Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg er inne i spoiler gruppen, håpet noen visste hva som skjer i morgen. Har aldri vært spent på hva som skjer i neste episode før 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Betina røk ut sa hun at hun ikke engang hadde hatt sex inne på hotellet, og da sto det «#tobecontinued», så har bare ventet på at hun skal komme inn og at det skjer! Så det er nok hun med Mario 😌

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pinky1 skrev:

Da Betina røk ut sa hun at hun ikke engang hadde hatt sex inne på hotellet, og da sto det «#tobecontinued», så har bare ventet på at hun skal komme inn og at det skjer! Så det er nok hun med Mario 😌

HÅPER!

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de nødt til å sende inn Sofie. Typisk det, når det faktisk er en allianse som greier å spille bra og få ut en av de såkalte "sterke spillerne" (eller de produksjonen velger å fokusere på), så må de jo bare sendes inn igjen. Er så lei det.... kommer sikkert Thea K inn igjen også skal du se. 

Anonymkode: 93c91...1ee

Hadde Sofie klart å sende ut Thea hadde det vært Thea som hadde blitt sendt inn igjen nå. Slutt å vær så paranoid.

Anonymkode: a704f...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pinky1 skrev:

Da Betina røk ut sa hun at hun ikke engang hadde hatt sex inne på hotellet, og da sto det «#tobecontinued», så har bare ventet på at hun skal komme inn og at det skjer! Så det er nok hun med Mario 😌

Jeg gjetter at det kan være henne. De går jo baklengs tilbake til start, Fredrik kom inn igjen først, så Sofie som har vært lenger ute, så da regner jeg med at de tredje som kommer inn igjen har vært enda lengre ute. 

Anonymkode: 8b583...e4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik røk i farmenuka og kom tilbake til farmen-tema. Bettina røk ut i ex on the beach-uka, så tror det er hun som kommer inn igjen - spesielt siden Mario reagerer som han gjør på stranda! Teorien stemmer ikke med Sofie som røk etter mr og miss Paradise, men hu hadde jo et godt forhold til Dubai, så var jo naturlig sånn sett. 

Anonymkode: dbafe...794

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at det kan være henne. De går jo baklengs tilbake til start, Fredrik kom inn igjen først, så Sofie som har vært lenger ute, så da regner jeg med at de tredje som kommer inn igjen har vært enda lengre ute. 

Anonymkode: 8b583...e4c

Lur tankegang!

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettina sjekker inn i dag. Det er video på appen. Da låser hun seg sikkert med Mario, så kan det hende at det er hun som ligger med Mario og. 

Anonymkode: da770...49e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER bekreftet nå. På seher.no. Det er Bettina som sjekker inn og har sex med Mario.  Intervju med alle tre: Bettina sier hun måtte såklart gjøre med den «tørreste» sesongen noensinne, «svensken løser det»! 😅

Mario gremmes, sitter som en skolegutt ved siden av Sofie,sier han angrer, sitter og skjemmes. Sofie sier de var tross alt ikke sammen, men er sur såklart. Mario: «Eg må bare stå i driten.»

Anonymkode: b2c91...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så råttig produksjon. De safer Sofie uansett. den Bettina IKKE låser seg med blir låst med Sofie.. Bare sånn at hun ikke kan ryke i uka her🙄 produksjonen styrer jo alt.. 

Anonymkode: 071ed...bc7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så råttig produksjon. De safer Sofie uansett. den Bettina IKKE låser seg med blir låst med Sofie.. Bare sånn at hun ikke kan ryke i uka her🙄 produksjonen styrer jo alt.. 

Anonymkode: 071ed...bc7

De sa på mandag at de som sjekker inn kommer med stor makt, men har Fredrik fått noen fredning som Bettina og Sofie? Er jentene som sitter imorgen også, så han er jo åpenbart mer utsatt.

Var veldig tilfredsstillende at Bettina kom inn! Virker som at hun ikke er så naiv denne gangen og fit for fight 😊 Men etter å ha sett innslaget på se og hør så får jeg litt vondt av Sofie. Ganske råttent gjort av Mario å ligge med Bettina når han og Sofie hadde en greie. Også første natta 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlykkelig over at Bettina endelig sjekket inn igjen, og endelig ikke like godtroende som tidligere. Sofie kan reise og ryke for alt jeg bryr meg om. Marios oppførsel denne episoden derimot 🙄 At de jentene der i det hele tatt har et godt øye til Mario er for meg et under. Mario må være den ekleste gutten jeg har vært vitne til på tv, når det kommer til behandling av jenter. Sofie er like kvalmende i oppførsel, så de to passer fint sammen. 😆

Heia Bettina! Håper hun seirer ut av Paradise endelig!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er klippet og det kalles «spill»... Marios oppførsel er bare kvalm. Jeg hadde aldri stolt på han i det virkelige liv. For dette er ikke bare spill, dette er personligheten hans. 

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om det er klippet og det kalles «spill»... Marios oppførsel er bare kvalm. Jeg hadde aldri stolt på han i det virkelige liv. For dette er ikke bare spill, dette er personligheten hans. 

Anonymkode: b2c91...642

Amen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario er så kjekk! Han skal passe på alle...... en skikkelig omsorgsperson. Håper han vinner❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tengel skrev:

Overlykkelig over at Bettina endelig sjekket inn igjen, og endelig ikke like godtroende som tidligere. Sofie kan reise og ryke for alt jeg bryr meg om. Marios oppførsel denne episoden derimot 🙄 At de jentene der i det hele tatt har et godt øye til Mario er for meg et under. Mario må være den ekleste gutten jeg har vært vitne til på tv, når det kommer til behandling av jenter. Sofie er like kvalmende i oppførsel, så de to passer fint sammen. 😆

Heia Bettina! Håper hun seirer ut av Paradise endelig!

Sikker på at du ikke vil ri Luigi?

Anonymkode: 3697e...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ikke vil ri Luigi?

Anonymkode: 3697e...0f6

Ganske sikker på at jeg ikke ønsker å ri noe Luigi ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Jodel har hatt noen heftige spoilers der folk har lagt ut bilder av kommende episoder, men de har fort blitt slettet. Så man har all grunn til å tro at produksjonen følger med som hauker både her og på jodel.

Anonymkode: 20c4f...0da

Hva sto det skrevet på Jodel?

Anonymkode: 7314b...68e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om det er klippet og det kalles «spill»... Marios oppførsel er bare kvalm. Jeg hadde aldri stolt på han i det virkelige liv. For dette er ikke bare spill, dette er personligheten hans. 

Anonymkode: b2c91...642

Hvordan vet du at det er personligheten hans? Alle der inne gjør seg til og det blir klippet og limt i hytt og gevær. Ingen er seg selv der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Sykt glad Bettina kom inn igjen! Håper hun står i finalen, sammen med Thea. Vet ikke hvilke gutter jeg heier på egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...