på et senter. Da kan hun ta med mann og barn og gjøre aktivitet ut av det. Hun som er i så elendig form, vil jo ha mer utbytte både fysisk og psykisk av dette istedenfor for å gjøre minimalt på et treningssenter hvor hun selv tror hun gjør maksimalt. Til å ha trent tilsynelatende så lenge og så mye som hun i årevis har lagt ut på some, er jeg overrasket over at hun faktisk var i så dårlig form hun viste i våres ved å delta i det løpet og progresjonen er jo ikke tilstede. Jeg forstår hun har en travel hverdag, det er det med tre små barn, men man må justere seg og ikke tro at man kan leve som om man ikke har barn. Mine to nærmer seg voksne, selv nå er det mye å følge opp og jeg har ikke sjans til å prioritere meg enda slik jeg ønsker. Jeg er frustrert og lei i perioder men det tenker jeg er en del av livet, rett og slett. Hun må bare akseptere det Ja, back to basic og komme seg ut i frisk luft. Og som du sier, hun må akseptere at hun har valgt og få barn og da er det de som kommer først. 2 6
Miranda16 Skrevet 14 timer siden #25394 Skrevet 14 timer siden Den besettelsen om å lyve til media for å få søkelyset på seg. Tror OF er den perfekte veien å gå for å få oppmerksomhet på ting hun elsker. I tillegg kan hun potensielt tjene godt på å mate shoppingavhengigheten sin 2 6
Melkebart1 Skrevet 14 timer siden #25395 Skrevet 14 timer siden Haremor skrev (11 timer siden): Tror ikke noe på at hverdagen hennes er så hektisk. Det har hun for små unger til. Tror du ikke livet er hektisk med tvillinger under to år, pluss en femåring? Noe sier meg at du kan ikke ha barn😅 3 små barn, jobb i Oslo, bor i Fredrikstad (noe hjemmekontor virker det som), sliter med vekt opp og ned, gjør så godt hun kan med trening som er like så bra for den psykiske helsa som den fysiske, fødselsdepresjon/depresjon som naturlig har sine svingninger.. and so on. For meg så høres det ut som Helene har en strevsom hverdag, mange kabaler som skal gå opp. Så at hun ikke er helt etter boka, tenker jeg er helt naturlig. Hvem får til alt, alltid? Unntatt Kvinneguiden folk da… Jeg tror Helene er ei dame som prøver alt hun kan, å navigere og sjonglere alt livet kaster på henne. Ja, hun strever, får ikke til alt, og det er helt greit. 3
cerruti Skrevet 14 timer siden #25396 Skrevet 14 timer siden Hun fornekter seg ikke i hvert fall- ref dagens «kreative» skryt av vektnedgang. Hun må være et H å bo sammen med. «Meg, meg, meg». 7
Summeer Skrevet 13 timer siden #25397 Skrevet 13 timer siden Det er travelt med små barn. Men man må prioritere. Jeg pendlet nesten en time hver vei til jobb, samme med mannen. Vi hadde to "egentid kvelder" i uka hver. Kl 18.30 og ut kvelden fikk en av oss trene/gjøre noe annet uten å klarere med den andre. Så jeg skjønner behovet hennes for egentid. Jeg bare ser ikke at hun bruker den til å lade/bygge seg opp. Og jeg tror ikke han får egentid, for da ville det vært mer "holder fortet alene" innlegg. (Vi fikk tre barn på 2,5 år. Jeg var i shitty form da yngste var året og løp meg strategisk i form til å løpe mila på under 50 min. Da begynte jeg med gogging i 30 minutter, og gikk ned 12 kg på ett år. Så det er faktisk ikke så vanskelig om man er konsekvent og faktisk bruker to kvelder i uka på å jobbe mot målet. Jeg satte også ofte vogna midt på et strekke og løp intervall frem og tilbake forbi vogna. Eller løp sammen med unger som var ute å syklet. Bare å rope "Førstemann" det 😉) 2
MiniMjau Skrevet 13 timer siden #25398 Skrevet 13 timer siden Melkebart1 skrev (27 minutter siden): Tror du ikke livet er hektisk med tvillinger under to år, pluss en femåring? Noe sier meg at du kan ikke ha barn😅 3 små barn, jobb i Oslo, bor i Fredrikstad (noe hjemmekontor virker det som), sliter med vekt opp og ned, gjør så godt hun kan med trening som er like så bra for den psykiske helsa som den fysiske, fødselsdepresjon/depresjon som naturlig har sine svingninger.. and so on. For meg så høres det ut som Helene har en strevsom hverdag, mange kabaler som skal gå opp. Så at hun ikke er helt etter boka, tenker jeg er helt naturlig. Hvem får til alt, alltid? Unntatt Kvinneguiden folk da… Jeg tror Helene er ei dame som prøver alt hun kan, å navigere og sjonglere alt livet kaster på henne. Ja, hun strever, får ikke til alt, og det er helt greit. Og så virker det som om hun skal ha "kontroll" på alt, rutiner som må følges, ... og når hun ikke får til det så er det rett i kaos. 2
Lileep Skrevet 13 timer siden #25399 Skrevet 13 timer siden Melkebart1 skrev (49 minutter siden): Tror du ikke livet er hektisk med tvillinger under to år, pluss en femåring? Noe sier meg at du kan ikke ha barn😅 3 små barn, jobb i Oslo, bor i Fredrikstad (noe hjemmekontor virker det som), sliter med vekt opp og ned, gjør så godt hun kan med trening som er like så bra for den psykiske helsa som den fysiske, fødselsdepresjon/depresjon som naturlig har sine svingninger.. and so on. For meg så høres det ut som Helene har en strevsom hverdag, mange kabaler som skal gå opp. Så at hun ikke er helt etter boka, tenker jeg er helt naturlig. Hvem får til alt, alltid? Unntatt Kvinneguiden folk da… Jeg tror Helene er ei dame som prøver alt hun kan, å navigere og sjonglere alt livet kaster på henne. Ja, hun strever, får ikke til alt, og det er helt greit. Greia er vel at de som står i samme situasjon, ikke påtar seg sponsoroppdrag, lager sin egen app som tar mye av tiden osv. Hadde hun droppa disse unødvendige tingene, men fokusert kun på treningen ( som er det hun sier gir henne noe), mammarollen og jobb så hadde kanskje hverdagen vært lettere å mestre? Småbarnsliver er veldig hektisk på sin måte, men hun legger til så mye som ikke er nødvendig og sa blir hverdagen for henne uutholdelig virker det som. 6
Melkebart1 Skrevet 13 timer siden #25400 Skrevet 13 timer siden MiniMjau skrev (34 minutter siden): Og så virker det som om hun skal ha "kontroll" på alt, rutiner som må følges, ... og når hun ikke får til det så er det rett i kaos. Ja, å lage seg strategier for å klare å bake alt inn i livet, det burde hun få hjelp til. Andre folk sliter jo også med dette, forskjellen er at det ikke vises på some. Ikke i like stor grad kanskje. Og jeg kan jo forstå at hun deler og, for hun lever jo av samarbeid i tillegg til den vanlige jobben sin. vil dere ha meg, så får dere hele meg. På en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå