Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arg... Blir så irritert på Viaplay. Helt utrolig at dette skjer gang på gang. 

Få ut episoden nå!!!

Anonymkode: bd456...d17

Ja, det er helt utrolig. Også at det skal ta over 1 time å fikse det, fra de sier at de arbeider med saken. 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vanskelig skal det egentlig være å publisere en episode på Viaplay. Hvor mange idioter trengs mon tro? 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av Viaplay... Håper den kommer snart!

Anonymkode: f70e3...0d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så betaler vi for dette..

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer på overtid. 🙄

Anonymkode: da770...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde vel teknisk sett fått refundert månedsprisen når de ikke klarer å legge ut episodene slik de har lovet? Ellers kunne man jo like gjerne ha sett dem på viafree. Ikke at jeg tror vi får en krone tilbake da..

Anonymkode: 69e25...be8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To timer på overtid. 🙄

Anonymkode: da770...49e

Sikkert kveldsvakten med 1 ukes erfaring som har klart å slette hele episoden :klaske:

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man burde vel teknisk sett fått refundert månedsprisen når de ikke klarer å legge ut episodene slik de har lovet? Ellers kunne man jo like gjerne ha sett dem på viafree. Ikke at jeg tror vi får en krone tilbake da..

Anonymkode: 69e25...be8

Enig, det er utelukkende pga at de sender PH tidlig at jeg i det hele tatt gidder å abonnere!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden lå ute hos meg 17:05, tok ikke noe screenshot, kunne ikke spille den av da. Kanskje de prøver å vente så lenge som mulig for å ikke spoile dagens episoden for mye for de som ikke ser på Viaplay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ughhh episoden lå uten nå igjen! Spilte ikke av også forsvant den igjen. Sykt irriterende!

Ok episoden er ute hos meg, nå spiller den av også...

Endret av bleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i dagens episode?

Anonymkode: 88091...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Thea tok feil valg i dag. Tix har penger og er nok for stolt til å skulle slippe kula i en finale. Henrik derimot... Med tanke på at Thea og Henrik visstnok ikke er venner på Facebook, kan det se ut til at Henrik enten ofrer Thea eller slipper kula mot henne i finalen.

Anonymkode: 95bf3...fae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Thea tok feil valg i dag. Tix har penger og er nok for stolt til å skulle slippe kula i en finale. Henrik derimot... Med tanke på at Thea og Henrik visstnok ikke er venner på Facebook, kan det se ut til at Henrik enten ofrer Thea eller slipper kula mot henne i finalen.

Anonymkode: 95bf3...fae

Tix har jo ikke sansen for Thea, og jeg kan se for meg at han slipper kula for å gi pengene til Marthe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Severin tråkker over streken neste uke, så da ser jeg for meg at Severin og Bettina blir ett finalepar. Hvem det andre finaleparet er, er ikke godt å si. 

Håpet TIX skulle vinne hele greien :-((

Anonymkode: bdcd3...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan Thea mene at hun har alt på sitt rene? Hun gjorde det mest ondskapsfulle valget inne på ph i dag. Først så overtalte hun «alle» om at Adrian skulle få sitte plassen, og hun LOVET Andreas at han skulle få stå bak henne. Andreas ville jo egentlig ikke det, han ville sitte trygt, men valgte å stole på Thea. Også valgte hun Henrik pga et brev hun «plutselig» fant i kofferten sin i dag, som hun pakket 100 tidligere. Virker ikke tilfeldig for meg. 

Virket mer som at hun ikke ville dolke Adrian i ryggen, og sende han ut. Hun så muligheten til å få Henrik som partner, uten å sende ut Adrian. Dette var et rent spill, men hun later som noe annet for å unngå hat. Andreas er verdens beste fyr som tar det hele med et smil, men han ble virkelig spilt ut på en slem måte av Thea i dag. 

Anonymkode: 37d14...7f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan Thea mene at hun har alt på sitt rene? Hun gjorde det mest ondskapsfulle valget inne på ph i dag. Først så overtalte hun «alle» om at Adrian skulle få sitte plassen, og hun LOVET Andreas at han skulle få stå bak henne. Andreas ville jo egentlig ikke det, han ville sitte trygt, men valgte å stole på Thea. Også valgte hun Henrik pga et brev hun «plutselig» fant i kofferten sin i dag, som hun pakket 100 tidligere. Virker ikke tilfeldig for meg. 

Virket mer som at hun ikke ville dolke Adrian i ryggen, og sende han ut. Hun så muligheten til å få Henrik som partner, uten å sende ut Adrian. Dette var et rent spill, men hun later som noe annet for å unngå hat. Andreas er verdens beste fyr som tar det hele med et smil, men han ble virkelig spilt ut på en slem måte av Thea i dag. 

Anonymkode: 37d14...7f4

Der sa du det! Heiet på Thea hele veien, men fikk blitt splitta meninger over henne når hun dropper Adrian. Skjønner det spillmessig, men er det virkelig verdt det når de har stått sammen gjennom tykt og tynt.. 50/50 hva jeg syns om den saken, men VIRKELIG dårlig gjort ovenfor Andreas. 

Veldig mye skittent spill i år. Av de som står igjen er Adrian den verdige vinneren i mine øyne. 

Anonymkode: 383dc...7cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan Thea mene at hun har alt på sitt rene? Hun gjorde det mest ondskapsfulle valget inne på ph i dag. Først så overtalte hun «alle» om at Adrian skulle få sitte plassen, og hun LOVET Andreas at han skulle få stå bak henne. Andreas ville jo egentlig ikke det, han ville sitte trygt, men valgte å stole på Thea. Også valgte hun Henrik pga et brev hun «plutselig» fant i kofferten sin i dag, som hun pakket 100 tidligere. Virker ikke tilfeldig for meg. 

Virket mer som at hun ikke ville dolke Adrian i ryggen, og sende han ut. Hun så muligheten til å få Henrik som partner, uten å sende ut Adrian. Dette var et rent spill, men hun later som noe annet for å unngå hat. Andreas er verdens beste fyr som tar det hele med et smil, men han ble virkelig spilt ut på en slem måte av Thea i dag. 

Anonymkode: 37d14...7f4

Jeg sa det helt i starten av PH da det kom frem at hun hadde slitt med noe greier før. Tydeligvis er ho ikke helt stabil i 2019 heller ;) 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan Thea mene at hun har alt på sitt rene? Hun gjorde det mest ondskapsfulle valget inne på ph i dag. Først så overtalte hun «alle» om at Adrian skulle få sitte plassen, og hun LOVET Andreas at han skulle få stå bak henne. Andreas ville jo egentlig ikke det, han ville sitte trygt, men valgte å stole på Thea. Også valgte hun Henrik pga et brev hun «plutselig» fant i kofferten sin i dag, som hun pakket 100 tidligere. Virker ikke tilfeldig for meg. 

Virket mer som at hun ikke ville dolke Adrian i ryggen, og sende han ut. Hun så muligheten til å få Henrik som partner, uten å sende ut Adrian. Dette var et rent spill, men hun later som noe annet for å unngå hat. Andreas er verdens beste fyr som tar det hele med et smil, men han ble virkelig spilt ut på en slem måte av Thea i dag. 

Anonymkode: 37d14...7f4

Les det nyeste blogginnlegget til Thea i stedet for å spre grov feilinformasjon :) 

Anonymkode: 16ca1...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...