Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Glem det, den har kommet allerede ja🙄

Anonymkode: 66a38...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så provosert av Alexander. Og kalle Miriam for lille sjefen, er utrolig respektløst! Jeg hadde blitt så sinna, og lei meg om mannen min snakket sånn til/om meg 😮 Jeg er helt skjokkert over uteboden, den ser ikke ut i måneskinn! Sponplatene er ikke festet ordentlig sammen. Isoleringen er overhodet ikke bra. Og fargevalget var ikke pent. De fortjener ikke å vinne sommerhytten. Dessuten må de som overtar hytta deres, pusse den opp også. Uffa meg!

Anonymkode: 68121...369

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, som alle andre, sjokkert over Aleksander og Miriam. Spesielt Aleksander. Han fremstår som en nedlatende, belærende, unnasluntrende, lat, egoistisk, respektløs person i dette programmet. Jeg greier ikke forstå hvordan han kan ha blitt klippet «feil», han har jo sagt og gjort alle tingene han har gjort. Huff.

Jeg er fornøyd med alle som vinnere med unntak av A og M. Men tenker at for produksjonens del er det best om A og M vinner, for det er den HYTTEN som kommer til å selges billigst. Seerne har jo sett hva slags grunnarbeid som er gjort i HYTTEN denne sesongen 😕 

K & K får et nydelig barnerom med veggmaleriet som males der. Smelt! Og så elsker jeg at de representerer homofile foreldre og surrogati på en allright måte. Heia KK!

Anonymkode: d16c3...aa5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke spoil dagens episode, men fy f... jeg blir provosert av Miriam og Aleksander. Om de vinner denne sesongen(noe jeg aldri i livet tror) så er det et hån mot de andre deltakerne. Tenk å oppføre seg sånn. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal ikke spoil dagens episode, men fy f... jeg blir provosert av Miriam og Aleksander. Om de vinner denne sesongen(noe jeg aldri i livet tror) så er det et hån mot de andre deltakerne. Tenk å oppføre seg sånn. 

Anonymkode: 66a38...d34

Helt enig!

En ting er at de ønsker å lage en fargerik bod, men fargene klæsjer jo totalt! Man får vondt i øynene 😕 Og vi har sett at Miriam er flink til å kombinere farger, så det skulle ikke være noen grunn til at de ikke fikk det til i boden til naboen...

Anonymkode: d16c3...aa5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såååå fortjent at dagens vinner fikk gullhammer! Heier virkelig på dem! 

Hadde jeg fått boden Miriam og Aleksander lagde hadde jeg nok begynt å grine. Ble også skikkelig overrasket og irritert over reaksjonen til Aleksander som mente hans innsats var mye bedre enn naboens, ettersom han hadde brukt litt ekstra penger på en hylle🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, misssssnorway said:

Det var såååå fortjent at dagens vinner fikk gullhammer! Heier virkelig på dem! 

Hadde jeg fått boden Miriam og Aleksander lagde hadde jeg nok begynt å grine. Ble også skikkelig overrasket og irritert over reaksjonen til Aleksander som mente hans innsats var mye bedre enn naboens, ettersom han hadde brukt litt ekstra penger på en hylle🙄

Slutt å spoile!

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en usmakelig oppførsel Aleksander har.. helt sjokkert over alt det frekke han sier ..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på noe! Hver gang man ser hyttene utenfra kan man se et vindu høyt oppe på veggen. Jeg har ikke sett dobbel takhøyde noe sted, betyr det at de har hems?

Anonymkode: d16c3...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spoile!

Anonymkode: c0811...a29

Hva var spoileren i det innlegget?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne uken skulle vel antall sengeplasser være en ganske viktig del av ukesoppdraget? Men de som ble kåret til vinner denne gangen hadde vel bare EN seng på gjesterommet sitt. Men ett par av de andre hadde vel kanskje to eller tre senger hver og/eller en del plass til oppbevaring?      

I tillegg er det temmelig irriterende hvordan hvordan det selvfølgelig gåes gjennom rubbel og bit av ukesoppdragene / hyttene når naboene og dommerne skal bedømme disse tingene. Men under selve utdelingen av en sånn "gull-hammer" så sier en dommer at Og vinneren er... eller noe lignende, og så zoomer de inn på samtlige deltakere etter tur (+ av vi får se bilder fra hyttene, enda en gang!) før en dommer sier for andre gang at Ukens vinner er... Og endelig  kommer navnet på de som har vunnet denne uken. Snakk om patetisk forsøk på å skrape ut mest mulig "spenning" i dette programmet... 

Anonymkode: ceb0b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men denne uken skulle vel antall sengeplasser være en ganske viktig del av ukesoppdraget? Men de som ble kåret til vinner denne gangen hadde vel bare EN seng på gjesterommet sitt. Men ett par av de andre hadde vel kanskje to eller tre senger hver og/eller en del plass til oppbevaring?      

(...)

Anonymkode: ceb0b...540

Nå hadde ikke akkurat KK eller MA noe mer enn èn soveplass heller da. Er det noe bedre bare fordi de kaller det «barnerom» og ikke gjesterom? 

Anonymkode: 3d7f5...310

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå hadde ikke akkurat KK eller MA noe mer enn èn soveplass heller da. Er det noe bedre bare fordi de kaller det «barnerom» og ikke gjesterom? 

Anonymkode: 3d7f5...310

Puffen/stolen i hjørnet på barnerommet til KK er ekstra soveplass. Den kan slås ut til flatseng.

Endret av Oida
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nok med at Miriam og Aleksander «køddet til» boden til naboene sine mtp. våt isolasjon, dårlig håndverk og fargevalg, de lot i tillegg all søpla ligge å flyte utenfor som resulterte i at naboene måtte rydde opp etter dem... Det er langt forbi respektløst! Nesten så jeg lurer på om M og A ikke fikk med seg at de skulle stå ansvarlig for naboens bod, og at nabo-boden til syvende og sist ville gå ut over deres egen plassering i ukesfinalen. De virker jo såpass blåst at det skulle ikke forundre meg om A og M tenkte de var lure da de «satte kjepper i hjulene» på naboen ved å gi dem en stygg bod.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AntiBullshit skrev:

Ikke nok med at Miriam og Aleksander «køddet til» boden til naboene sine mtp. våt isolasjon, dårlig håndverk og fargevalg, de lot i tillegg all søpla ligge å flyte utenfor som resulterte i at naboene måtte rydde opp etter dem... Det er langt forbi respektløst! Nesten så jeg lurer på om M og A ikke fikk med seg at de skulle stå ansvarlig for naboens bod, og at nabo-boden til syvende og sist ville gå ut over deres egen plassering i ukesfinalen. De virker jo såpass blåst at det skulle ikke forundre meg om A og M tenkte de var lure da de «satte kjepper i hjulene» på naboen ved å gi dem en stygg bod.

Det verste er jo at Aleksander var frekk nok til å bli skuffet over boden som Thor-Erling og Anette laget til de, fordi de ikke hadde brukt penger på den😞🙄

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er jo at Aleksander var frekk nok til å bli skuffet over boden som Thor-Erling og Anette laget til de, fordi de ikke hadde brukt penger på den😞🙄

Anonymkode: 66a38...d34

Ja det synes jeg var lavmål..... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.5.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

 

I tillegg er det temmelig irriterende hvordan hvordan det selvfølgelig gåes gjennom rubbel og bit av ukesoppdragene / hyttene når naboene og dommerne skal bedømme disse tingene. Men under selve utdelingen av en sånn "gull-hammer" så sier en dommer at Og vinneren er... eller noe lignende, og så zoomer de inn på samtlige deltakere etter tur (+ av vi får se bilder fra hyttene, enda en gang!) før en dommer sier for andre gang at Ukens vinner er... Og endelig  kommer navnet på de som har vunnet denne uken. Snakk om patetisk forsøk på å skrape ut mest mulig "spenning" i dette programmet... 

Anonymkode: ceb0b...540

Sånn er det på alle tv2 programmer der det skal kåres en vinner. Finnes det virkelig noen som synes det er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir provosert når Aleksander og Miriam vinner, syns ikke de fortjener å vinne noe hjelp til hytta.. Jeg vet det er teit, men de to irriterer meg grønn.. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miriam og Aleksander er jo helt udugelige. Skikkelige unnasluntrere, og elendig utførelse i arbeidet de gjør. Blir flau på deres vegne. 

Anonymkode: dcc36...681

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir provosert når Aleksander og Miriam vinner, syns ikke de fortjener å vinne noe hjelp til hytta.. Jeg vet det er teit, men de to irriterer meg grønn.. 

Anonymkode: 66a38...d34

Enig. De gjør elendig jobb, og se bare på boden de fikset (ødela) for naboene, og de griset med maling og gadd heller ikke rydde opp etter seg. Skikkelig dårlig gjort. Og han er en latsabb som lar Miriam slite litt ekstra og lurer seg unna der anledningen byr seg. 

Anonymkode: dcc36...681

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...