Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, allesote skrev:

Sofie finner ut at Mario og Bettina har hatt sex. Mario og Bettina slipper begge kula på hverandre i en ofringsseremoni, nesten samtidig. Kulen til Mario traff bakken først, så Bettina blir sendt til "helvete" mens Mario får en semifinaleplass.

Jeg er bare halvveis i episoden enda, skal oppdatere om det skjer noe mer :)

Bettina får lov å velge noen å ta med seg ned til helvete på festen. Bettina velger Sofie og trekantdramaet braker løst!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gosh, for en dramatisk episode! Skulle ønske jeg hadde hatt popcorn der i en vending. 😄 For en råtten fisk Mario er. Virkelig en lite sympatisk person ut i fra det man får sett på skjermen. 

Anonymkode: f70e3...0d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gosh, for en dramatisk episode! Skulle ønske jeg hadde hatt popcorn der i en vending. 😄 For en råtten fisk Mario er. Virkelig en lite sympatisk person ut i fra det man får sett på skjermen. 

Anonymkode: f70e3...0d9

Jeg synes det er mest trist nå å se på. Sjelden en får se slik usympatisk oppførsel. Og Sofie som sier hun har vært borti slike før... her er en til dessverre 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mest trist nå å se på. Sjelden en får se slik usympatisk oppførsel. Og Sofie som sier hun har vært borti slike før... her er en til dessverre 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: b2c91...642

Ja, det var litt trist oppi det hele, enig i den forsåvidt. Hvorfor Sofie velger å fortsette på utsiden med en slik ekling, er bortenfor min forstand. Hun må være veldig forelsket...

Anonymkode: f70e3...0d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en jævla drittsekk Mario er! Skjønner ikke hvordan det menneske kan ha venner i det hele tatt mtp oppførselen hans!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener bestemt at det tidligere også var 2 som kastet kula omtrent likt, men fordi den ene kula ikke knuste - vant den andre. I dag var det ikke sånn.... Noen som husker?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, A4. skrev:

Jeg mener bestemt at det tidligere også var 2 som kastet kula omtrent likt, men fordi den ene kula ikke knuste - vant den andre. I dag var det ikke sånn.... Noen som husker?

Husker ikke selv. Men kanskje kulene traff bakken helt på likt og de da ser på hvem sin som knuste/knuste først?

Anonymkode: 0a763...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4. skrev:

Jeg mener bestemt at det tidligere også var 2 som kastet kula omtrent likt, men fordi den ene kula ikke knuste - vant den andre. I dag var det ikke sånn.... Noen som husker?

Hvis du tenker på sesong 6, da Aurora og Nicolai kastet på likt, så var det også kulen som gikk først i bakken som vant.  Det bør jo ikke ha noe å si om kulen knuser eller ikke, kaster man kulen har man jo en klar intensjon.

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet til Mario?!?! Virker som om han er på nippet til å slå ned Bettina når han krangler med henne i døråpningen!

Kreds til Bettina for å ikke sleike noens ræv, digger meg at hun sa rett ut til Marthe at hun ikke gadd å snakke med henne etter hendelsen. Marthe er en av de største sladrehankene der inne!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Marthe ryker snart! Hun gjør ikke en dritt! Bare soler seg, bader og sladre sladre sladre!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg Sofie og Henrik står mot Thea og Adrian i en finale 😍

Anonymkode: 86426...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det er ekkelt at søsken har sex med samme person samtidig? 😳

Anonymkode: 86426...4e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som syns det er ekkelt at søsken har sex med samme person samtidig? 😳

Anonymkode: 86426...4e0

Hvem er søsken?🤔

Anonymkode: dbafe...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er søsken?🤔

Anonymkode: dbafe...794

Tix hadde sex med eneggede tvillinger - samtidig.

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe er jo så kjedelig at fy faen. Hun har jo null meninger.

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tix hadde sex med eneggede tvillinger - samtidig.

Anonymkode: 20c4f...0da

Det er det han sier ja. Om han har gjort det er noe annet.

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg, jeg heier på de som tilsynelatende ingen andre liker 🤭

Digget Tea K fra begynnelsen, får medfølelse for Sofie etter det som har skjedd (inne på PH, lurer dog på hvorfor hun ennå driver med Mario og ble samboer med ham..), syns Marthe virker helt herlig og har en velfungerende taktikk med å spille i kulissene med TIX.

Liker virkelig ikke Thea, Jamilla og Bettina. Spesielt ikke Thea, hun har plaget meg siden hun kom inn igjen. Heller ikke Mario, men akkurat den er vi nok flere om.

Anonymkode: 0a763...c6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...