Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Tea K er bitter nok til å ikke unne Henrik en seier, bare fordi han ikke byttet ut Thea med henne..

Gidder ikke se finalen jeg heller.

Anonymkode: a4503...f89

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tea K og Andreas ødela hele paradis Hotel 2019 😂

Endret av #Sunrise
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt av Tix å tilby Marthe penger for å droppe kula i finalen. «Jeg gir gjerne 500 000 jeg»   Jada, vi vet du har penger. 🤮

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som absolutt IKKE fortjener finalebilletten,er det Mario. Så falsk og ekkel type skal du lete lenge etter.

Dessuten syns jeg at for å fortjene å stå i finalen, må du ha spilt og kjempet alle ukene.....Mario og Sofie har vel egentlig seilet gjennom dette uten noe særlig hard jobbing.

Den som fortjener finalebillett er faktisk Tea....hun har hatt mye motgang og har måttet kjempet gjennom alle ukene.!

Anonymkode: 079b8...68a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, A4. skrev:

Tror Sofie får den andre finalebilletten i dag.

Selvsagt. Hele produksjonen er styrt mot at Sofie og Mario skal vinne. Alt annet er bare fyllstoff. 🙄

Anonymkode: ff7bc...223

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marthe og Severin mot Mario og Sofie, jeg er spent på om Severin blir byttet ut i morgendagens episode. Han er i mine øyne ikke en verdig vinner.

Anonymkode: da770...49e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk episode. Det er selvsagt lagt opp til at Mario og Sofie vinner.

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at alle deltakeren er så veldig på at Marthe, og Tix egentlig selv om han er ute, fortjener å vinne fordi de er så snille og greie og bla bla bla. Men hva faen skal vi som seere mene om det da? Alt vi ser er jo bare to mennesker som er på badeferie og seiler gjennom dagene. Skal vi liksom akseptere at de to da er verdige vinnere? Fordi de har vært så snille?! Hva søren liksom! Jeg skjønner jo hvor de kommer fra, og Marthe er sikkert en herlig jente, men det betyr ikke at hun fortjener å vinne en halv million uten å ha løftet en finger for det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de som har finaleplass pr. nå er verdige vinnere:

Mario= Falskere person enn han tror jeg aldri har sjekket inn på ph. Han har spilt på følelser, manipulert, dolket folk i ryggen og på toppen av det hele sveket folk i sin egen allianse, sine "bestevenner".

Sofie: Ganske lik oppførsel som Mario, har solt seg i all den ærefrykten folk har hatt for henne. Bestemt hvem som skulle ut til enhver tid, og vært dobbeltmoralsk som få. Har trodd at hun eide hotellet til tider.

Marthe: Aldri spilt, vært der for gratis ferie og bare seilt gjennom hele sesongen ved å være careless og falsk-snill mot alle.

Severin: Sjekket han ikke nettopp inn? Absolutt ikke en verdig vinner!

Tror jeg dropper den drittfinalen i morgen.

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zidji skrev:

Irriterer meg at alle deltakeren er så veldig på at Marthe, og Tix egentlig selv om han er ute, fortjener å vinne fordi de er så snille og greie og bla bla bla. Men hva faen skal vi som seere mene om det da? Alt vi ser er jo bare to mennesker som er på badeferie og seiler gjennom dagene. Skal vi liksom akseptere at de to da er verdige vinnere? Fordi de har vært så snille?! Hva søren liksom! Jeg skjønner jo hvor de kommer fra, og Marthe er sikkert en herlig jente, men det betyr ikke at hun fortjener å vinne en halv million uten å ha løftet en finger for det!

Enig med deg. Snille my ass. 

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å se finalen. Orker ikke å se på at de typiske "populære" vinner. 

Anonymkode: 4a59b...da2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er første året på lenge jeg er SKIKKELIG skuffa over resultatet. Tenk å gi juryen SÅ mye makt som de har hatt! Det er jo helt krise!! ÅPenbart at Mario og Sofie vinner i morgen, blir kvalm av det.

Anonymkode: 99328...b4e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen bærer Tix, Marthe, Sofie og Mario på gullstoler. Lagt opp til at Andreas kan komme inn igjen imorgen (igjen), på selve finalen. Jeg syntes det er litt overdrevent når de kårer finaleparene for så å komme med "Men, dere kan bli byttet ut i morgen". Hadde Marthe valgt Adrian tror jeg ikke det hadde skjedd, for da hadde de hatt en spennende troskapstest fremfor seg. 

Anonymkode: 69e25...be8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen bærer Tix, Marthe, Sofie og Mario på gullstoler. Lagt opp til at Andreas kan komme inn igjen imorgen (igjen), på selve finalen. Jeg syntes det er litt overdrevent når de kårer finaleparene for så å komme med "Men, dere kan bli byttet ut i morgen". Hadde Marthe valgt Adrian tror jeg ikke det hadde skjedd, for da hadde de hatt en spennende troskapstest fremfor seg. 

Anonymkode: 69e25...be8

Og hadde Mario røket så hadde det plutselig kommet en tvist 🙄

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen bærer Tix, Marthe, Sofie og Mario på gullstoler. Lagt opp til at Andreas kan komme inn igjen imorgen (igjen), på selve finalen. Jeg syntes det er litt overdrevent når de kårer finaleparene for så å komme med "Men, dere kan bli byttet ut i morgen". Hadde Marthe valgt Adrian tror jeg ikke det hadde skjedd, for da hadde de hatt en spennende troskapstest fremfor seg. 

Anonymkode: 69e25...be8

Hvis noen fra juryen skal få komme inn igjen i spillet så burde alle ha sjanse. Da burde ikke Thea eller Henrik utelukkes, mens det er fripass for Tea K eller TIX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ikke Mario, Sofie og Marthe på ferie i lag? Tipper Henrik kommer inn i morgen og slipper kulen på Marthe.

Anonymkode: 74ad7...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serverin er den eneste som er verdig vinner av de 4. Ja, han har vært der kortest(ikke hans feil), men han har klart seg og han har spilt. 

Anonymkode: 7314b...68e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...