Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Hvorfor gikk bare alle å la seg i går? 😳 Det var tidenes dårligste episode, Ingenting som skjedde 😳 skulle ønske alle hadde festa, så kunne det blitt noe drama!

Eneste positive i går var jo at Adele ble fremstilt som naiv 😂 det var gøy 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, julie08 skrev:

Hvem tror dere ryker i morgen?

I dag? Jeg tipper Mario, som diktator, får en slags makt og sender ut Thea...så blir det enten Syverin, Adrian eller Fredrik som ryker. Eventuelt Henrik🤔 Ikke godt å si!

Anonymkode: dbafe...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag? Jeg tipper Mario, som diktator, får en slags makt og sender ut Thea...så blir det enten Syverin, Adrian eller Fredrik som ryker. Eventuelt Henrik🤔 Ikke godt å si!

Anonymkode: dbafe...794

Mente selvfølgelig i dag ja😂

Jeg vil så gjerne ha Thea der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, julie08 skrev:

Mente selvfølgelig i dag ja😂

Jeg vil så gjerne ha Thea der!

Ja, håper ikke de sender ut Thea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to som ryker i kveld?

Anonymkode: 97336...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det to som ryker i kveld?

Anonymkode: 97336...67e

Ja storbonden røyk på parsermonien, og mario valgte severin, thea, jamilla, og adrian som skal gå til kamp, og vinner får velge hvem som skal ut av de 4. Thea og severin var på lag og vant, og de valgte å sende ut Jamilla, men alt var planlagt fordi hun nye jenta (husker ikke navnet henne) ville frivillig gå ut av paradise for jamilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er Adrian som slipper kula neste uke når de kan ofre parten for en finaleplass eller bytte partneren mot en av de tidligere deltakerne. For når den knuselyden kommer, står Jamilla og Marte fortsatt, mens Thea ser lei seg og overraska ut og legge kula ned på bakken...

Anonymkode: 95bf3...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, FruBagn skrev:

Mario er så kjekk! Han skal passe på alle...... en skikkelig omsorgsperson. Håper han vinner❤️

Du glemte denne:  :ironi:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det er Adrian som slipper kula neste uke når de kan ofre parten for en finaleplass eller bytte partneren mot en av de tidligere deltakerne. For når den knuselyden kommer, står Jamilla og Marte fortsatt, mens Thea ser lei seg og overraska ut og legge kula ned på bakken...

Anonymkode: 95bf3...fae

Det må være umulig, fordi da er produksjonen spoilet enda en gang til, fyf.

Anonymkode: 6ed6d...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen Mario er så dum!

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla Mario! Hvordan orker folk å henge med en så falsk person som han?!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla Mario! Hvordan orker folk å henge med en så falsk person som han?!

Anonymkode: 20c4f...0da

Enig! Han bruker så mye sjarm. Bra gjort av Bettina og ikke bite på, men isteden playe han. Men det er vel derfor hun ikke biter på, siden hun er så falsk selv..

Anonymkode: 37d14...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd et av finaleparene har vært Thea og Henrik, men blir spennende å se da det ikke ser ut som Thea klarer seg under ofringssermonien. Forresten rart ikke Robin kom innigjen i steden for Fredrik. Er egentlig lite fornøyd med årets sesong, synes programmet har tapt seg (eller så har jeg bare blitt eldre). 

Anonymkode: 74ad7...a80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har to teorier om finalen/finaleparene:

1.) Henrik og Thea
2.) Mario og Marthe

Henrik og Thea er ikke venner på fb. Litt rart at de skulle være sååå uvenner på utsiden når de virker å gå "OK" overens inne på hotellet. Tror kanskje en av de slipper kula, og derfor er stemningen dårlig i ettertid.

Mario, Marthe og Sofie var i utlandet sammen etter innspillingen av PH, ifølge bloggen til Sofie/Mario. Kanskje de vinner og deler pengene på 3. 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hemmeligbrukerkont skrev:

Hva skjer i dagens episode?

Sofie finner ut at Mario og Bettina har hatt sex. Mario og Bettina slipper begge kula på hverandre i en ofringsseremoni, nesten samtidig. Kulen til Mario traff bakken først, så Bettina blir sendt til "helvete" mens Mario får en semifinaleplass.

Jeg er bare halvveis i episoden enda, skal oppdatere om det skjer noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av Bettina. Måten Sofie og Mario råtter seg sammen mot henne på. Og måten Mario behandler henne på generelt. "Alle skjønner at du må ta et valg Bettina, ingen blir sure! :)". Så velger hun Sofie og Mario blir jo dritsur. Synes Severin derimot har vist seg å være en empatisk person. 

Håper virkelig Sofie og Mario ryker snarest, er så innmari lei av de to, spesielt nå som begge er inne på hotellet. 

Anonymkode: 95bf3...fae

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...