Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Der vant KK ja. Jaja. Gratulerer da.

Anonymkode: d8dc7...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk med sumo, så hele finalen på kun 20 min, bort med alt tull og vås med snakk snakk snakk. Men sier ikke mer, ingen spoilere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 8.48, AnonymBruker skrev:

Som flere her skriver syns jeg det virker opplagt at KK vinner hytta, og det har jeg tenkt omtrent fra dag én. Kjedelig. Skal man virkelig premiere noe som, i dommernes ord, ser ut som det er "tatt fra en katalog"?

Hvor er særpreget, hyttefølelsen og sjelen? På det området syns jeg Anette og Thor-Erling gjør det desidert best, men far og datter er mine favoritter.

Uansett, om utfallet blir som jeg tror, så blir jeg veldig skuffet. Noe så snork.

Anonymkode: 87856...a84

Bare siterer meg selv her igjen, selv om innlegget mitt ble latterliggjort. For jo, det var åpenbart fra starten at KK skulle vinne, og det ser vi nå.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A og T-E vant hyttenaboene hammer.

Aina gav selvsagt sin hanner til KK. Lars gav sin til A og T-E. Og så avgjorde Finn det hele med å gi sin til KK.

Anonymkode: d8dc7...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så ut som «datter» på «far og datter»-laget (husker ikke navn) ble fryktelig lei seg av å tape på målstreken.

Anonymkode: 66d6e...13c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A og T-E vant hyttenaboene hammer.

Aina gav selvsagt sin hanner til KK. Lars gav sin til A og T-E. Og så avgjorde Finn det hele med å gi sin til KK.

Anonymkode: d8dc7...057

Hyttenaboene ga hammeren til Emma og Jostein.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, hvorfor ga ikke Lars hammer til Jostein og Emma, når de hadde det beste håndverket!?

Også ga han den heller til Anette og Thor Erling som ikke hadde sjans en gang.

Faen provoserende, Emma og Jostein skulle ha vunnet. Men tydelig at hele driten er partisk, dommerne har jo sleika kk opp etter ryggen fra dag en. Faen drit!!

Anonymkode: c8e9d...016

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A og T-E vant hyttenaboene hammer.

Aina gav selvsagt sin hanner til KK. Lars gav sin til A og T-E. Og så avgjorde Finn det hele med å gi sin til KK.

Anonymkode: d8dc7...057

Nei, det var Emma og Jostein som vant hyttenaboenes hammer. 

Anonymkode: abf33...63e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suprise! (not!) finnes det virkelig en levende sjel som ble overrasket?? 

Anonymkode: ceb0b...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva KK jobber med? Husker noen kommenterte at de var økonomisk ressurssterke og bodde i et hus på Vindern? 

Anonymkode: abf33...63e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A og T-E vant hyttenaboene hammer.

Aina gav selvsagt sin hanner til KK. Lars gav sin til A og T-E. Og så avgjorde Finn det hele med å gi sin til KK.

Anonymkode: d8dc7...057

Emma og Jostein (far og datter) fikk hammeren av naboene. 

Anonymkode: 6e033...7e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en artikkel på VG som viser at det har vært oppvaskmøter, da de som ikke vant hevder at to av dommerne hadde kjennskap til vinnerne fra før.

Anonymkode: 45756...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/kJmob9/sommerhytta-deltagere-i-oppvaskmoeter-med-tv-2-foeler-seg-foert-bak-lyset-lurt-og-ydmyket?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-d3bb3c3c%3Adf-86-d3bb3c3c

Anbefaler alle å lese denne! KK skulle aldri vunnet. Alle deltakerne (utenom KK) føler seg lurt og ydmyket.

Anonymkode: 87856...a84

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står i artikkelen at det har vært høy temperatur mellom flere av deltakerne i ettertid. Noen som har en anelse om hvem?

Anonymkode: abf33...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva som skjer med de andre hyttene? Blir de lagt ut åpent for salg, eller får deltakerene lov til å kjøpe egen hytte redusert? 

Anonymkode: 4c936...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg spurt om tidligere og, men ingen svarte. Det må være en hems, eller et loft som lett kan gjøres om til en hems. Kan ikke ha et så stort og fint vindu på toppen uten at det brukes til noe. Veldig synd de ikke tok med dette i oppgavene, hadde vært kult om de lagde et område der også i finaleuken.

Ellers er det for meg uforståelig hvor mye pes KK får her inne av enkelte. De har en brettbar gjesteseng på barnerommet. Babyen kan sove inne hos dem, en gjest på barnerommet og en på stua. Og kanskje noen på denne hypotetiske hemsen?

Anonymkode: d16c3...aa5

Det er hems ja 🙂 godkjent for to soverom og oppholdsrom 🙂

Anonymkode: 29848...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble jo skikkelig bråk etter uka med bad. Visstnok var Emma og Jostein sitt det eneste som kunne brukes umiddelbart. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til kronerulling for Emma og Jostein 🙈

Anonymkode: 29848...c3d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja til kronerulling for Emma og Jostein 🙈

Anonymkode: 29848...c3d

Faktisk enig!!

Dommerne var ikke habile, de kjente enkelte av deltagerne privat!! Hva slags konkurranse er det!? Og far og datter hadde best håndtverk, hvorfor fikk ikke de Lars' hammer!??

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/kJmob9/sommerhytta-deltagere-i-oppvaskmoeter-med-tv-2-foeler-seg-foert-bak-lyset-lurt-og-ydmyket?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-d3bb3c3c%3Adf-86-d3bb3c3c

Anbefaler alle å lese denne! KK skulle aldri vunnet. Alle deltakerne (utenom KK) føler seg lurt og ydmyket.

Anonymkode: 87856...a84

Auda, dette er ille. Jeg har ikke sett alle episodene, men syntes uansett noe virket «off» når KK vant. De hadde uansett langt i fra den fineste hytta/uterommet, synes jeg.

Anonymkode: 66d6e...13c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...