Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les det nyeste blogginnlegget til Thea i stedet for å spre grov feilinformasjon :) 

Anonymkode: 16ca1...a49

Spre grove feil informasjon? Jeg har skrevet mine meninger ut i fra det jeg har sett. Jeg skal ikke inn på noen sin blogg for å lese en «annen» historie. Jeg ser på Paradise Hotel, jeg leser ikke blogger. Uansett hva Thea måtte skrive i bloggen sin, så er det ingen unnskyldning for hva hun gjorde mot Andreas. Thea tapte seg virkelig her.

Anonymkode: 37d14...7f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spre grove feil informasjon? Jeg har skrevet mine meninger ut i fra det jeg har sett. Jeg skal ikke inn på noen sin blogg for å lese en «annen» historie. Jeg ser på Paradise Hotel, jeg leser ikke blogger. Uansett hva Thea måtte skrive i bloggen sin, så er det ingen unnskyldning for hva hun gjorde mot Andreas. Thea tapte seg virkelig her.

Anonymkode: 37d14...7f4

Jeg synes Andreas fortjente å ryke. Han har vært på badeferie og kommet med noen skikkelig jentemobbeaktige kommentarer bak Jamilla og co sin rygg. Han er absolutt ingen engel selv om han liker å snakke seg selv frem. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spre grove feil informasjon? Jeg har skrevet mine meninger ut i fra det jeg har sett. Jeg skal ikke inn på noen sin blogg for å lese en «annen» historie. Jeg ser på Paradise Hotel, jeg leser ikke blogger. Uansett hva Thea måtte skrive i bloggen sin, så er det ingen unnskyldning for hva hun gjorde mot Andreas. Thea tapte seg virkelig her.

Anonymkode: 37d14...7f4

Brevet har ikke ligget i kofferten og hun fant det ikke frem tilfeldig! Det er det jeg mente. Som jeg sa, les nyeste blogginnlegget hennes

Anonymkode: 16ca1...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekle noen av dere er. Det er selvfølgelig lov å ha meninger, men å de facto spre dritt og si ting som "hun har jo slitt med noen greier og det gjør a tydeligvis fortsatt" basert på valg tatt i en realityserie er jo helt sjukt. Greit hvis man er 15 år og ikke er moden, men er man voksen er det noe man BURDE holde seg for god for. Husk at de dere snakker om er unge og at det som skjer der inne på ingen måter er virkeligheten. Rydd litt opp i ekkokammeret her inne og ta en runde med dere selv og verdiene deres før dere kommenterer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian kan vel kanskje utelukkes som finalist? 

DB0AA609-470B-4A5C-8FE2-58ABADE8B6FD.png

Anonymkode: a5779...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Adrian kan vel kanskje utelukkes som finalist? 

DB0AA609-470B-4A5C-8FE2-58ABADE8B6FD.png

Anonymkode: a5779...190

Spoiler hun her? Hun har jo enten stått i juryen selv, eller vært et av finaleparene. 

Anonymkode: 7314b...68e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Andreas fortjente å ryke. Han har vært på badeferie og kommet med noen skikkelig jentemobbeaktige kommentarer bak Jamilla og co sin rygg. Han er absolutt ingen engel selv om han liker å snakke seg selv frem. 

Anonymkode: b5d55...211

Enig! Forstår ikke de som mener de har fått et bedre inntrykk av han, enn hva de hadde før han sjekket inn på PH. For meg er det så og si motsatt. Har fått dårlig inntrykk av han gjennom PH. Veldig usjarmerende person, og er hyggelig når det passer han..Dårlig forklart, vet ikke helt hvordan jeg skal få skrevet det. 

Anonymkode: 7314b...68e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spre grove feil informasjon? Jeg har skrevet mine meninger ut i fra det jeg har sett. Jeg skal ikke inn på noen sin blogg for å lese en «annen» historie. Jeg ser på Paradise Hotel, jeg leser ikke blogger. Uansett hva Thea måtte skrive i bloggen sin, så er det ingen unnskyldning for hva hun gjorde mot Andreas. Thea tapte seg virkelig her.

Anonymkode: 37d14...7f4

Mm, enig med deg, men glad for at han fikk ut Andreas. Han er en person jeg ikke unner å vinne PH. Men dårlig mot Adrian, vil jeg si. Men Thea er en person jeg ikke helt forstår. Har likt henne, samtidig som det er noe som skurrer, men vet bare ikke helt hva. Og enkelte ganger han hun oppførselen til en ungdom.

Anonymkode: 7314b...68e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Forstår ikke de som mener de har fått et bedre inntrykk av han, enn hva de hadde før han sjekket inn på PH. For meg er det så og si motsatt. Har fått dårlig inntrykk av han gjennom PH. Veldig usjarmerende person, og er hyggelig når det passer han..Dårlig forklart, vet ikke helt hvordan jeg skal få skrevet det. 

Anonymkode: 7314b...68e

Må henge meg på her. Skjønner ikke han er så godt likt der inne. Men så så de heller ikke det han har sagt på sync... litt vel høy på seg selv 

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea er den sleipeste av alle. Det var så overtydelig at hun og Henrik hadde et spill gående. Blæ!

Ellers syns jeg produksjonen har lagt opp til at Mario og Sofie blir vinnere. Det er fryktelig mye fokus på dem, akkurat slik det har vært tidligere år, man blir ganske enkelt best kjent med vinnerne fordi produksjonen vil det slik. 

Anonymkode: ff7bc...223

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kommentarfeltet i bloggen til Thea:

 

Sitat

Jeg møtte Henrik på 17. mai og ba han si hvem som vant. Fikk høre dette fra han:
4. plass: Mario og Sofie
3. plass: Adrian og Bettina
2. plass: Severin og Jamilla
1. plass: Henrik og Thea
Thea slapp kula rett før troskapstesten var over og hun fikk alle pengene. Synes det var drit bra jobba av henne! Heide på henne helt siden dag 1. Igjen så vet jeg ikke helt om Henrik snakka sant eller løy.

 

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Summ skrev:

Noen som vet hvem som kliner med Bettina til uken? Og hvem som har sex?

Synes det kan ligne på Severin Bettina kliner med. Sjansen for at det er de som har sex er vel like stor. 

Anonymkode: 78e58...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens episode tråkker severin over streken på ofringssermoni, og velger og oftre Jamilla for Mathe. Dette gjorde han fordi han tenker at han får flere stemmer fra juryien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis juryien velger å sende ut Thea imorgen klikker jeg fra alle vinkler! Siden når var der juryien fikk sånne makt

Anonymkode: 6ed6d...5c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Summ skrev:

Noen som vet hvem som kliner med Bettina til uken? Og hvem som har sex?

Adrian.

Anonymkode: da770...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Adrian.

Anonymkode: da770...49e

Adrian og Bettina har sex i dagen episode.

Anonymkode: da770...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var et eneste langt gjesp. Og hvordan kan det ha seg at Severin ALLTID er i umiddelbar nærhet hver gang noen koser eller har sex? Æsj.

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sååååå sjalu da, Sofie. 

Anonymkode: 621a2...6f5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Også sååååå sjalu da, Sofie. 

Anonymkode: 621a2...6f5

Selvfølgelig, alle guttene der inne er hennes :jolie:

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...