Gå til innhold

Sommerhytta 2019


misssssnorway

Anbefalte innlegg

På 27.4.2019 den 0.41, marthes skrev:

Er KK sponset av holtzveiler? Siden de nesten bare bruker gensere derfra i forskjellige farger...

Tenkte på det samme! Enten er de sponset, ellers er det rike nok til å kjøpe hytte selv, om de bruker klær til 1500+++ når de pusser opp. Klærne blir helt ødelagte når de brukes til maling osv.

Anonymkode: 76582...3b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kan selvsagt velge de fargene de ønsker. Men det er vanlig ha å lysere farger ved sjøen og mørkere farger på fjellet. Det er selve paletten jeg reagerer på; sort, grått og hvitt men ytterst få innslag av farger. Til og med plantene i hagen er fargeløse; gressplante, sukulenter osv. Om de skal ha den paletten, de bryte opp med noe. Garderobeløsningen på soverommet som var en lang gardin er noe av det minst pene og mest upraktiske jeg har sett på lenge.

Anonymkode: 76582...3b7

Nei, det må de ikke. At du syns det er en annen ting. 

Jeg syns KK har definitivt finest hytte og stil, heier på de all the way!👏🏻 Elsker gulvet😍

Den fargen på veggene til J og E syns jeg ikke var noe fin. Ikke der hvert fall. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at KK trengte en fliselegger, men etter jokeren fra forrige sesong, så hadde jeg valgt den altså :) håper noen velger den i neste konkurranse :) 

En ting jeg synes er fint de at de kjører sin egen stil. Jeg virkelkg hater fargen far og datter har valgt denne gangen, men elsker at de gjør sitt eget. 

Samme går igjen hos flere, de har gjort valg jeg aldri selv ville valgt, men de har sin egen stil, fantastisk! Uavhengig av hva som kanskje «skal» brukes av farger og stil i en hytte ved sjøen eller på fjellet :) selv hadde jeg aldri latt stedet definere hvordan jeg ønsker å ha det og hva jeg synes er fint :) 

En ting jeg virkelig liker er det vinduet som blir satt inn i gangen :) det var en fantastisk ide spør du meg, mens andre igjen kanskje hater det :) 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kan selvsagt velge de fargene de ønsker. Men det er vanlig ha å lysere farger ved sjøen og mørkere farger på fjellet. Det er selve paletten jeg reagerer på; sort, grått og hvitt men ytterst få innslag av farger. Til og med plantene i hagen er fargeløse; gressplante, sukulenter osv. Om de skal ha den paletten, må de bryte opp med noe. Garderobeløsningen på soverommet som var en lang gardin er noe av det minst pene og mest upraktiske jeg har sett på lenge.

Anonymkode: 76582...3b7

Nå er det vel ingen lov som sier at du må ha lyse farger ved sjøen og mørke farger på fjellet. Det er mye som er "vanlig" å gjøre, men jeg heier på dem som våger å gå egne veier og ta egne valg uten å tenke på hva som er normen.

Personlig liker jeg stilen til KK. Den er gjennomført fra hagen og inn i hytten. De bryter opp det sorte og grå med elementer fra naturen. Jeg har mer "problemer" med stilen til enkelte av de andre med pastellfarger og kaotisk hage hvor ingenting henger sammen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Ariana807 said:

Jeg skjønner at KK trengte en fliselegger, men etter jokeren fra forrige sesong, så hadde jeg valgt den altså :) håper noen velger den i neste konkurranse

Hva var jokeren i forrige sesong? Jeg så sesongen, men har glemt det.

Anonymkode: c0811...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var jokeren i forrige sesong? Jeg så sesongen, men har glemt det.

Anonymkode: c0811...a29

Snekker, gavekort, masse kjøkkenstesj :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud om jeg virkelig hater den grusomme røde/brune fargen! Og alt ble malt i den, vegg, dører, lister 😵

Men jeg står forndrt jeg skrev tidligere, flott at de klarer å ha sin egen stil, men den entre/gangen der kunne jeg aldri levd med 😅

Likte Anette og Tor-Erling sin entre/gang 😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren sier "vinneren er...."og så bruker TV 2 en halv evighet på å zoome inn på ansiktene til samtlige deltakere, før dommeren igjen sier "Og vinneren er....." og så zoomer dem enda mer inn på ansiktene til alle sammen... 

Snakk om å tyne ut mest mulig patetisk "dramatikk" ut av dette...                

Anonymkode: ceb0b...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også den rødfargen hos vinnerne ble litt mye i et såpass lite bygg som hytta er. Tenker den hadde passet bedre i et større hus i kombinasjon med litt lysere farger. Men det ble en fin stil allikevel.

Denne uken hos KK så syns jeg at den gangen med alle dørene ble alt for voldsom. Panel i en farge, mørkere lister og så hvite dører. Det passet ikke syns jeg, entreen var mye finere.

 

Anonymkode: 45756...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg sliter med å like "stilen" til hun dommerdama, jeg er så uenig i mye hun sier.

Selv går hun med hettegenser under en rutete dress.., kan trygt si at smaken er som baken.

Synes faktisk at håndverket og fremgang burde betydd mer enn jeg får inntrykk av at det gjør.

Likte for en gangs skyld overhodet ikke KK sitt prosjekt, skikkelig stygt i gangen. Ellers synes jeg KK gjør mye stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at Emma og Jostein vant, siden dommerdama tydelig ikke likte det. Men her tror jeg Lars og Finn trumfet gjennom. Det er vel liten tvil om at Jostein gjør det beste snekkerarbeidet. 

Utrolig gøy at Jostein "lærer" litt gjennom serien. Både om farger som passer sammen og om eggdonasjon, surrogat m.m. Kjartan og Knut driver litt folkeopplysning her, det liker jeg!

Igjen er jeg forundret over Alexander, som får bestekompisen til å hjelpe seg og sier "gjør det selv" om å lage frokost når de får egg og bacon på døren. 

Anonymkode: e86c3...ee2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper K K eller Jostein og Emma vinner💪👍

Anonymkode: e1d3c...f0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten Alexander og Miriam ikke fortjener å vinne bare ut i fra hvor grusomt lite de så ut til å bry seg om at naboen skulle få en godt isolert og fin bod... 

Jeg fatter ikke logikken bak den delen av oppdraget 😵

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ariana807 skrev:

Synes nesten Alexander og Miriam ikke fortjener å vinne bare ut i fra hvor grusomt lite de så ut til å bry seg om at naboen skulle få en godt isolert og fin bod... 

Jeg fatter ikke logikken bak den delen av oppdraget 😵

Veldig enig med deg! Skulle jeg gjort en jobb hos noen andre, hadde jeg lagt ned stor innsats for å gjøre det så bra jeg bare kunne (og da gjerne enda bedre enn hos meg selv). Forstår ikke tankegangen. De virker null opptatt av at Anette og Thor Erling skal bli fornøyde - er bare å få det unnagjort, liksom.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, skravlus skrev:

Veldig enig med deg! Skulle jeg gjort en jobb hos noen andre, hadde jeg lagt ned stor innsats for å gjøre det så bra jeg bare kunne (og da gjerne enda bedre enn hos meg selv). Forstår ikke tankegangen. De virker null opptatt av at Anette og Thor Erling skal bli fornøyde - er bare å få det unnagjort, liksom.

Den boden ser helt grusom ut.. jeg fatter ikke.. egentlig ganske respektløst.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anett og Thor-Erling kommer til å måtte bytte madresser ofte de neste årene! Fikk de ikke tilsnakk av Snekker Lars om at man måtte ha lufting under madrassene, og ikke bruke heldekkende osb-plater?

Hadde fått helt angst dersom Alexander og Miriam skulle fikset noe som helst i min hytte! De eier ikke respekt for verken utstyr eller eiendom!😶

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde jo ikke bli sjokkert over Miriam og Aleksander lenger, men tenker de virkelig ikke??? man legger da ikke VÅT isolasjon inni veggen og sier «det syns jo ikke» 🤯🤯

Anonymkode: 3d7f5...310

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på bortforklaringen/unnskyldningen til Miriam ang den boden🙄 Jeg hadde klikket om det var hos meg noen hadde gjort sånn.. 

Anonymkode: 66a38...d34

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...