Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Haha, jeg liker verken Sofie eller jamilla nå. I starten av sesongen håpet jeg Henrik skulle ryke ut, men må si han har vokst på meg.. og nå heier jeg litt på han! Han klarer å verdsette at det de andre gjør er spill, og ikke personlig. 

Anonymkode: 69a09...818

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem tror dere Mario har sex med? 

Anonymkode: f4962...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tix er så usmakelig!

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Ender opp med å ikke like noen av deltagerne når finalen kommer🙈 Egentlig blitt lei av de alle sammen. Den som irriterer meg minst er egentlig Marthe, for hun «er bare der» på en måte 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere Mario har sex med? 

Anonymkode: f4962...dea

Jeg tror nesten det er Adele jeg! Forrige uke, på de «hva skjer i neste episode», konfronterer Adele han med noe om at han har brukt henne og følelsene hennes eller noe sånn. 

Anonymkode: dbafe...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere at Thea kommer til å velge Henrik? Håper virkelig ikke det altså..

Anonymkode: 44134...207

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solkremen skrev:

Ender opp med å ikke like noen av deltagerne når finalen kommer🙈 Egentlig blitt lei av de alle sammen. Den som irriterer meg minst er egentlig Marthe, for hun «er bare der» på en måte 😂 

Enig, kom inn her for å skrive noenlunde det samme. Veldig kjedelig å ikke heie på noen! Alle er intetsigende eller småirriterende.

Det har vært en skikkelig kjip sesong, jeg henger fortsatt med fordi jeg er trofast fan/ikke har noe liv på hverdager etter jobb, men de siste episodene har bare stått på i bakgrunnen og jeg har knapt gløttet opp fra annet jeg har holdt på med for å se på skjermen engang. Hver eneste parseremoni har jeg gitt blanke i hvem som ryker og nå driter jeg i hvem som vinner.

De må caste bedre, og gjerne friske opp konseptet litt. Humoren til klipperne har også tapt seg enormt, har de byttet noe på produsenter eller hva har skjedd? Animasjonene er jo utrolig lite morsomme. På en annen side er det vel vanskelig å skvise spesielt mye humor ut av en såpass lite interessant gjeng med mennesker.

Anonymkode: be467...7ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nesten det er Adele jeg! Forrige uke, på de «hva skjer i neste episode», konfronterer Adele han med noe om at han har brukt henne og følelsene hennes eller noe sånn. 

Anonymkode: dbafe...794

Ja, hun virker som «typen» til å ha seg med flere under oppholdet. Tror ikke det er Sofie, da hadde han vel ikke reagert så sterkt (som det ser ut i klippet?).

Anonymkode: f4962...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamilla er så jævlig irritetende!

Anonymkode: 97336...67e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Thea og Henrik faktisk begynner å spille sammen, og at de sammen sender ut Mario og Sofie. Det ville vært helt fantastisk å se, men jeg håper ikke Adrian ryker da, så han får stå med Adele eller noe. 

Anonymkode: 69e25...be8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun virker som «typen» til å ha seg med flere under oppholdet. Tror ikke det er Sofie, da hadde han vel ikke reagert så sterkt (som det ser ut i klippet?).

Anonymkode: f4962...dea

Ikke sant? Tviler også på at det er Sofie mtp reaksjonen hans. Jeg vil tippe det er Bettina som kommer inn i morgen da Mario virker så stressa - kan aldri tenke meg at det kan være hu han ligger med🤔

Anonymkode: dbafe...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2019 den 1.55, Jordbærkake34532 skrev:

Virker nesten sånn, hvis ikke produksjonen overvåker her inne. Synes det er ganske rart hvor lite det har vært av det i år i forhold til andre år. Selv på Jodel har det vært ganske lite med spoilers, og virker ikke som det er noen der inne som vet hvem som vinner. 

Jodel har hatt noen heftige spoilers der folk har lagt ut bilder av kommende episoder, men de har fort blitt slettet. Så man har all grunn til å tro at produksjonen følger med som hauker både her og på jodel.

Anonymkode: 20c4f...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lea kommer nok ikke inn igjen, siden hun var aktiv på sosiale medier mens innspillingen pågikk. Men ellers er det ingen garanti for at en deltaker som røk ikke kan komme inn igjen. F.eks i sesong 7 ble Harald sendt inn igjen etter 21 dager ute.

Anonymkode: a329f...59c

Soph fra sesong 9 (?) ble også sendt inn etter mange uker ute.

Anonymkode: 20c4f...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper Thea og Henrik faktisk begynner å spille sammen, og at de sammen sender ut Mario og Sofie. Det ville vært helt fantastisk å se, men jeg håper ikke Adrian ryker da, så han får stå med Adele eller noe. 

Anonymkode: 69e25...be8

Enig! Men er så sabla irritert over at Henrik må spille med Sofie og Mario. Henrik og Thea er egentlig mitt drømmepar i en finale, men Henrik faller flere hakk ned når han inkluderer Sofie og Mario i taktikken. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant? Tviler også på at det er Sofie mtp reaksjonen hans. Jeg vil tippe det er Bettina som kommer inn i morgen da Mario virker så stressa - kan aldri tenke meg at det kan være hu han ligger med🤔

Anonymkode: dbafe...794

Blir spennende! Hadde vært en kul «twist» om det var Betina han har sex med🙊

Anonymkode: f4962...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Soph fra sesong 9 (?) ble også sendt inn etter mange uker ute.

Anonymkode: 20c4f...0da

Stemmer det.

Anonymkode: a329f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Tix tror han er engelen selv og så godt likt, men han er utrolig ufyselig, på en skikkelig jentemobbeaktig måte, hvis dere skjønner? 

Anonymkode: b5d55...211

Haha, ja. Han har litt "jente-fakter" 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Lea var jo dødskjedelig. 

Anonymkode: b5d55...211

Enig. Lea var kjedelig, det var Thea K. også. Kanskje Bettina kommer inn igjen, eller kanskje Kine allerede blir sendt inn igjen? 

Anonymkode: ac47c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tix homo? Klarer liksom ikke å se for meg at han noensinne har vært med ei jente :klo: 

Anonymkode: 071ed...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...