Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

I frempeket på torsdag viser de Mario med krone og kappe, og Henrik sitter ved siden av, så ingen av de sjekker ut da den nye deltakeren sjekker inn i morgen. Det kommer i alle fall inn to jenter i løpet av uken. hun i morgen er ikke Sofie, for da hadde ikke Mario liggi med noen andre( med lyst/mellom blondt hår). Tror heller ikke hun kommer gående opp av vannet, med tanke på reaksjonen hans. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, TAA skrev:

I frempeket på torsdag viser de Mario med krone og kappe, og Henrik sitter ved siden av, så ingen av de sjekker ut da den nye deltakeren sjekker inn i morgen. Det kommer i alle fall inn to jenter i løpet av uken. hun i morgen er ikke Sofie, for da hadde ikke Mario liggi med noen andre( med lyst/mellom blondt hår). Tror heller ikke hun kommer gående opp av vannet, med tanke på reaksjonen hans. 

Enig, jeg tror det er Bettina som kommer opp av vannet siden Mario ikke virket særlig begeistret for å se henne. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg tror det er Bettina som kommer opp av vannet siden Mario ikke virket særlig begeistret for å se henne. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

HÅPER, HÅPER, HÅPER!

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Sofie som kommer inn i morgen. Finner skoene igjen på instagram.

Anonymkode: 672c1...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne sesongen har vært litt rar mtp hvem som har blitt sendt inn igjen. Stusset veldig over at hverken Robin eller Walid fikk komme inn igjen. Sofie er obvious at kom til å komme inn, slik har det vært alle sesongene at de mest markante personene blir båret frem. 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg til å se ansiktene til thea, jamilla og adrian når sofie kommer inn i kveldens episode som shaykha, og muligens med makt av no slag 🤣🤣 *gnir seg i hendene*

Endret av marthesbl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits å spekulere i om feks Bettina, Lea etc kommer inn igjen. De har vært for lenge ute desverre. 100% Sofie

Anonymkode: 98055...bfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er de nødt til å sende inn Sofie. Typisk det, når det faktisk er en allianse som greier å spille bra og få ut en av de såkalte "sterke spillerne" (eller de produksjonen velger å fokusere på), så må de jo bare sendes inn igjen. Er så lei det.... kommer sikkert Thea K inn igjen også skal du se. 

Anonymkode: 93c91...1ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vits å spekulere i om feks Bettina, Lea etc kommer inn igjen. De har vært for lenge ute desverre. 100% Sofie

Anonymkode: 98055...bfe

Lea kommer nok ikke inn igjen, siden hun var aktiv på sosiale medier mens innspillingen pågikk. Men ellers er det ingen garanti for at en deltaker som røk ikke kan komme inn igjen. F.eks i sesong 7 ble Harald sendt inn igjen etter 21 dager ute.

Anonymkode: a329f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de nødt til å sende inn Sofie. Typisk det, når det faktisk er en allianse som greier å spille bra og få ut en av de såkalte "sterke spillerne" (eller de produksjonen velger å fokusere på), så må de jo bare sendes inn igjen. Er så lei det.... kommer sikkert Thea K inn igjen også skal du se. 

Anonymkode: 93c91...1ee

Tror ikke Tea K er "viktig nok" til å bli sendt inn. Men hun kan kanskje komme inn hvis det blir en ofringssermoni eller noe slikt. 

Anonymkode: a329f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Har ikke ønsket Sofie inne på hotellet igjen, men nå syns jeg egentlig det var veldig greit. Det har vært kjedeligere uten henne. Kjenner at jeg er fryktelig lei Jamilla da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, Sofie kom inn. Men har et håp om at Bettina kommer inn i morgen!! 

Skjønner ikke hvorfor de sender inn Sofie egentlig. For de fleste seere  virker det som hun er så irriterende at det ikke er gøy å se på engang.

Anonymkode: 95bf3...fae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, Sofie kom inn. Men har et håp om at Bettina kommer inn i morgen!! 

Skjønner ikke hvorfor de sender inn Sofie egentlig. For de fleste seere  virker det som hun er så irriterende at det ikke er gøy å se på engang.

Anonymkode: 95bf3...fae

Måten Mario reagerer på tilsier at det må være Bettina 😄 Kan bli veldig gøy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Sofie kom inn er jo forventet å det skjønte de fleste når hun indirekte skrev på Instagram etter utsjekk at hun kommer inn igjen. Dette forteller mye om paradise hotel som reality show. Verken Walid eller Robin fikk komme inn igjen. Eller bettina som alle ble dolket å utsjekket på en trist måte. Men selvfølgelig skal Sofie inn igjen. Var som forventet for å si det sånn. 

Lot egentlig være å se på paradise noen år pågrunn av lignende hendelser. Blir for dumt da folk virkelig jobber hardt for å spille spillet å slå ut de sterkeste, men så kommer de bare tilbake igjen. Så ja tror jeg fortsetter å droppe PH fremover. Orker ikke se på et show som styres i retning de selv ønsker. Det er ingen tilfeldigheter da alt er planlagt. PH er ikke «den som spiller spillet best» som vinner, men den PH liker for underholdningens skyld som vinner. 

Anonymkode: 37332...247

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud med en gang Sofie kom inn igjen så fant jeg noe annet og gjøre på med PH i bakgrunnen i stedet 😛 Orker.Ikke.Sofie! Så lei Mario og Sofie sammen! ...begynner å bli lei Tix også. Syntes han sier så mye drit og skal liksom bli sett på som såå snill 🙄 Er litt ambivalent til Jamilla, men jeg digget egentlig at hun sa rett ut at hun hatet å få inn Sofie og ikkje skjønte hvorfor hun var der 😄  Føler hun er litt sånn barnslig, direkte aggressiv som en selv av og til har lyst til å være men som en ikke tør fordi det ikke sømmer seg oppføre seg slik xD

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader ass. Jeg visste jo egentlig at Sofie skulle komme inn (som sikkert alle andre), men krysset alle fingre og tær for at det ikke skulle skje. Hun irriterer meg veldig. Jaja, får håpe at hun skaper litt ubalanse der inne, men jeg ønsker IKKE å se henne i finalen eller at hun sender hjem Thea. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Zidji skrev:

Herregud med en gang Sofie kom inn igjen så fant jeg noe annet og gjøre på med PH i bakgrunnen i stedet 😛 Orker.Ikke.Sofie! Så lei Mario og Sofie sammen! ...begynner å bli lei Tix også. Syntes han sier så mye drit og skal liksom bli sett på som såå snill 🙄 Er litt ambivalent til Jamilla, men jeg digget egentlig at hun sa rett ut at hun hatet å få inn Sofie og ikkje skjønte hvorfor hun var der 😄  Føler hun er litt sånn barnslig, direkte aggressiv som en selv av og til har lyst til å være men som en ikke tør fordi det ikke sømmer seg oppføre seg slik xD

Enig. Tix tror han er engelen selv og så godt likt, men han er utrolig ufyselig, på en skikkelig jentemobbeaktig måte, hvis dere skjønner? 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Tix tror han er engelen selv og så godt likt, men han er utrolig ufyselig, på en skikkelig jentemobbeaktig måte, hvis dere skjønner? 

Anonymkode: b5d55...211

Jaaaa!! Bare måten han sitter der og slenger ut småstikk og kommenterer på ting han ikke har noe med! Blir skikkelig irritert 😛 Og Marthe bare ''lalalalalal'' 🙄 Misliker Adele nå også. Trodde jeg ville like hun bedre, men nope, hun er jo bare der for å ''kose'' og blir fornæmet og vil spille på den andre alliansen når Adrian ikke blir sjalu nok 😛 What! 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...