Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Jeg synes de andre deltakerne virker skikkelig smålige, jeg. Snakk om dårlige tapere! Jeg synes KK hadde en hytte i en helt annen liga enn de andre lagene, både utvendig og innvendig. De fortjente helt klart seieren. En middag for 10 år siden og stylingoppdrag der man ikke møtes er ikke nok til å favoriseres.

Anonymkode: c20bc...fdc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da var det kanskje en grunn til at det sneik seg på en følelse at KK-paret kom til å stikke av med premien allerede etter 1. episode. Og ikke fordi de fremsto som de beste.

Nei, dette var nedtur! Det var Emma og Jostein som skulle hatt hytta...😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de andre deltakerne virker skikkelig smålige, jeg. Snakk om dårlige tapere! Jeg synes KK hadde en hytte i en helt annen liga enn de andre lagene, både utvendig og innvendig. De fortjente helt klart seieren. En middag for 10 år siden og stylingoppdrag der man ikke møtes er ikke nok til å favoriseres.

Anonymkode: c20bc...fdc

Enig. Beste lag vant. Helt klart best, både innvendig og utvendig. Helhet og stil, med et godt øye for design . Emma og Jostein en klar nr 2. Gratulerer med seieren til KK. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var merkelig at A og TE røyk ut før Finn hadde gitt sin stemme. Han kunne like gjerne gitt sin hammer til A og TE, og da hadde de tre parene hatt 5 hammere hver, og resultatet hadde vært noe annet. 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Emma og Jostein!! ❤

Det sagt, jeg likte hytta til KK best. Men design burde ikke hatt mest å si, synes jeg.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det var merkelig at A og TE røyk ut før Finn hadde gitt sin stemme. Han kunne like gjerne gitt sin hammer til A og TE, og da hadde de tre parene hatt 5 hammere hver, og resultatet hadde vært noe annet. 

Anonymkode: 6e033...7e7

De med publikumshammeren hadde vunnet da.

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De med publikumshammeren hadde vunnet da.

Anonymkode: c0811...a29

Ja, da hadde E og J vunnet.

Men hvorfor røyk A og TE ut før Finn hadde gitt sin hammer? Han kunne like gjerne gitt sin hammer til A og TE. 

Stemmer det som mange sier, at vinnerne var forutbestemt? 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 har jo virkelig ikke den største troverdigheten. Det var jo en stund de ikke hadde problemer med "me too" saker også. Men så eksloderte plutselig den ene saken etter den andre.

Når både Farmen deltagere og nå Sommerhytta deltagerne føler seg lurt så er det noe som skurrer.

Dommerne skulle aldri lagt vekt på at det viktigste med et bad var at det fungerte når det var ferdig, for så å gi hammeren til et lag med et bad som IKKE fungerte.

De skulle heller aldri ha delt ut to hammere den uken de ikke klarte og bli enige.

Og kan vi også tenke litt på Holzweiler snikreklamen som KK holdt på med? (Holzweiler, Maria Skappel, Dorthe Skappel... Tv2 God kveld Norge... Virkelig flinke til å styre unna koblinger her du🙄 )

Når jeg jobbet i tv produksjonsbransjen for 20 år siden var det slike koblinger overalt, med venner av crewet som stilte opp i produksjonene fordi de ikke fant nok deltagere. Dette var før dagens SOME klima, så det var ikke synlig.

 

 

 

Anonymkode: cab16...fba

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, da hadde E og J vunnet.

Men hvorfor røyk A og TE ut før Finn hadde gitt sin hammer? Han kunne like gjerne gitt sin hammer til A og TE. 

Stemmer det som mange sier, at vinnerne var forutbestemt? 

Anonymkode: 6e033...7e7

Da hadde fremdeles publikumshammeren avgjort.

Anonymkode: c0811...a29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde fremdeles publikumshammeren avgjort.

Anonymkode: c0811...a29

Ja, men da hadde ikke KK vunnet, da hadde far og datter vunnet.. 

Anonymkode: 20c29...ba8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men da hadde ikke KK vunnet, da hadde far og datter vunnet.. 

Anonymkode: 20c29...ba8

Rettelse; hvis A og T-H fikk hammeren.. 

Anonymkode: 20c29...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde fremdeles publikumshammeren avgjort.

Anonymkode: c0811...a29

Men hadde dommerene stemt det samme uansett, så hadde resultatet vært avgjort allerede før publikumsstemmen ble talt.. 

Anonymkode: 3d7f5...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, ble litt skuffa. Heia på Emma og Jostein!

Hjemme hos meg selv har jeg det nok mer som på hytta til KK, men det er hjemme. Det er en tøff stil, men syns ikke det passer seg på en sommerhytte. Da likte jeg bedre de lune fargene til Emma og Jostein. 
Og så var hagen til KK litt rotete, de sirklene hang aldri sømløst sammen. De ble som små øyer rundt omkring i hagen.
Og så synes jeg det er litt urettferdig at en av vinnerne har jobbet som interiørstylist, bl.a. sammen med Halvor Bakke. I en interiørkonkurranse for amatører, føles det som en litt urettferdig fordel.

Anonymkode: f8f3d...4a2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, ble litt skuffa. Heia på Emma og Jostein!

Hjemme hos meg selv har jeg det nok mer som på hytta til KK, men det er hjemme. Det er en tøff stil, men syns ikke det passer seg på en sommerhytte. Da likte jeg bedre de lune fargene til Emma og Jostein. 
Og så var hagen til KK litt rotete, de sirklene hang aldri sømløst sammen. De ble som små øyer rundt omkring i hagen.
Og så synes jeg det er litt urettferdig at en av vinnerne har jobbet som interiørstylist, bl.a. sammen med Halvor Bakke. I en interiørkonkurranse for amatører, føles det som en litt urettferdig fordel.

Anonymkode: f8f3d...4a2

Det OGSÅ??!! Fy flate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva KK jobber med? Husker noen kommenterte at de var økonomisk ressurssterke og bodde i et hus på Vindern? 

Anonymkode: abf33...63e

Det og mer til får du vite her:

https://www.designpappa.com/om-oss

Anonymkode: b68a2...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da hadde E og J vunnet.

Men hvorfor røyk A og TE ut før Finn hadde gitt sin hammer? Han kunne like gjerne gitt sin hammer til A og TE. 

Stemmer det som mange sier, at vinnerne var forutbestemt? 

Anonymkode: 6e033...7e7

Det samme med Miriam og Alex da, jeg tenkte han kom til å gi hammeren sin til dem!

Anonymkode: 3d3ab...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen, hvorfor ga ikke Lars hammer til Jostein og Emma, når de hadde det beste håndverket!?

Også ga han den heller til Anette og Thor Erling som ikke hadde sjans en gang.

Faen provoserende, Emma og Jostein skulle ha vunnet. Men tydelig at hele driten er partisk, dommerne har jo sleika kk opp etter ryggen fra dag en. Faen drit!!

Anonymkode: c8e9d...016

Dommerne skulle aldri møtt deltakerne/visst hvem som pusset opp hyttene de vurderte! Tydelig å se at dommerne ikke er nøytrale! Tragisk!!

Anonymkode: c57fb...e40

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...