Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, alle guttene der inne er hennes :jolie:

Anonymkode: 20c4f...0da

Sikkert fordi han sa nei til henne et par kvelder tidligere :rolleyes:

Anonymkode: 621a2...6f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrian sier jo Bettina oppførte seg veldig overdrevent: "Eg e isje vant med det her. Eg merker jo ho prøver å spille på sex for å få meg til å velge hon". Thea og sa jo hun så det. Bettina er en jente som er veldig oppmerksomhetssyk, det merker man med den latteren hennes. Den er ikke ekte, selv om folk tror det. 

Anonymkode: c40ea...877

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Marthe inn igjen! Why?! 😫😂 Dør litt inni meg viss hun og Severin faktisk vinner 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønte hva Severin prøvde å forklare kulekastinga med? Noe om at det har vært så dårlig stemning i dag og at det ikke bør være sånn? Virket som han snakket om noe helt spesifikt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie 🙄 

Selv om ei jente springer rundt og kliner med alle som vil kline med henne, så betyr ikke det at hun har en agenda mot de. 

Sofie er tydeligvis ganske eiesyk og sjalu. 

Anonymkode: 78e58...935

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg, jeg heier på de som tilsynelatende ingen andre liker 🤭

Digget Tea K fra begynnelsen, får medfølelse for Sofie etter det som har skjedd (inne på PH, lurer dog på hvorfor hun ennå driver med Mario og ble samboer med ham..), syns Marthe virker helt herlig og har en velfungerende taktikk med å spille i kulissene med TIX.

Liker virkelig ikke Thea, Jamilla og Bettina. Spesielt ikke Thea, hun har plaget meg siden hun kom inn igjen. Heller ikke Mario, men akkurat den er vi nok flere om.

Anonymkode: 0a763...c6b

Er temmelig enig med deg altså :)

 

2 timer siden, Anzii skrev:

Noen som skjønte hva Severin prøvde å forklare kulekastinga med? Noe om at det har vært så dårlig stemning i dag og at det ikke bør være sånn? Virket som han snakket om noe helt spesifikt. 

Det lurer jeg også på! Jeg begynte nesten å lure om jeg hadde duppet av et øyeblikk og gått glipp av noe viktig.

Anonymkode: a704f...f38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis juryien velger å sende ut Thea imorgen klikker jeg fra alle vinkler! Siden når var der juryien fikk sånne makt

Anonymkode: 6ed6d...5c1

Tror de velger Adrian og Bettina. 

Anonymkode: 74ad7...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anzii skrev:

Noen som skjønte hva Severin prøvde å forklare kulekastinga med? Noe om at det har vært så dårlig stemning i dag og at det ikke bør være sånn? Virket som han snakket om noe helt spesifikt. 

Thea og Jamilla forklarer på bloggene sine idag. De kranglet med hverandre under lunsjen. 

Anonymkode: b2c91...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV3 spoilet åpenbart i frempek til morgendagens episode. Juryen velger Thea og Henrik. Både Sofie, Mario, og til slutt Bettina, ser nesten i vantro bort på dem...

WHY!!! 

Anonymkode: 99328...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TV3 spoilet åpenbart i frempek til morgendagens episode. Juryen velger Thea og Henrik. Både Sofie, Mario, og til slutt Bettina, ser nesten i vantro bort på dem...

WHY!!! 

Anonymkode: 99328...b4e

Tviler ganske sterkt på at Andreas sender ut Henrik 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fyyy faen. Henrik og Thea er ute. Tror faktisk ikke jeg orker å se videre til finalen, ingen av de andre er verdige vinnere😐 Håper på Adrian og Bettina - de er nærmest.

Anonymkode: dbafe...794

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-guiden i morgen: "Det er sesongens siste parsermoni og juryen skal gi ut sin siste finalebillett, men under parsermonien får finaleparene en sjokkbeskjed!"

Hva tror dere skjer?

Anonymkode: 88091...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fikk den falskeste personen der inne finalebilletten. Jeg er så irritert!!!!!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hemmeligbrukerkont skrev:

Hva skjer idag?

Henrik og Thea blir kastet ut å satt i juryen,de får gi bort en finalebillett å gir den til Mario.

Anonymkode: 03a47...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen jeg kan ikke tro dagens episode! Blir så sint av Thea k og Andreas! 😂 Herregud som de bærer grudge da!  Ser ut som vi nærmer oss en latterlig avslutning på sesongen!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tamsi

Dette vet jeg faktisk ikke om jeg gidder å få med meg finalen på. Noe så tåpelig og bittert. Jeg heiet ikke engang på Thea og Henrik, men det er da ingen tvil om at de har jobbet hardt for dette. Hadde oppgaven bare vært "stem ut et par" - helt i orden, men ikke verdige å vinne?? Ærlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Adrian sier jo Bettina oppførte seg veldig overdrevent: "Eg e isje vant med det her. Eg merker jo ho prøver å spille på sex for å få meg til å velge hon". Thea og sa jo hun så det. Bettina er en jente som er veldig oppmerksomhetssyk, det merker man med den latteren hennes. Den er ikke ekte, selv om folk tror det. 

Anonymkode: c40ea...877

Synes hun virker psyco

Anonymkode: 2c7bf...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Thea litt i begynnelsen etter at ho kom inn igjen, men nå har jeg mista helt sansen for henne. Ho tror ho har så god kontroll og er så smart, men så velger ho bort de som har støtta henne hele veien og åpenlyst sier at ho vil stå med noen fra den andre alliansen i finaleuka, og bare dropper Adrian. Utrolig teit. Var faktisk helt enig med Jamilla akkurat der. Synes også det var utrolig dårlig og skittent spill av henne da ho valgte Henrik foran Tix. Greit nok, man skal være litt egoistisk i det spillet, men dette blir litt for dumt spør du meg. Spesielt når Adrian og Jamilla har støtta henne så mye hele veien.

Og så fikk jeg faktisk litt medlidenhet for Sofie forrige uke da Mario lå med Bettina, men ho var jo ikke hakket bedre selv. Der var det jo faktisk Henrik som var "the bigger person". 

Akkurat nå håper jeg at enten Adrian, Tix eller Henrik vinner (hadde ikke trodd at jeg skulle si det om Henrik, men jeg har fått mer sansen for han de siste ukene). Og om jeg absolutt må velge en jente, så sier jeg rett og slett Bettina. 

Anonymkode: 93c91...1ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for å boikotte finalen. 

Anonymkode: 86426...4e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...